תיקו נטול שערים להפועל איכסל מול מ.ס. טירה

הפועל איכסל אירחה אמש את טירה בניסיון לצמצם פערים מהפועל חדרה, בפועל לא הצליחה איכסל לצאת עם 3 הנקודות - מה שהגדיל את הפער בפסגה ל-4 נקודות. אבי מלכה החמיץ הזדמנות להעניק לאיכסל את הניצחון לאחר שהחמיץ מהנקודה הלבנה

  • על ידי: חאלד דראוושה
  • 25-03-2017
  • 07:46

לעיני 250 צופים הוציא לדרך השופט בן שוחט את המשחק של הפועל איכסל מול מ.ס. טירה במאבק שנערך באצטדיון השלום באום אלפחם, לפני המשחק שתי הקבוצות יצאו במחווה שמחממת את הלב כששתי הקבוצות נהרו לכיוון אוהדי היריבה עם פרחים והודיעו ש"כדורגל משחקים ונהנים". 

 

שחקני איכסל עם הפרחים לכיוונם של אוהדי טירה. צילום: יח"צ

 

משטח הדשא לא עזר לשתי הקבוצות במשך כל 90 הדקות, למרות שהפועל איכסל נכנסה למשחק עם חיסרון משמעותי של שחקנים מרכזיים, כמו ואיל חרבאוי המורחק, פאדי זיאדה וניסן רביבו הפצועים. איימן חלאיילה החליט לשנות את המערך כששיחק עם בן בנימין בעמדת הבלם ומהראן אבו ריא בעמדת המגן השמאלי. אשרף רבאח נאלץ לשחק בחולייה ההתקפית ולמזלה של האדומים מאיכסל, המגן הצליח במשימתו ההתקפית וערך משחק נפלא (אז זה לא עזר לקבוצתו להשיג 3 נקודות). 

 

גם שחקני טירה השתתפו במחווה היפה/ צילום: יח"צ 

 

מנגד מ.ס. טירה הגיע למשחק ללא החלוץ עומר מולאי הפצוע ונאצלה לשחק עם דיאב חמדאן במקומו. המחצית ראשונה הייתה מאוד שקולה עם עדיפות בהחזקת הכדור לזכותה של איכסל, שלא מצאה את הדרך הנכונה לרשת כמו במשחק מול רובי שפירא. מנגד טירה עם כמה ניסיונות יעילים להבקיע שער אך שתי הקבוצות סיימו את המחצית בתוצאת תיקו . 

 

המחצית השנייה נפתחה והפועל איכסל מודעת שבמקביל היריבה רובי שפירא בתיקו מול בית שאן, השחקנים עשו את מיטבם ולחצו בצורה טוטאלית את היריבה עד שהגיע הרגע הכי בולט במשחק, דקה 55 אבי מלכה הוכשל בתוך הרחבה ואז בן שוחט שרק פנדל לזכות הפועל איכסל, הזדמנות אדירה לאדומים מהעמק לעלות ליתרון. אבי מלכה התכונן לפנדל, בעט את הכדור עף רחוק מהמסגרת. מלך שערי הליגה החטיא את המסגרת ולא הצליח להעלות את איכסל ליתרון. 

 

המשחק נמשך וחניכיו של איימן חלאיילה עדיין רואים את האור שבקצה המנהרה, ולחצו למשך המחצית השנייה אך המילים הטובות מגיעות להגנת מ.ס. טירה על ההתגוננות הנפלאה. המשחק הסתיים בתיקו מאופס, כשאיכסל לא מצאה את השער משחק שני ברציפות עם חיסרון משמעותי בחלק ההתקפי.

 

איימן חלאיילה יכול להיות מאוכזב בסיום (מאור אלקסלסי)

 

איכסל נמצאת בפיגור של 4 נקודות מהמוליכה חדרה, אך להם נשארו ארבעה משחקים ואילו לרובי שפירא ולהפועל חדרה נשארו חמישה, כולל מאבק ישיר בין השתיים. הפועל איכסל תתפלל שהמשחק הזה יסתיים בתוצאה טובה עבורם. בשבוע הבא טירה תשחק מול הפועל בית שאן כשבמקביל איכסל תארח בביתה את הפועל מגדל העמק לדרבי העמקים במטרה לנצח בשאר המשחקים שנשארו עד לסיום העונה.

אבי מלכה מאוכזב לאחר שלא הצליח לכבוש מהנקודה הלבנה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שאן (שלמה מבית שאן 25-03-2017, 09:52)
    אמרנו לכם תזהרו מאבי מלכא שהוא מוכר משחקים לנו זה קרה בעבר מעניין מאוד שהחמיץ פנדל דווקא במשחק קובע !!!!
  2. ניגמר הסיפור איכסאל (איכסאל בושה אתם 25-03-2017, 12:42)
    חדרה יעלו ליגה
  3. די חברי מגיע הצדעה גדולה ללוחמים מטירה (אחמד 25-03-2017, 13:09)
    טירה קבוצה מסוכנת היא סיימה בתיקו מול איכסל בתחילת העונה ובתיקו מול חדרה במשחקי חוץ... אז די עם זה כל הכבוד לקבוצת הלוחמים מהשרון יאללה טירה גדולים
  4. בית שאני צדקת (איכסל 25-03-2017, 13:28)
    מה שאתה אומר מאה אחוז מוריד לכם קובע עלווי שמענו לכם אבל זה איכסל לא בית שאן אנחנו אוכלים שותים כדור רגל זה לא יעבור על סדר היום אנחנו נתפל בנושא הזה
  5. ב (שלמה מבית שאן 25-03-2017, 15:46)
    למגיב מס 4 אתה רואה לא סתם אמרתי לכם לבדוק את הנושא במהירות כי גם לפלייאוף לא תגיעו !!!!
  6. טירה תמיד בלב . תקציב צנוע . ו-9 שחקני בית נלחמים . הלא טירה (טירה קבוצה ביתית 25-03-2017, 16:33)
    עם כל הכבוד להרבה קבוצות בליגה . טירה משחקת עם 9 שחקני בית בממוצע גלאיים של 21-23 . ותקציב מכובד .
  7. בית שאן (יוסי 25-03-2017, 23:13)
    אם לא ניצחתם את טירה.אז גם פחיאוף לא מגיע לכם.רק חדרה תעלה.אבי מלכה מכר אותכם
  8. למס׳. 1 + 5 (סמארה 26-03-2017, 21:12)
    תשבו בשקט יא מלוכלכים אם החמור מבין בכדור רגל אז אתם מבינים