כבשה את הפסגה: הפועל מרמורק מביסה 4-0 את כפר קאסם

הפועל מרמורק הגיעה למשחק חוץ מול כפר קאסם ולמרות טענות קשות של אנשי כפר קאסם על השיפוט, מרמורק כבשה רביעייה, ניצלה את המעידה של נס ציונה וכבשה את המקום הראשון! יוסי אסייג הצטיין עם צמד, אבושדיד ועובדיה השלימו את התוצאה, מוחמד בדיר הורחק בשורותיה של כפר קאסם

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-03-2017
  • 19:19

הקהל הנהדר של הפועל מרמורק (איתן ידגר)

 

דווקא כפר קאסם פתחה חזק את המשחק ושלטה במרכז השדה. כבר לאחר 8 דקות יוני רביבו מקבל כדור מטל ארז ובועט לשער. עידו לוי שוערה של מרמורק נמצא במקום וקולט. בדקה ה-16 למרות לחץ של כפר קאסם, טעות בהגנת הכפר איפשרה ליוסי אסייג לחטוף את הכדור להעלות את מרמורק ליתרון. 1-0 למרמורק בניגוד למתרחש במגרש. 

 

יוסי אסייג כובש את הראשון לזכותה של מרמורק (איתן ידגר)


בדקה ה-32 מרמורק יוצאת להתקפה יפה, איציק אבושדיד מכניס כדור ליוסי אסייג שמוריד יפה לדוד רביבו, האחרון בועט מ-14 מטר חלש והחוצה. מרמורק השתלטו על המשחק בדקות אלה אך לא הצליחה להגדיל את היתרון עד לסיום המחצית.

 

11 דקות בתוך המחצית השנייה מוחמד בדיר מורחק לאחר כרטיס צהוב שני ורואה את האדום. מספר דקות לאחר מכן, רן בן שמעון חלוצה של כפר קאסם מקבל כדור מול עידו לוי, מקפיץ מעליו אך אזברגה מציל מקו השער ומונע שוויון. אנשי כפר קאסם עם תלונות קשות לשופט שלא הורה על הנקודה הלבנה.

 

רן בן שמעון מופל, אך שופט המשחק מתעלם (איתן ידגר)


הפועל מרמורק ניסתה לנצל את היתרון המספרי והחלה ללחוץ, בדקה ה-65 דרור ניר מוצא בכדור ענק את יוסי אסייג שפורץ לרחבה ומוכשל, השופט מצביע על הנקודה הלבנה, פנדל ברור למרמורק. איציק אבושדיד לוקח את האחריות וכובש את שערו ה-18 העונה!!! 2-0 להפועל מרמורק.

 

איציק אבושדיד מכניע את גיא סלם (איתן ידגר)

 

יש לציין שבדקה ה-60 דוד רביבו הוחלף ובמקומו נכנס עידן שריקי, ומאז מרמורק נראית הרבה יותר טוב, כשהיא מציגה מהירות וחדות ולא ברור מדוע נותנים לרביבו לשחק. בדקה ה-70 איציק אבושדיד מוסר כדור לחן נוגן שפורץ יפה על הקו ומוציא רוחב ליוסי אסייג, אסייג עם עקב גדול כמו חלוץ ענק כובש שער אדיר ומעלה את מרמורק ל-3-0.

 

דוד רביבו ומוחמד בדיר, אחד הוחלף, אחד הורחק (איתן ידגר)


עוד 7 דקות עוברות דרור ניר מכניס כדור גדול לגיא עובדיה המחליף שמגיע מול השוער גיא סלם ובועט לו לידיים, הזדמנות גדולה למרמורק הולכת לאיבוד. דור מליחי שנכנס כמחליף במקומו של אופק יפרח לא נראה טוב וגם במקרה שלו לא ברור מדוע הוא נכנס לשחק כשיש שחקנים טובים יותר ממנו בסגל האדום. 5 דקות לסיום המשחק וקיבלנו התקפה יפה של כפר קאסם, רן בן שמעון אולי בפס הראשון שלו במשחק מוסר לרוביל סרסור שעושה תנועה טובה ובועט שטוח מילימטרים מהקורה.

 

כוד הצגה של יוסי אסייג (איתן ידגר)


בתוך תוספת הזמן גיא עובדיה המחליף מקבל כדור גדול ומול גיא סלם שוער הכפר מגלגל פנימה. וקובע את תוצאת המשחק 4-0 ענק למרמורק. עובדיה מוכיח משבוע לשבוע שמקומו במגרש! בסיום הפועל מרמורק מפרקת את כפר קאסם 4-0 וכובשת את המקום הראשון לאחר הפסדה של נס ציונה, כשלשתי הקבוצות מספר נקודות זהה, חמישה מחזורים לסיום העונה.

 

ארז בנודיס חוגג עם קהלה של מרמורק (איתן ידגר)

 

לסיכום: כפר קאסם פתחה טוב את המשחק ועד הטעות של השער הייתה טובה והגיעה למצבים. למרמורק יש קהל אדיר שתמיד חוויה לבוא ולראות אותו שר ומעודד, גם ללא קשר למשחק... פשוט חוויה... והקבוצה החזירה לו ונתנה הצגה יפה. 
דוד רביבו שנראה כבד, ופשוט לא טוב ולא ברור למה הוא משחק. ראייה לכך הייתה כשהוא יצא מרמורק נראו הרבה יוץר טוב. דור מליחי מחליף נוסף של מרמורק לא הרשים... אך מעל כולם: יוסי אסייג שפשוט נראה נפלא וללא ספק הוא מהבולטים בשורותיה של מרמורק. 
ראוי לציין גם את גיא עובדיה שנכנס מחליף והוכיח שמקומו במגרש ללא ספק. מחמאות רבות מגיעות לארז בנודיס שעם השקט שלו מביא את קבוצתו לכושר הכי טוב שלה בתקופה הכי חשובה שלה.

 

שני המאמנים, שי מאור וארס בנודיס (איתן ידגר)

 

תגובתו של המאמן המנצח ארז בנודיס: "אני מסתכל על דרך, על תקופה. גם בתקופה פחות טובה שלנו ידעתי שיש לנו קבוצה טובה. אני שמח על הניצחון היום. היינו טובים ועכשיו אנחנו כבר מחכים לבני יפו".

 

תגובתו של שי מאור, מאמנה של כפר קאסם: "משחק טוב שלנו בחצי הראשון עד הגול שהוא טעות אנוש, של בלם צעיר שעובד קשה. בחצי שני לאחר ההרחקה זה לא היה כוחות. לא מעוניין לדבר על שיפוט והורחקתי סתם".


שוערה של מרמורק עידו לוי בסיום המשחק: "ניצחון גדול. ניצחון שסולל לנו את הדרך למקום הראשון. מקווה שנשמור עליו".

 

גיא עובדיה שנכנס כמחליף ואף כבש: "משחק קשה נגד קבוצה לא רעה בכלל. עשינו תוצאה מצוינת. בנוסף ההפסד של נס ציונה עזר לנו לעלות למקום הראשון. מעכשיו הכל תלוי בנו".

 

עוד משחק נהדר של יוסי אסייג (יוסי סוריק)

 

יוסי אסייג שכבש צמד והיה המצטיין במגרש!: "שמח על הניצחון! למרות ההפרש של 3 הנקודות, ידענו וגם עכשיו מודעים לזה שהכל תלוי בנו. אני שמח שעשינו את העבודה. אנחנו בישורת האחרונה ואסור לנו למעוד. אני בתקופה טובה ברוך השם ואני שמח שהשערים שלי עוזרים לקבוצה להגיע למטרה".
 

עידן חג'ג' חוגג את הניצחון הגדול עם הקהל! (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מילה טובה (אולטרס הצבא הכתום 25-03-2017, 20:48)
    כל הכבוד לקהל של מרמורק, תצוגה מרשימה. אבל עדיין אתם קונים שחקנים ושופטים כל העלייה שלכם קנוייה
  2. דוד רביבו (מרמורק בנשמה 25-03-2017, 21:22)
    מי שרוצה לראות רב אומן שיבוא לראות את דוד רביבו משחק
  3. לסמוך על המאמן (הוגה דעות 25-03-2017, 21:30)
    ושהמאמן יסמוך על מי שהוא בחר...ראו יוסי אסייג ובזמן האחרון גיא עובדיה
  4. לסיכום (מרמורקי 25-03-2017, 21:46)
    רביבו שחקן ענק אך בכושר ל 45 דקות. מליחי בחור נפלא ויפה . גיא עובדיה שחקן מצוין ולכן נכנס כמחליף ראשון לחלוצים ענקיים כמו אבו שדיד ואסייאג .גם אתה בחור יפה ונחמד חכה עם הסיכומים בעוד חודש וחצי . קצת שקט למערכת ותתמקד בנעליים /כפכפים ופחי אשפה שהושלכו על שחקני מחנה יהודה שכל חטאם היה שהם רצו לנצח .
  5. שאפו גדול לבנודיס התותח (שמשון 26-03-2017, 00:32)
    מברך אותך ואמן תעלה אותנו
  6. לאוהד (מרמורקי 26-03-2017, 07:38)
    רביבו שחקן ענק, ובמקום מי אתה רוצה את עובדיה הנסיך ? אבושדיד, חגג או אסייג ? אהה שריקי ? הכל טוב מקום ראשון נשאר להנות עד סוף העונה