קריית גת עם 0-3 מוחץ מול כפר סבא

חניכיו של חיים לוי בדרך להבטחת עונה נוספת בליגה! ביום שישי האחרון ניצחה קריית גת את בית"ר כפ"ס והתרחקה 6 נקודות מהמקום אליו מגיעים למבחני ההישרדות שם כאמור נמצאת בית"ר כפ"ס שממשיכה להסתבך!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-03-2017
  • 12:28

מכבי קריית גת ובית"ר כפר סבא נפגשו למשחק העונה של שתיהן, משחק על 6 נקודות כאשר הן ידעו שניצחונה של האחת יכול לסבך את הקבוצה השנייה. 
כפר סבא הלחוצה פתחה את המשחק עם מערך של שלושה בלמים בניסיון להפתיע את חיים לוי וחניכיו אבל קשה מאוד להפתיע את חיים לוי שהכין את הקבוצה לכל תרחיש במשחק. 


המשחק נפתח בגישושים כאשר אף אחת מהקבוצות לא באמת מסכנת את הקבוצה השנייה, עד שטעות קשה של אפי אלון שמאבד כדור לעדן מור שבנחישות רבה מצליח להשיג את הכדור, לבטל את לב כהן ולהשכיב באחד על אחד את אלעד שיק המנוסה, ומול השוער לבעוט כדור לחיבורים. שער במבצע אישי נהדר הקשר ההתקפי המצוין של קריית גת. 0-1 לקריית גת.


השער נתן רוח גבית חזקה לשחקניה של קרית גת שבהתקפות מעבר מהירות תפסו את בית"ר כפר סבא עם המכנסיים למטה. בדקה ה-20 שוב מתפרצת קטלנית של קריית גת הובילה לכדור עומק של שי מושל המצוין שהשאיר את מוחמד קנאוותי מול ירין בן דוד שוערה של כפ״ס, שיצא מחוץ לרחבת ה-16 והכשיל את קנאוותי, שחקני קריית גת טענו לכרטיס אדום אך השופט החליט בהחלטה מוזרה להוציא לבן דוד הצעיר רק את הכרטיס הצהוב. 
בדקה ה-30 שוב התקפה מהירה של קריית גת שבחילופי מסירות מהירים מצליחים להשאיר את נור ביסאן בזווית אלכסונית מול בן דוד הצעיר ששוב בהצלה גדולה מונע את הגדלת היתרון של קריית גת. כפר סבא האנמית והנאיבית מלבד מספר מצביים נייחים שלא באמת סיכנו את שערה של קריית גת, לא התקרבו לשערו של שרון חננייב שנשאר מחוסר עבודה במהלך כל המחצית וערכה חילוף מוקדם כבר בדקה ה-35, כאשר דור כהן הצעיר הוחלף ושקד חתוכה נכנס מה שהעיד על הכישלון במערך שלושת הבלמים. 


למחצית השנייה עלו הקבוצות כאשר כפר סבא עורכת עוד חילוף ומכניסה את שי דוד על מנת לחזק את הקישור, המחצית נפתחה שוב בגישושים כאשר כפר סבא מנסה להניע כדור ללא תכלית וכל הניסיונות שלה להגיע לשערה של קריית גת נבלם ע״י צמד הבלמים צבאג את אזולאי שמוכיח ממשחק למשחק שהם הדבר הטוב ביותר שקרה לקריית גת העונה. ההזדמנות הגדולה ביותר של כפר סבא הגיעה בדקה ה-60 כאשר קרן של כפר סבא הובילה לערבוביה ברחבת קריית גת, בסופה הכדור פגע בסנטוס המחליף והלכה לידיים של חננייב. 

 

הדבר הכי טוב שקרה לקריית גת העונה, יאיר אזולאי ואבי צבאג

 

מאותו רגע קיבלנו קבוצה אחת על המגרש. קריית גת שב-30 דקות של כדורגל תכליתי פשוט שטפה את המגרש ותקפה את שערה של כפר סבא גלים גלים, החמצות ענקיות של מוחמד קנאוותי משני מטר מול שער ריק למשקוף, ונור ביסאן שעמד לבדו לפחות 3 פעמים לבד מול בן דוד הצעיר שבהצגה יוצאת מן הכלל מנע תבוסה אסטרונומית לכפר סבא. עד שבדקה ה-86 דווקא דין תורג׳מן המחליף הצעיר קיבל כדור משלומי משה הקפטן הבלתי נגמר של קריית גת, וכבש את השער שלמעשה גמר את המשחק. 0-2 לקריית גת!


2 דקות מאוחר יותר עוד שער מצוין של המחליף מאי מזל שנהנה מבישול גאוני של נור ביסאן, שהחזיר על כל ההחמצות שלו. 0-3 קריית גת. 

בדקה ה-90 עוד הזדמנות של מאי מזל שיכול היה לסיים עם צמד לאחר כדור ארוך מצוין של אבי צבאג שהשאיר אותו מול בן דוד ששוב ידו הייתה על העליונה. 

 

שחקני קריית גת חוגגים ניצחון קריטי במאבקי התחתית


בסיום 3-0 מוצדק ומוחץ של קריית גת על כפר סבא המפורקת שיכולה רק להודות לשוערה הצעיר ירין בן דוד שמנע פה תבוסה כואבת.
בשבוע הבא תארח בית"ר כפ"ס את סקציה נס ציונה כשהשתיים מקוות לצאת מהתקופה הרעה. קריית גת מנגד תצא למשחק חוץ לא פשוט מול כפר שלם.
 

שחקני קריית גת חוגגים ניצחון חשוב מול כפ"ס

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית גת נשארו בליגה סופית (שי 27-03-2017, 13:11)
  2. נס ציונה (בילי 27-03-2017, 14:02)
    חכו לשישי תקבלו בראש נוריד אתכם ליגה