שחקן המחזור ה-28 בליגה ב' דרום א' בחסות 'לזרוביץ': עומרי כהן

עומרי כהן שחקנה הוותיק והמנוסה של הפועל כפר קאסם שועאע נבחר לשחקן המחזור של ליגה ב' דרום א' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק לשחקן המצוין ארוחה זוגית! עומרי הוביל את קבוצתו לניצחון 0-4 ענק מול הפועל רמת ישראל שמסובכת בתחתית

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-03-2017
  • 14:17

עמרי כהן מהשחקנים הטובים ווותיקים  בליגות הנמוכות זוכה בתואר שחקן המחזור ה-28 בליגה ב' דרום א' והוא זוכה לארוחה זוגית בלזרוביץ, עומרי ברכות...: "קודם טוב תודה רבה לאתר גולר וללזרוביץ על בחירתי לשחקן המחזור".

 

ספר לנו על המשחק האחרון מול רמת ישראל בו הגעתם ועשיתם את העבודה!

"בשישי האחרון היה משחק של להיות או לחדול,  ניצחנו את רמת ישראל 4-0 מה שלדעתי היה המשחק הכי טוב שלי העונה ואחד הטובים של הקבוצה. הבקענו שער ראשון מהיר והשכלנו למעשה לסיים את המשחק כבר במחצית הראשונה שנגמרה בתוצאה 3-0,  ו-4-0 בסיום מה שנתן לנו הרבה אוויר לנשימה הנסיונות הבריחה משחקי הפלייאוף התחתון".

ספר לנו על העונה שלכם בכפר קאסם...
"לצערי השנה בגלל כל מיני סיבות מקצועיות ולא מקצועיות, נקלענו למאבקי תחתית למרות הסגל המצוין ששוה פלייאוף עליון".
עומרי ממשיך ואומר: "שועאע זה יחסית מועדון חדש בכדורגל שבשנים האחרונות נאבק על עלייה לליגה א'. יש לנו תנאים מצוינים, אצטדיון חדש ודשא סינטטי ואנחנו מקבלים את כל התנאים והציוד הכי טובים שאפשר. יש לנו הנהלה מדהימה שנותנת לנו כל מה שרק אפשר לבקש, וגם בתקופות פחות טובות ההנהלה לא יוצאת מהכלים ונותנת לשחקנים הרבה מאוד שקט וביטחון שאין בהרבה מקומות נותנת לכל שחקן.ואני בטוח שעוד שבועיים נצא לפגרה עם חיוך".

 

במחזור הקרוב תארחו את עמישב, מה הולך להיות במשחק?

"יש לנו משחק סופר חשוב נגד עמישב שנמצאת במקום השני בטבלה. עדיין לא הבטחנו את מקומנו מחוץ לפלייאוף התחתון ובמשחק נגד עמישב תהיה לנו הזדמנות טובה לנצח ולהבטיח הישארות עוד לפני המחזור האחרון".

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה? 

"אני אשמח להמשיך בכפר קאסם ואני מאמין ששנה הבאה תיבנה פה קבוצה שתתמודד על עלייה, ואני אשמח לחוות עוד פעם אחת עליית ליגה. אבל כמו שלמדתי בכדורגל, הכל נזיל ואי אפשר לדעת מה יקרה, אבל בכל אופן אני אמשיך לשחק גם בעונה הבאה, אם זה בכפר קאסם או במקום אחר".

מילה לסיום: "שוב תודה לאתר גולר ולמסעדת לזרוביץ! שיהיה בהצלחה לכולם".

שחקן המחזור ה-28 בליגה ב' דרום א' בחסות 'לזרוביץ': עומרי כהן (לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות