חולון חוגגים עלייה!

ברכות גדולות לצפרירים חולון יניב שחוגגת את העלייה לליגה א'! אמש חגגו שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי והניהולי את העלייה ההיסטורית של הקבוצה המאוחדת בביתו של מאמן הקבוצה מוסא בן חיים. על האירוח הנפלא אחראים: אשתו של מוסא, ליזי, ושני ילדיו תאיר ויהלי. עופר דילין: "חוגגים מאז יום שישי", איציק ששון: "מקווים לתקוע יתד בליגה א' ", מוסא בן חיים: "אושר גדול".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-03-2017
  • 12:24

ביום שישי האחרון הבטיחה צפרירים יניב חולון את עלייתה לליגה א', אמש חחגו שחקני הקבוצה יחד עם ההנהלה בביתו של מאמן הקבוצה מוסא בן חיים שיחד עם אישתו וילדיו אירחו את כולם בצורה נפלאה!!!

 

מוסא בן חיים יחד עם משפחתו. אירוח לתפארת בבית משפחת בן חיים ובעיקר לליזי אשתו של מוסא שאירחה למופת.

 

עופר דילין אחד מבעלי הקבוצה הקבוצה בתגובה לעליית הליגה: "עלינו ליגה! מרוצים מאוד לעלות לליגה א'. פתחנו את הקבוצה לפני שלוש שנים עם מטרה להגיע לליגה הלאומית, וכבר בשנה הבאה אנחנו בליגה א'. אנחנו חוגגים מאז יום שישי ואנחנו מתכננים גם מסיבה גדולה ב-8.4".

 

בעלי הקבוצה, איציק ששון יחד עם ממלא ראש העיר של חולון זוהר נוימן. חוגגים עליה.

 

הבעלים של הקבוצה איציק ששון: "סימנו מטרה מהשנייה הראשונה שהיא ליגה לאומית, ואנחנו בכיוון הנכון להשגת המטרה. אנחנו רוצים עכשיו לשמוח על ההישג שעשינו . אני מקווה שבשנה הבאה נתקע יתד בליגה א', זאת המטרה - להתבסס בליגה א' ולבנות את עצמנו לקראת הליגה הלאומית והמטרה העיקרית היא לשמח את העיר ולהחזיר את השמחה שההיתה בעיר בכדורגל בעבר".

 

איציק ששון נושא דברים בפני השחקנים

 

מאמן הקבוצה מוסא בן חיים: "אין אושר יותר גדול מלעלות ליגה. אחרי שההנהלה בראשות איציק ששון ועופר דליאן שמו עלי אחריות כל כך גדולה ומחויבות כל כך גדולה מתחילת השנה. המטרה הייתה לעלות ליגה. אני שמח שלא אכזבתי אותם ובנינו קבוצה של שחקנים מדהימים. ועשינו עליה גדולה והיסטורית לעיר הזאת, ואני מקווה שמפה זה יגדל ויהיה גדול יותר. ליגה א' זאת אופרה אחרת וצריך להתכונן בהתאם. כשחקן ששיחק בליגה הזאת הרבה שנים, אני יודע שזאת ליגה מאוד קשה ומאוד תחרותית וצריך להתכונן בהתאם".

 

 

שלומן ליאור, נציג הבעלים: "קמו שני אנשים טובים לפני שלוש שנים, חלמו, השקיעו ונתנו מימון, והיום הם קוצרים את הפירות של הרוח הספורטיבית וההישגיות בדמות קבוצת יניב חולון. הרגשה נפלאה להיות חלק מקבוצה שהחזירה את העיר חולון למפת הספורט בכדורגל. וכולי תקווה שזה רק יימשך".

 

צפו בחגיגות של הקבוצה!!!

 

 

איציק בן סלומון מנצח על החגיגות

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. המגן הימני שלהם תותח (דוד בלוגה 28-03-2017, 12:33)
    יש להם מגן ימני מספר אחד בליגה כול הרמה שלו זה גול אלוףףף
  2. אין להם סיכוי (יוני 28-03-2017, 13:14)
    אחד ששיחק הרבה שנים בליגות האלה לחולון אין מה למכור בליגה א, יש סיכוי גדול מאוד שהם יהיו כמו בני יפו המסכנים, יהיו בשר תותחים
  3. חולון אימפריה (אלי שמואלי 28-03-2017, 19:52)
    למספר 2 אני מכיר טוב את איציק ועופר שיעשו הכל כדי לעלות לליגה לאומית ותפסיק לקנא חולון זה לא בני יפו כולם פה משפחה ומוסא ידעג שתהיה קבוצה חזקה בליגה א הוא מכיר טוב את הליגה ושימותו הקנאים חולון אימפריה
  4. אימפריה (צביקה לוי 29-03-2017, 16:03)
    תודה ענקית לאיציק ששון ועופר דיליאן שתוך 3 שנים מיום הקמת הקבוצה הגענו לליגה א.יניב חולון זה מותג.