נשרים מוגנים

עירוני נשר היא קבוצת ההגנה הטובה ביותר בליגה הלאומית, אך בכל זאת נקלעה למאבקי התחתית העקובים מדם. ביום שישי אביב חדד וחבריו לקבוצה יוכלו לסמן וי על מטרה מכובדת, במידה וינצחו את מכבי שעריים ויישארו עונה נוספת בליגה הלאומית

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-05-2017
  • 12:38

עירוני נשר, תארח במגרשה ביום שישי הקרוב את היורדת הטרייה, מכבי שעריים. בתחילת העונה, אי שם בקיץ, התסריט העתידי היה אמור להיות בדיוק הפוך, כשבשעריים בנו קבוצה נוצצת עם תקציב גבוה מאוד (כפול מנשר) וצוות מושקע ויקר, ואילו בנשר היה נראה שהקבוצה הולכת לעונת הישרדות בתקציב שפוי ושחקנים אלמוניים יחסית לשאר קבוצות הליגה. ככל שהתקדמה העונה, עירוני נשר נשמה במשך תקופה ארוכה אוויר פסגות, הרשימה ואף זכתה להיות המרעננת הרשמית של הליגה הלאומית, ואילו שעריים הייתה ונשארה בבוץ מתחילת העונה ועד סופה. בנשר מגדירים את המשחק ביום שישי ל"מוקש" ולא מקלים ראש ביריבה על אף שנשרה ליגה במחזור האחרון, באופן סופי. הנתון המדהים בנשר הוא משחק ההגנה המפורסם שלה, כשהקבוצה סופגת הכי מעט שערי ליגה מכל הקבוצות גם בפלייאוף העליון וגם מהפלייאוף התחתון. על הנתון המרשים אמון ביחד עם חבריו להגנה, קפטן הקבוצה אביב חדד, שמחזיק במספר הצעות גם מליגת העל וגם מהליגה הלאומית לעונה הבאה.

 

אביב, משחק עונה מבחינתכם, יש הכנות מיוחדות?

"אין הכנות מיוחדות, משחק שהמשמעות שלו מובנת לכולנו, כמו גמר גביע שבסיומו מקווה שנישאר בליגה".

 

במידה והקבוצה אכן תצליח להישאר בליגה, אתה חושב שזאת הצלחה מבחינתכם?

"לאור הנסיבות שקרו לנו מאמצע הסיבוב השני, אני חושב שזאת תהיה הצלחה כבירה. צריך להוריד את הכובע בפני אמיל, שלומי ואלדד וללא צל של ספק, קבוצה שעלתה ליגה בפעם הראשונה ונשארת בסיומה זאת הצלחה גדולה".

 

"צריך להוריד את הכובע בפני שלומי, אמיל ואלדד" (מאור אלקסלסי)

 

איך אתה מסביר את הנתון ,שעירוני נשר ספגה הכי מעט שערים בליגה ובכל זאת נקלעתם למאבקי תחתית?

"קבוצות הצמרת כמו נתניה ובני לוד כבשו כמות נכבדה של שערים, אך מנגד גם ספגו לא מעט, אבל זה הביא להם הרבה נקודות. יש לנו שחקני התקפה טובים שסבלו העונה מחוסר מזל גדול ולמזלנו משחק ההגנה החזיק אותנו בחיים. אני מקווה שנישאר בליגה בשישי הקרוב וזה מה שחשוב יותר מהכל".

מעוז ההגנה של נשר, אביב חדד (באדיבות אתר ONE)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה נשארים בליגה (נשרקה בדם 18-05-2017, 13:13)
  2. בהצלחה לנשר (דימונה 18-05-2017, 13:55)
  3. אחלה בלם יש לכם (כתום מהשכונה 18-05-2017, 16:07)
  4. אתר של מטומטמים (אחד 19-05-2017, 00:27)
    ההגנה הכיייייי טובה ואתם לא מבינים איך נקלעו לתחתית...אולי כי רק 24 שערים הם כבשו זו קבוצה שמדכאת את הקהל ואת האנושות עם שני בלמים שחיינים ושוער לץ אבל ככה זה שכל ה11 יושבים על קו השער
  5. תל חנן לא תרד (תל חנן לא תרד 19-05-2017, 01:31)
    תל חנן לא תרד