גמר הפלייאוף: מי תנצח? טבריה או כפר קאסם?

גמר הפלייאוף של ליגה א' בין עירוני טבריה ל מ.ס. כפר קאסם, זה כמו קרב בין הצפון לדרום, שיש בו קרב יוקרה איזה ליגה יותר חזקה. מה אתם חושבים? אוהד רון ועידו קרן יתנו את החוות דעת שלהם

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-05-2017
  • 19:35

יום שישי, 15:15 יערך גמר הפלייאוף של ליגה א'. עירוני טבריה מול מ.ס. כפר קאסם. אלופת הפלייאוף של הצפון מול אלופת הפלייאוף של הדרום. כמה יוקרה יש מאחורי המשחק הזה. תמיד נשאלת השאלה מי יותר חזקה? ליגה א' צפון או ליגה א' דרום? מניסיון העבר אלופת הצפון גוברת יותר פעמים על אלופת הדרום, לפחות בשלוש השנים האחרונות. והשנה מה יהיה? מחר נדע..

 

עידו קרן על המשחק: זה המשחק שציפיתי וידעתי שיהיה, כפי שאתם יכולים לראות את התחזית שלי משבוע שעבר, היה כיף לראות את טבריה רוקדים במגרש של רובי חיפה, וקרדיט גדול מגיע למאמן טבריה, אילן סויסה שעשה שיעורי בית טובים מאוד, והוכיח שלכמות הזמן להיות מאמן אין קשר לאיכות. אילן הכין את שחקניו מצויין למרות היותו מאמן שנה ראשונה. 

 

אילן סוויסה, קבוצתו רקדה על המגרש מול 'רובי' (עודד חסין)

 

ביום שישי הקרוב, למרות חסרונו של עידן וייצמן, דבר שייתן הזדמנות לנד בנימין המוכשר, לעצור את התקפת כפר קאסם המוכשרת. ולטבריה חשוב להימנע מכדורים קרובים לרחבה, כי יוני רביבו יכול לעשות גולים בכדורי עונשין - הוא בועט מוכשר. טבריה תנצח בדרכה הבטוחה לליגה הלאומית.3-1 טבריה. 

ולא לשכוח שעדיין אהוד מערבי הוא אקס פקטור במגרש. שחקן שהוכיח גם בשישי האחרון שליגה א' קטנה עליו. עם טבריה או בלעדיה הוא יהיה בליגה בכירה יותר, והרגשה אישית שלי שהוא נותן גם לב וגם גול. 

 

אוהד רון על המשחק: 

עירוני טבריה מגיעה למשחק במומנטום אדיר! פשוט הגיעה בזמן הנכון בכושר הנכון. הקבוצה משחקת כדורגל נהדר וממש דורסת את יריבותיה בפלייאוף. ולמעשה במספר החודשים האחרונים הקבוצה נמצאת אולי בכושר הכי טוב בליגה א'. היא מגיעה למשחק עם סגל כמעט מלא וחסרונו של עידן וייצמן בלם הקבוצה הוא מאוד משמעותי. לטבריה יש הגנה חזקה בראשותו ולא ברור איך היא תסתדר בלעדיו, אך אני בטוח שאילן סוויסה שהיה בלם ענק בעברו יידע, למצוא את המחליף הראוי ושההגנה לא תיפגע. בשבוע שעבר מועמר קראקה כבש שלושער ואני מקווה שהוא לא גמר את המחסנית שלו מול רובי. אבל ישנם עוד שחקנים מוכשרים בחלק ההתקפי של טבריה שידעו לתת מעצמם במשחק הכל כך חשוב. 

 

קראקה, רק שהוא לא גמר את המחסנית בשבוע שעבר (עודד חסין)

 

כפר קאסם מגיעה למשחק הזה גם בכושר טוב. ראיתי אותם משחקים מול כפר שלם והם עמדו טקטי מצוין, חזק בהגנה בראשות חליל פריג' והקישור האחורי סגר מצוין את האמצע. אבל החלק ההתקפי ממש לא תפקד ולמעט הכוכב הגדול שלהם יוני רביבו, עם הבעיטות המעולות שלו. שאר חבריו לא מתפקדים, רן בן שמעון ואוהד אדלשטיין לא ברור לי למה הם לא לוקחים את המשחק עליהם ומוכיחים את היכולת שלהם, כי עד עכשיו בפלייאוף ולמעשה בעונה כולה הם מאכזבים. אבל שחקנים גדולים נמדדים במשחקים גדולים, כפי שהיה עם רביבו, נקווה שגם אדלשטיין ובן שמעון יתעוררו ויתנו את הטון. 

 

רן בן שמעון, האם הוא יתעורר מול טבריה (ארז נעמן)

 

לדעתי עירוני טבריה עדיפה על כפר קאסם אבל כפר קאסם הם קבוצה של ווינרים. הם היו בפלייאוף בשנה שעברה ויש להם יותר ניסיון במשחקי הפלייאוף. עידן ויצמן בלמה של טבריה זה חיסרון ענק אבל יהיה מי שיחליף אותו. מבחינתי טבריה עדיפה ותנצח. 2-0 יהיה משקף. הבעיה שאת כפר קאסם אסור להספיד... ואת זה מכירה נס ציונה וכפר שלם שלמרות שהן היו עדיפות, הן הפסידו לאופי של כפר קאסם.. 

 

משחק צמוד ומעניין זה התקווה שלי. ושהטובה תנצח!

אוהד רון ועידו קרן נותנים את דעתם לקראת הגמר (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביאסתה אותי אוהד ,הייתי בטוח שקובי (אזורי 18-05-2017, 19:43)
    סויסה נותן תחזית ..
  2. אוהד רון (אוהד כפר קאסם 18-05-2017, 21:08)
    תודה רבה שאתה כל הזמן אתה נגד קאסם מחר רן ואדלשטיין יכיחו לך שהם גדולים על הליגה הזו ואתה תתכזב וכפר
  3. רן שמעון (אוהד כפר קאסם 18-05-2017, 21:10)
    רן תוכיח לאוהד שאתה גדול מחר ותכבוש שני גולים אתה ואדלשטיין תנצחו קדימה כפר
  4. מלח מים מלח מים (יגאל סם 18-05-2017, 22:06)
  5. שאלה לעידו (אלי 18-05-2017, 23:14)
    איך בדיוק צפית כשאמרת שהמשחקים יסתיימו בתיקו ??
  6. מחלף כפר קסם (ינקו 19-05-2017, 04:01)
    קסם יקבלו תבוסה שלא ישכחו בחיים טבדייה גדולה על קסם בארבע דרגות להתראות במגרש
  7. לעידו (השועל המפחיד 19-05-2017, 10:24)
    לעידו קורן אתה כישלון גדול גם על הדשא ובחופים לא יעזור לך כפר קאסם יעלו לגמר וגם פלפלה יקחו את האליפות להתראות
  8. אינטרסים. (קרייתי 19-05-2017, 13:09)
    איך נותנים לסוכן שמייצג שחקנים לתת ניחוש ??
  9. פעמיים בול פגיעה (טוטו תמוז 19-05-2017, 17:14)
    שניהם ניחשו נכון את ההפרש מה זה כבר משנה זהות הקבוצה המנצחת שולי הענין
  10. הכפר ינצחו (אור 19-05-2017, 18:29)
  11. יצאתם עגלים ...... (אביב 19-05-2017, 22:44)