קסם בכפר

אלי שבת צפה מקרוב בגמר המחוזות שהתקיים ביום שישי האחרון, ומביא לנו את הזווית שלו למשחק הגמר. האם כפר קאסם יכולה לעשות את זה ולהגיע ללאומית? ואת מי חיפשו הסקאוטים שישבו ביציע? עירוני טבריה מול כפר קאסם מעיניו של אלי שבת...

  • על ידי: אלי שבת
  • 22-05-2017
  • 14:52

גמר המחוזות בין שתי הקבוצות המפתיעות של העונה, האחת מהצפון, טבריה - קבוצה שעברה שינוי גדול עם השחרור של שלום עקיבא, וההגעה של המאמן הצעיר והמוכשר אילן סויסה. בהתחלה נראה היה שדרכה של הקבוצה היא לעונה פיננסית, אך כנגד כל הסיכויים הצליחה להעפיל עד למעמד הגמר, שברגע השיא שלה הדיחה את רובי שפירא, עם תצוגה מרשימה במגרש בעכו.


והשנייה - כפר קאסם, עם פתיחת עונה צולעת, הכוללת החלפת מאמנים ותוצאות לא טובות, השתחלה ברגע האחרון לפלייאוף, נראית מצוין ומאז הדיחה את נס ציונה וגם את כפר שלם בדרך לנתניה.

 

עופר טלקר ביציע בנתניה (רמי גרידיש)


ביציע נראו המון דמויות מוכרות מעולם הליגות הנמוכות, ראשי קבוצות, ושחקנים משני המחוזות, סקואוטים מליגה לאומית עם פנקסים פתוחים שהגיעו לצוד את הכישרון הבא  כאשר השם החם ברוב הפנקסים הוא חן ידען הטברייני, מספר 10 על הגב, סגנון משחק ברזילאי, נגיעות מהירות בכדור, רק שאין לו ממש עם מי לשחק. עם מעט הכדורים שבכל זאת הגיעו אליו, הצליח ידען להשוות בשער אדיר, עם רגל שמאל לחיבור של גיא סלם, והפיח תקווה אצל אוהדי טבריה, שמצידם החזירו לטאלנט שלהם אהבה, עם תמונה ענקית ביציע של ידען בפוזה אופיינית - סטייל פאולו דיבאלה. 

 

השלט של קהל טבריה לחן ידען


רן בן שמעון השחקן המצוין, מיהר לצנן את ההתלהבות עם שער נוסף, שמקרב את כפר קאסם למשחק מול הקבוצה מהלאומית. במחצית השנייה בכפר קאסם הבינו שכדי למנוע צרות, עדיף לשים עין על הכישרון הטברייני, ובכך להוציא את העוקץ מטבריה. אלון סולטן היה מצוין באמצע, אוהד אדלשטיין עם מהירות מסחררת, נהדר על הקווים, וחליל פריג' בהחלט היה התחנה האחרונה בהגנה.

 

חליל פריג', תחנה אחרונה! (רמי גרידיש)


כפר קאסם נראית בדרך הבטוחה לליגה הלאומית, ביחד עם הקהל הגדול שלה, והמומנטום, ישנו סיכוי לא קטן להדיח את נצרת עלית העייפה מהלאומית. כפר קאסם התחברה בזמן, ושי מאור עושה שם עבודה נהדרת!

 

שי מאור עושה עבודה נהדרת בכפר קאסם (רמי גרידיש)


טבריה וסוויסה ראויים למרב המחמאות על עונה נהדרת, חן ידען כנראה במשחקו האחרון בטבריה, נפרד מהקהל עם שער נהדר, וישחק בעונה הבאה ככל הנראה בליגה הלאומית, ויעשה נכון אם ישאיר חלון לינואר כי מקומו ללא ספק בליגת העל.

 

חן ידען. בדרך לליגה הלאומית? (רמי גרידיש)

אלי שבת לצידם של ניר שטרית ואלי ג'מיל (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבר (אוהד עירוני טבריה 22-05-2017, 16:39)
  2. כנראה שטבריה היא עידן ויצמן,!!! וללא ויצמן היינו מפסידים גם לקבוצה מליגה ג' (אוהד עירוני טבריה 22-05-2017, 16:41)
    חבל על הצהוב הטיפשי שספגת עידן.
  3. חן כן - ידען לא (ראיתי את חן 22-05-2017, 19:27)
    ראיתי את חן ידען במשחקים רבים. בהחלט יש לו חן והוא עושה עם הכדור דברים נפלאים אולם שלא כשמו, הוא לא ידען. פעמים רבות הוא לא מקבל את ההחלטות הנכונות ולא ממש יודע מה לעשות עם הכדור. אם הוא לא ישפר זאת בצורה דרמטית הוא ימצא את עצמו בקצה ספסלי הלאומית. בהצלחה.
  4. כפר קסם יעלו ללאומית (אוהד שעריים 22-05-2017, 19:30)
    אלוהים ישלם למשפחת עטר על המכירה בדקה ה 90 נצרת עלית קבוצה חלשה כפר קסם אוהדי שעריים איתכם
  5. יאללה הרצליה תביאו מאמן טוב העונה תבנו משהו יפה ומקצועי סוף סוף (הרצל מהרצליה 23-05-2017, 00:06)
  6. נצרת קבוצה חלשה ביותר ועייפה תקבל בראש מקאסם (בני לוד אימפריה 23-05-2017, 07:40)
  7. חן ידען שחקן נדיר שלקח את טבריה פשוט לבדו! (דוידי 23-05-2017, 08:16)
  8. ידען לא שחקן של מספרים לא משנה איך תפשיט אותו הוא בינוני (שי 23-05-2017, 08:28)
    גם אם תגדירו אותו כחיים רביבו זה לא יספיק הילד מוכשר בלי סטטיסטיקה