תחזית ליגת החופים - מחזור 1!

לקראת עונת החופים החוזרת אלינו לטובה! החלטנו לעשות תחזית עבור משחקי ליגת החופים, וכמה שהתגעגענו... האם כפר קאסם תמשיך לשלוט בליגה...? האם אחת הקבוצות תצליח לקחת את הכתר...? איך תיראה הקבוצה של קובי סוויסה...? ומה יעלה בגורלה של חיפה שברגע האחרון ניצלה מהתפרקות...? ואיך תראה הליגה ללא עידו קרן..? עידו קרן ואוהד רון נותנים לכם טיפים לקראת המשחקים של המחזור הראשון...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-06-2017
  • 19:28
שלום לכולם
איזה כיף לפתוח את עונת 2017/18 של ליגת החופים בתחזית כשהפעם תחום אהוב עלינו במיוחד.
ליגת כדורגל החופים נפתחת, אומנם בלי מכבי חיפה והקהל הירוק הנהדר שלה, אך לליגה יש צבע משלה ואנחנו ננסה לנחש באחוזים לא פחות טובים מהדשא. אז המחזור הראשון יוצא לדרך בחוף פולג, כשהליגה תסתיים ב 21.7... מה יהיה? מי תיקח אליפות? מי תלך להישרדות? מי תרד? מי תפתיע? מי תאכזב? את כל זה נתחיל לראות כבר ממחר. אז בואו נתחיל את התחזית החמה של הקיץ....
 
מעמון עאמר, המאמן הטוב בליגה (אלעד שומינוב)
 
בני פלפלה כפר קאסם - איחוד משתלת סכנין
עידו: הדרבי של המגזר כבר במחזור הראשון. סכנין קבוצה חדשה ברשותו של עבאס סוואן. בואו נאמר שהם עדיין לא מבינים למה הם נכנסו. מחר כפר קאסם יעבירו אותם קורס מזורז ושיעור ראשון ובחינם. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם 10-1.
אוהד: כפר קאסם הקבוצה הכי טובה על החופים ויש לה את סגל השחקנים הכי טוב בליגה. זרים מעל הליגה - מאמן בדמות מעמון עאמר, שהוא ללא ספק המאמן הכי טוב בחוף ולראיה הוא נבחר לאמן את נבחרת ישראל. בכלל כפר קאסם זאת עיר של כדורגל. יש שם הרבה קבוצות כדורגל וקבוצה אחת חזקה בחופים. סכנין חדשים בליגה ולדעתי יקבלו קבלת פנים יפה... אני מבקש מכפר קאסם להפסיק אחרי 5, בכל זאת תכבדו את הקבוצה החדשה... הימור שלי: כפר קאסם קל...
 
עאמר יתים, יוביל את כפר קאסם לאליפות נוספת? (מני בן ארי)
 
הפועל חדרה - תל אביב
עידו: משחק שקול בין שתי קבוצות שלא יגיעו רחוק השנה. לחדרה יש את אוהד בוזגלו - מאמן מצוין בחופים. התלכיד של חדרה טוב יותר אבל תל אביב לא פראיירים בכלל. הימור שלי: 4-3 חדרה.
אוהד: חדרה על הנייר אמורה לנצח את תל אביב, אבל כנראה ששוב לא יגיעו מעבר לפלייאוף. אני רק מקווה שיהיה כייף לראות אותם משחקים השנה. תל אביב יהיו שמחים אם יגיעו לרבע הגמר אבל במשחק הזה אין להם מה למכור. הימור שלי: ניצחון לחדרה.
 
בוזגלו - מאמן מצויין בחופים (מני בן ארי)
 
בני יהודה - חולון
עידו: חולון השנה תהיה טובה יותר משנה שעברה. אלון זבולון עושה כמיטב יכולתו לטובת הקבוצה. שלום אדרי בחוף מככב והוא זה שינצח את המשחק מחר. הימור שלי: 5-3 חולון.
אוהד: איזה דרבי יש לנו על המשחק הראשון... קובי סויסה מצד אחד מול אלון זבולון מצד שני. בני יהודה בנו קבוצה חזקה שכוללת את איציק בן סלומון ויחיאל צגאי מול חולון שמשחקים שם לא פחות טובים. רגע השיא מבחינתי יהיה לראות את קובי סויסה משחק ונראה מה הוא שווה לאחר ששמענו שהוא בכושר טוב... אני אלך עם בני יהודה...שיהיה להם בהצלחה.
 
קובי סוויסה מגיע לחופים...
 
א. תחזוקת אוטובוסים חיפה - הפועל כרמיאל
עידו: חיפה זה לא מכבי חיפה. חוץ מניסן רביבו היחידי מקבוצת מכבי חיפה כל היתר זה חדש. קבוצה חדשה שיהיה לה קשה לשרוד אך אולי יחד עם יקיר בן הרוש בשער יהיה לה קל יותר. מה שבטוח את גורמזנו הוא לא יעצור... מולה כרמיאל שהתחזקה בנמרוד קוסטיקה שהביא עימו את הרכש הקבוע שלו. מחר גם חיפה תבין מזה נחיתה ״קלה״ בליגה. הימור שלי: 6-3 לכרמיאל.
אוהד: א. תחזוקת אוטובוסים חיפה, תחת הבעלים שמעון אבו שלולא הוא הקבוצה כנראה לא הייתה פותחת את העונה. חיפה החלה את האימונים רק השבוע ואני לא מאמין שיצליחו לעמוד מול כרמיאל החזקה של נמרוד קוסטיקה שהביא את החלוץ החם איתו - שרון גורמזנו. כרמיאל עדיפה בכל הכוח וגם תנצח. חיפה? אולי בעוד שבועיים שלושה יתחילו להראות מה יש להם להציע... אין חוכמות בכדורגל מי שמתחיל אימונים מאוחר ולא משנה הסיבה ייקח לו זמן להתחבר. הימור שלי: ניצחון לכרמיאל.
 
שרון גורמזנו! החלוץ הטוב בליגה! (אלעד שומינוב)
 
ראש העין - פתח תקווה 
עידו: המשחק של המחזור! שתי קבוצות חזקות שידברו חזק מאוד השנה בחופים. מחר זה ייגמר בפנדלים. 3-3.
אוהד: שתי קבוצות חזקות שהשקיעו הרבה כסף והביאו כוכבים על החופים. צחי אילוז רעב להצליח. הימור שלי: ניצחון לפ״ת.
 
צחי אילוז רעב להצלחה! (מני בן ארי)
 
נתניה - בית"ר ירושלים
עידו: נתניה כרגיל פייבוריטים כמו כל שנה. ריידר הברזילאי הוא הזר הטוב ביותר בחופים ומחר ינצחו את בית״ר החלשה. הימור שלי: 6-1 נתניה.
אוהד: נתניה היא לדעתי הקבוצה שבגללה הקימו את ליגת החופים. נתניה כל שנה צריכה ויכולה לקחת אליפות. מקווה שהשנה הם יתנו פייט יותר רציני משנים עברו. ירושלים בנו קבוצה טובה אבל לא נראה לי יעמדו מול נתניה. הימור שלי: ניצחון קל לנתניה.
 
בית"ר י-ם, יש להם סיכוי מול נתניה??? (מני בן ארי)

תחזית ליגת החופים - מחזור 1!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלום אדרי (חולוני 08-06-2017, 20:18)
    אתם תראו מה זה כוכב כדורגל חופים ופי 10 בדשא שלום אדרי שחקן שכיף לראות אותו בגללו כדי לבוא לראות