"נהנה בחופים, חושב שזה דבר אדיר"

כך אמר קובי סויסה, ה"האיש החזק" והעונה גם הבעלים של בני יהודה בליגת החופים, שהשבוע שיחק בהרכב הראשון של קבוצתו מול פ"ת של צחי אילוז, וכמעט הצליח לכבוש שער בכורה. על הליגה: "חושב שיש 3-4 קבוצות מעל הליגה, וחושב שכפר קאסם מעל כולם" ולגבי מכבי יפו: "רואים שהרמתי קבוצה ברמה גבוהה עם ספונסרים בחופים, לא פוסל בעתיד להיות הבעלים של מכבי יפו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-06-2017
  • 11:48

קובי, השבוע שיחקת מול פ"ת, איך היה?

הרגשתי מעולה. אני מתאמן יום יום בחוף אשקלון באופן פרטי עם מאמן כושר פרטי, ופעמיים בשבוע אימונים קבוצתיים עם קבוצתי - בני יהודה חופים. שיחקנו מול קבוצה מאוד חזקה, יש להם כוכבים גדולים במונחי ליגת החופים, שחקנים כמו, צחי אילוז שאין מה להוסיף, שחקן כמו אדיר דנין, אברטון ועוד זרים מצוינים. אבל אני שמח שהשחקנים עמדו בכבוד מולם, והכי חשוב לי שהם הראו מחויבות כלפיי וכלפי הקבוצה. ואני מקווה שכבר השבוע מול חדרה הם ירימו את הראש, ויתנו הכל כדי לנצח את חדרה". 

 

 

קובי סויסה, מראה ביצועים גם על המגרש. (צילום: מני בן ארי)

 

חדרה נחשבת קבוצה חזקה כשמאמנים אותה חברים שלך אוהד בוזגלו ושי חג'ג'. יש לכם סיכוי?

"אני חושב שחדרה קבוצה מצוינת. בוזגלו וחג'ג' הם  חברים טובים שלי. ואני מאחל לשי חג'ג' מזל טוב על העסק החדש, אבל במשחק השבוע אני רוצה לנצח. אני מרגיש שזה המשחק שאם ננצח נעלה לפלייאוף. אנחנו יכולים לנצח, יש לנו קבוצה מצוינת. אני מרגיש שהחבר'ה התאמנו מצוין השבוע ובאים מוכנים למשחק. ואני מצפה מהם לנצח". 

 

קובי סויסה יחד עם צחי אילוז. "צחי אחד השחקנים הכי טובים בחופים" צילום: מני בן ארי.

 

מה אתה חושב על ליגת החופים?

"לדעתי יש 3-4 קבוצות מעל הליגה כמו כפר קאסם של עאמר יאתים וחליל פריג', ויש את פ"ת של צחי אילוז ונתניה שתמיד מתמודדים, ואולי קבוצה תצטרף ותפתיע את כולם, לדעתי כפר קאסם הקבוצה הטובה ביותר ורואים שהם משקיעים בליגת החופים באופן מקצועני, יש להם מגרש חול בכפר ורואים את התוצאות בהתאם".

 

שבוע הבא, יום רביעי ה-28.6, אתה מתחתן עם בחירת ליבך אשת העסקים סיגלית אמר סויסה. מתרגש?  

"האמת כן. ואני שמח על כך. שבוע הבא בע"ה אני מתחתן באולם "עדיה" ביבנה ואני מאמין שיהיה שמח באירוע, הרבה אנשים מכובדים יגיעו". 

 

לא לשכוח...28-6 חתונת השנה קובי וסיגלית סויסה...צילום: מני בן ארי)

 

אתה מצליח בליגת החופים. האם יש לך מחשבות לגבי מכבי יפו?

"האמת שמכבי יפו קרובה לליבי. אבל אמרתי בעבר שכל עוד ההנהלה הקיימת שמתנהלת לטעמי בצורה לא מקצוענית, וכל עוד האנשים הקיימים נמצאים שם, לא אתרום אפילו אגורה, למרות כל מה שתרמתי בשנים האחרונות ולא ידעו להעריך בהתאם. אני שוקל בעתיד אפילו לרכוש את מכבי יפו אבל רק בתנאי שיד ימיני אשר עזרן יהיה המנכ"ל. ואני רוצה לומר שאשר עזרן הוא שותף שלי בבני יהודה חופים וכיף לי לעבוד איתו והוא בן אדם ישר, וזה רק הפסד של מכבי קביליו יפו שאנשים כמוהו לא במועדון".

 

מילה לסיום?

"אני רוצה להודות למאמן שלי, אלירן מגול ולמנהל אשר עזרן, אוהב את כולם ושיהיה בהצלחה לכולם". 

 

קובי סויסה יחד עם אביחי יחיא יו"ר כפר שלם. האם נראה את קובי שנה הבאה בכפר שלם? צילום: מני בן ארי.

 

קובי יחד עם השותף שלו אשר עזרן והמאמן אלירן מגול. צילום: מני בן ארי.

 

קובי סויסה בורח מאדיר דנין המצויין מפ"ת...

הוסף תגובה
תגובות
  1. קובי המלך (סיגלית 20-06-2017, 11:59)
    כתבה. מצוינת בהצלחה
  2. קובי אתה חי בסרט (אוהד אמיתי יפו 20-06-2017, 13:20)
    מזל טוב ובחייך תעזוב אותנו בשקט
  3. רק יפו (יפו 20-06-2017, 15:09)
    ‏קובי באמא שלי אתה חי בסרט ששה אחי סע לאשקלון תישאר שם עם סיגלית מזל טוב שיהיה לכם רק את מכבי יפו אחי באמא שלך עזוב אותנו בשקט די צא מהסרט שאתה חי בו
  4. האיש חי בסרט רציני ('קר 20-06-2017, 15:18)
  5. תמשיך לפוצץץץץץ לקנאים את הלבבבב שאתה בעלים של קבוצה (קובי המלך עלה והצלח שימותו הקנאים ולא חסר לך קנאים ואוייבים 20-06-2017, 15:41)
    אוהבים אותך איש יקר אותך ואת סיגלית
  6. בעלים עלק (יפואי 20-06-2017, 18:15)
    לכו לגוגל חפשו מילה מגלומן הפרוש איש אם שגעון גדלות . זה האמת אני הבעלים של מייקרוסופט כמו שהוא יהיה הבעלים של יפו. הסדרן בסרט שאתה חי בו נפל לו הפנס ומת. אל תתקרב ליפו
  7. קובי המלך תפוצצו עלובים הנהלה של גרוש וחצי (סיגלית אמר 20-06-2017, 19:16)
    הבעלים של בני יהודה קובי המלך יפו אתם מתפרקים ואתם כבר לא מעניינים כלל בהצלחה. בני יהודה. חופים כל שישי מחכה רק לשידורים הישירים קובי המלך אוהבת.
  8. קובי המלך תפוצצו עלובים הנהלה של גרוש וחצי (סיגלית אמר 20-06-2017, 19:16)
    הבעלים של בני יהודה קובי המלך יפו אתם מתפרקים ואתם כבר לא מעניינים כלל בהצלחה. בני יהודה. חופים כל שישי מחכה רק לשידורים הישירים קובי המלך אוהבת.
  9. קובי כל הכבוד על מי שאתה (צחי אילוז 20-06-2017, 19:47)
    אוהב אותך אתה בן אדם זהב שמביא המון המון כבוד לליגת החופים וכל הכבוד על גיוס. התרומות בן אדם נדיר באהבה.
  10. קובי וסיגלית (בבר 20-06-2017, 20:00)
    קובי המלך וסיגלית המלכה עזבו קביליו יפו וחפשו לכם חיים חדשים
  11. בבר (יפו יפו 22-06-2017, 17:47)
    ‏בחייאת בבאר אתה לא רואה שאין להם חיים אלק אשת עסקים ‏אלו רוצים להיות הבעלים שלמכבי יפו עוד זוג כזה וסגרנו את הקבוצה ‏בחייאת סיגלית לכי חפשי לך חיים אחרים לכו לאשקלון שם יהיה לכם יותר טוב ‏כל התגובות רק את מגבע חפשי לך חיים ולבעלך לעתיד נ.ב. שיהיה לכם מזל טוב