מ.ס. כפר כפר קאסם פותחת עונה

אמש, באיצטדיון החדש והיפה של כפר קאסם פתחה מ.ס. כפר קאסם את האימונים לקראת העונה הקרובה. כ-100 אוהדים נלהבים הגיעו לעודד את קבוצתם, ויש לומר שהם לא הפסיקו לשיר ולעודד את השחקנים. שי מאור מאמן הקבוצה:"מרגש לפתוח עונה", טארק סרסור היו"ר: "רוצים קבוצה אטרקטיבית שהקהל יהנה", יוני רביבו: ״שמח לפתוח עוד עונה. שיהיה בהצלחה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-07-2017
  • 20:08

מ..ס. כפר קאסם אחת הקבוצות החזקות בליגה א׳ שכמעט ועלתה לליגה הלאומית במשחקי המבחן שנה שעברה, פתחה אמש את האימונים במגרש החדש והיפה שנבנה רק לאחרונה בכפר קאסם. אל המגרש הגיעו כ-100 אוהדים נלהבים שלא הפסיקו לשיר ולעודד את קבוצתם האהובה והשיא היה כשהקבוצה החלה את האימון שהצבע האדום עלה מהיציע... אווירה שלא מביישת ליגת העל...

 

 

הקהל הגדול של כפר קאסם מעודד את שחקניו..

 

תגובות מפתיחת העונה:

טארק סרסור יו"ר המועדון: "שמחים לפתוח עונה עם אותו מאמן שהוא מכיר את הכפר, את המנטליות בכפר ואת רוב השחקנים שממשיכים מעונה שעברה. אנחנו מקווים לקבוצת צמרת עם כדורגל איכותי ושנהנה מהמשחקים ושהקהל יהנה מהקבוצה". 

 

שי מאור, מאמן כפר קאסם: "מרגש תמיד לפתוח עונה. שתהיה לנו עונה מאתגרת ובריאה, אמן". 

 

אוהד אדלשטיין : ״שמח להמשיך עוד עונה. הרגשתי מחוייבות לסגור מה שהתחלנו עונה שעברה ולא סיימנו. מקווה שנשמח את הקהל העונה ונעלה ליגה ונחייך כולם סוף העונה". 

 

עומרי כהן הרכש החדש והנוצץ של כפר קאסם: ״מרגש להתחיל עונה חדשה. רואים שנבנה פה משהו מיוחד. שיהיה לנו בהצלחה,  מצפה לעונה מאתגרת ושבסוף העונה נשמח בע"ה".

 

יוני רביבו: ״שמח להמשיך עוד עונה בכפר. נקווה שהשנה נשיג את המטרה ושיהיה בהצלחה לכולם". 

 

יוני רביבו..."מקווה שהשנה נשיג את המטרה".

 

מוחה בדיר קפטן כפר קאסם : ״יש הרגשה טובה יש לי תחושה שהקבוצה תהיה מצויינת. זאת קבוצה שבכל מגרש נגד כל קבוצה תגיד את המילה שלה. אני מאמין ששי מאור המאמן יבנה קבוצה טובה ואני שמח שבחרו אותי לקפטן הקבוצה ובע"ה נשמח את הקהל ואת כל הכפר״. 

 

בילאל בדיר, היו"ר לשעבר של כפר קאסם: ״אימון ראשון נראה הכל מוצלח וטוב. יש התלהבות בעיני השחקנים. ובע"ה נבוא מוכנים לליגה״. 

 

חאלד דאוד היו"ר לשעבר שחזר להנהלה: ״אנחנו מברכים את אחינו טארק על היותו יו"ר. מאחלים לו ולנו עונה מעניינת ומוצלחת. שיהיה לנו בהצלחה".

 

מסעוד עאמר, חבר הנהלה: ״שתהיה לנו שנה מוצלחת. אני מברך את השחקנים החדשים שהצטרפו, גם המקומיים וגם שחקני הרכש. ואני מודה לקהל שעשה עידוד יפה באימון הראשון. ומקווה שנהנה יחד כל העונה". 

 

ראמזי בדיר, מנהל מחלקת ספורט ואחראי על תיק הספורט בעירייה: ״אימון ראשון אווירה חדשה. מודים ליו"ר היוצא בילאל בדיר על מה שתרם לקבוצה מזמנו ומכיסו ותרם הרבה. ומאחלים בהצלחה ליו"ר החדש טארק סרסור ואני בתור מנהל מחלקת ספורט מקווה לסיים את העבודות במגרשים ורואים משהו טוב במגרש הסינטטי. ושמח שמתחילים להתאמן בו. אנחנו עושים מאמצים אדירים כדי להכשיר את המגרש הרישמי למשחקי הליגה. שיהיה בהצלחה לקבוצה".

 

שי מאור מאמן הקבוצה...

 

הנהלה החדשה/ישנה של כפר קאסם...

 

שחקני כפר קאסם בתחילת האימון...

 

עומרי כהן, הבלם רכש שהגיע לקבוצה...

 

מוחה בדיר, הקפטן המצויין של כפר קאסם..

 

מסעוד עאמר, חבר ההנהלה החדש של כפר קאסם..

 

 

הנהלת הקבוצה, שואפים שהקבוצה תהיה טובה ושהקהל יהנה..

הוסף תגובה
תגובות
  1. האלופה שבדרך (הוגה דעות 17-07-2017, 20:22)
  2. כפר קאסם (עלי בדיר 17-07-2017, 20:46)
    שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה בדרך ליעד בעזרת השם בעזרת הקהל והשחקנים והנהלה אחרון חביב עאדל בדיר אוהד מספר אחד שנה הבאה בחודש מאי נגיע ליעד בעזרת השם
  3. וי כל הקבוצה פח כולם הביתה (בדיר 17-07-2017, 20:58)
    תתביישו לכם מה שעשיתם באימון ובחידר הלבשה יאלה לכן הביתה רוצים רק שחקני בית שלנו
  4. חבל על הכסף אנחנו עולים בהליכה עם חיים (אבי אוהד הכי 17-07-2017, 21:59)
    חבל חבל על הכסף שלכם
  5. כפר קאסם לא תעלה ליגה (שי מאור 17-07-2017, 22:57)
    מי שיעלה זה הכח רמת גן מה מענין. אותם השחקנים רק כסף עומרי כהן יוני רביבו עכשיו תסעו. כל יום. בכביש. 5 למחלף קסם יוני רביבו. יקח את רן בן שמעון ועל הדרך את עומרי כהן ויגד להם דלק רבע רבע רבע
  6. מאמן חלש (אבי 18-07-2017, 23:42)
    חודשיים והוא בבית. יערבב אותכם עוד קצת כמו שעירבב אתכולם ותיפרדו.