אילן סוויסה: "המטרה שלנו ברורה והיא לעלות לליגה הלאומית!"

אחת הקבוצות המעניינות ביותר בליגה א׳ צפון, עירוני טבריה פתחה היום את העונה. כאשר העונה בנו קבוצה שתתמודד על כרטיס העליה לליגה הלאומית ולפי השמות הנוצצים שהוחתמו העונה כגון: לירון אלימלך, בן בן שושן ושלום אדרי שמצטרפים לשחקנים הבכירים שנשארו מהעונה שעברה. המאמן אילן סוויסה: "אחרי עונה מוצלחת בשנה שעברה, העונה נרצה להגיע שלב אחד קדימה ולעלות לליגה הלאומית בסיום העונה"

  • על ידי: רועי סימוני
  • 20-07-2017
  • 17:04

עונת 2017/18 נמצאת בפתח ואחת הקבוצות המעניינות בליגה א׳ צפון, עירוני טבריה, פתחה היום את ההכנות לקראת העונה הקרובה. כ-30 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה חילקו פרחים ועודדו את השחקנים ,המאמן אילן סוויסה קיבל את המושכות גם העונה, לאחר שבשנה שעברה הגיע עם הקבוצה עד לגמר המחוזות, והפך לאחד המאמנים הטובים בליגה א׳ יחד איתו בצוות המקצועי יהיו מאמן הכושר עומרי אלמקייס ומאמן השוערים המוכשר לירון סבן , סוויסה עמל במשך שעות וימים במהלך הקיץ בכדי לבנות סגל שיוכל להתמודד על כרטיס העליה לליגה הלאומית, כאשר המטרה הראשונה הייתה להשאיר מספר שחקנים בכירים מהעונה שעברה ולצרף כמה חדשים ואכן כך קרה, המאמן הצליח במשימה ומי שממשיכים לעונה נוספת הם: עידן ויצמן, מאיר גבאי, עדי תדמור, נירן רוטשטיין, שלומי ברגיק ועוד... ההחתמה המשמעותית היא ללא ספק החלוץ לירון אלימלך שחוזר לקדנציה שלישית ויחד איתו מגיעים גם: בן בן שושן, שלום אדרי, כפיר בן דוד ואביאל גבאי המקומיים.

 

 

לירון אלימלך, אילן סוויסה ועידן ויצמן במסיבת העיתונאים לפני פתיחת האימון

 

בקבוצה מעיר הכנרת מבינים שהעונה יש להם הזדמנות מצוינת לחזור אל הליגה הלאומית, והנהלת הקבוצה ביחד עם ראש העיר, עושים הכל בכדי להעמיד תקציב ראוי שייתן למאמן יכולת להנחית שחקנים שיעזרו במטרות הקבוצה העונה.

 

המאמן אילן סוויסה התייחס למטרות הקבוצה העונה: ״המטרות העונה הם חד משמעיות והם לעלות ליגה, בנינו פה קבוצה חזקה שתתמודד על עליית ליגה ואני מקווה שבאמת גם נשיג את כרטיס העלייה  בעונה שעברה עשינו את הבלתי יאומן והגענו עד לגמר המחוזות , החתמנו שחקנים שמתאימים לנו מקצועית וחברתית אני מקווה שזה יתחבר ונשיג את המטרות שלנו העונה״.

 

מאמן הקבוצה אילן סוויסה!

 

הבלם עידן ויצמן אמר: ״תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה למרות שבשבילי זה קורה הרבה שנים, אני שמח לראות את החברים החדשים והישנים, העונה הציפיות הם שונות מהעונה שעברה , בעונה שעברה היתה קבוצה צעירה שעשתה מעבר לכל המצופה, השנה נבנית קבוצה עם שחקנים בכירים לצד צעירים ומוכשרים כאשר המטרה הברורה ביותר היא עליית ליגה בסיום ואני מקווה שגם נצליח שיהיה בהצלחה לכולם״.

 

עידן ויצמן, קפטן הקבוצה

 

שלומי ברגיק הוסיף: יש התרגשות כמו בכל תחילת עונה, פרפרים חבר׳ה חדשים, להבדיל מעונה שעברה המטרות שלנו קצת שונות אני מקווה שנתחבר כמה שיותר מהר ונשיג את המטרות״.

 

כפיר בן דוד שחזר לקבוצה הוסיף: "אני שמח לחזור לבית שלי, נבנית פה קבוצה חזקה שרוצה להתמודד על כרטיס העלייה לליגה הלאומית ואני מקווה בע"ה שנשיג את המטרות שלנו העונה".

 

כפיר בן דוד חוזר הביתה

 

החלוץ לירון אלימלך לקראת פתיחת העונה: "אני שמח לחזור שוב לטבריה, זה מקום שיקר לליבי מאוד. מרגש אותי לפתוח כאן שוב את העונה ואני בטוח שנשיג את כל המטרות שלנו העונה ונגרום לקהל שלנו לשמוח".

 

 

לירון אלימלך, הרכש המרכזי של עירוני טבריה בקיץ האחרון 

 

שוער הקבוצה עדי תדמור: "תמיד כיף לפתוח שוב עונה, ובטח בעירוני טבריה אחרי שעשינו עונה מצוינת בשנה שעברה, העונה נרצה לעלות שלב אחד קדימה ולעלות לליגה הלאומית".

עירוני טבריה פותחת עונה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה (משה 20-07-2017, 17:08)
    קבוצה פחחחחחחח
  2. בית שאן (אבי 20-07-2017, 17:49)
    חחחח.תעלו אוליי לשכון 'ד
  3. טבריה (טברייני 20-07-2017, 18:04)
    יאאלה קדימה אילן אוהבים אותך בהצלחה לכולם השנה הליגה קשה קבוצות התחזקו אכסל כפר קנא רובי אבל עם הקהל שלנו והרכש הטוב שהגיע נתחבר ונרוץ חזק בצמרת ואתה אבי המגיב בית שאן איפה הכסף שלכם כל שנה רודפים אצלכם אחרי הכסף שחקנים בורחים
  4. לעולם לא לבד. אחרייך אלך. (רונן מאילת/טבריה 20-07-2017, 18:17)
    בית שאן במקום לפרגן. חבל... נקווה שנפתח חזק את המירוץ. ונעלה מהמקום הראשון. בהצלחה לעירוני טבריה. שתיתחזק בעוד 2 שחקנים טובים. מאמין שכן
  5. מאילת (סלי 20-07-2017, 21:35)
    בת שאנים תכלו. את הלב טבריה עולה ליגה בלי המאמן אוזן אתם קבוצת פח אוזן מחכה לכם בפינה זה מאמן אם כבוד
  6. מדברים יותר מידי תתחילו לעשות! (טבריה ללאומית 20-07-2017, 22:03)
  7. טברייני בנשמה (rl 21-07-2017, 10:21)
    למה צרות עין בית שאן למה ??ראיתם איזה קבוצה הייתה לטבריה שנה שעברה יאללה תפרגנו
  8. דיי עם המסחרה (אוהד אמיתי 21-07-2017, 15:18)
    אילו סוויסה בראיון לא אמר בוודאות הם רוצים לעלות ליגה ותפסיקו לבלבל במוח על שקט חברתי,יודעים טוב מאוד שבכל גבינה שוויצרית צהובה יש חורים ,יש הרבה לכלוך . אוהדים אל תהיו תמימים
  9. ל9 אתה צודק! (מומי מהמזנון 21-07-2017, 17:27)
  10. טבריה אהבת חיי (אוחנה 21-07-2017, 19:23)
    בהצלחה גברים מאמינים בכם!!!
  11. תאוכלו תלב בית שאן ! (טברייני 21-07-2017, 19:25)