מכבי נתניה אלופת החופים!

היום האחרון של ליגת החופים הסתיים בו נקבע כי מכבי נתניה היא האלופה לאחר מהפך ענק מול כפר קאסם שכבר הוביל 3-1 שש דקות לסיום המשחק!!! חולון הצליחה להישאר בליגה עם שער זהב דרמטי על חשבונה של סכנין בעונתה הראשונה בליגה. עוד לפני כן, כפר קאסם גברה על הפועל כרמיאל ללא קוסטיקה בדרך לגמר ונתניה הביסה את פ"ת של צחי אילוז עם שישייה ללא כל מענה!

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 22-07-2017
  • 16:42

היום האחרון של ליגת החופים יצא לדרך כשעל הפרק הפיינל פור שיקבע מי הן שתיים שתגענה לגמר, ומי תיפרד מהליגה במשחק על כל הקופה - חולון או סכנין. יום ההכרעות החל עם שני משחקי חצי הגמר, פלפלה כפר קאסם שגברה על ת"א בשבוע שעבר שיחקה מול הפועל כרמיאל המפתיעה שהדהימה את ראש העין בשבוע שעבר בזכות הזר הטוב בעולם, חצי הגמר השני היה פיקנטי כאשר מכבי נתניה שגברה על בני יהודה בשבוע שעבר שיחקה מול הפועל פ"ת של צחי אילוז שהגיעה לאחר הניצחון בשבוע שעבר מול בית"ר י-ם.

 

חצי גמר 1

פלפלה כפר קאסם - הפועל כרמיאל  -  3-6

הפועל כרמיאל שעשתה את התוצאה המפתיעה של רבע הגמר יחד עם הזר הטוב בעולם כשהדיחה את ראש העין, הגיעה לחצי הגמר ללא אותו זר, ללא מאמנה נמרוד קוסטיקה, ללא ויטלי גנון הפצוע, אך כרמיאל צירפה את אבי מלכה לקראת הפיינל פור. כפר קאסם שרוצה להגיע לגמר ראתה מולה קבוצה ללא מאמן, כשעל הספסל ראינו את ויטלי גנון ואת עוזר המאמן מקבלים הוראות טלפונית מנמרוד קוסטיקה שבאוסטריה - בהחלט מחזה הזוי...

 

עאמר יתים, ללא ספק המנהיג של כפר קאסם (מני בן ארי)

 

השליש הראשון היה צמוד מאוד, כשבדקה האחרונה של השליש, עאמר יתים מעלה את כפר קאסם ליתרון של 0-1, כפר קאסם לא הספיקה לחגוג ודור הלוי מצליח לאזן את התוצאה, 1-1. דקה אחת בתוך השליש השני דניאל דה סילבה עם בעיטה נהדרת מחזיר לכפר קאסם את היתרון, 1-2 לכפר קאסם. 4 דקות לסיום כדור קרן נהדר של דור הלוי מוצא את אבי מלכה, שבחצי סיבוב בועט נהדר וקובע שוויון 2-2. 

 

אבי מלכה הגיע טוב למשחק, אך זה לא הספיק לכרמיאל (מני בן ארי)

 

שתי דקות לסיום השליש השני, סאמח מרעב עם בעיטה חופשית והכדור קופץ לפני גסטון מזרחה וחודר פנימה, 2-3 לכפר קאסם. עוד לפני סיום השליש נור סרסור מצליח להעניק לכפר קאסם יתרון משמעותי וקובע 2-4 לכפר קאסם! 

 

נור סרסור מבסס את יתרונה של כפר קאסם (מני בן ארי)

 

חמש דקות בתוך השליש השלישי עומר הלוי מחזיר את כרמיאל למשחק עם פנדל מדויק שקובע 3-4. שלוש דקות לסיום המשחק, עאמר יתים מוריד לכרמיאל את האוויר לאחר מבצע אישי ענק כשהוא מקפת את הכדור על הברך ועם בעיטה טובה קובע 3-5 לכפר קאסם! עד לסיום המשחק כפר קאסם מצליחה לכבוש שער נוסף בשניות האחרונות לאחר שער ענק (!) של דניאל דה סילבה שקובע 3-6 לכפר קאסם בדרך לגמר.

 

איזה שחקן ענק דניאל דב סילבה (מני בן ארי)

 

חצי גמר 2

מכבי נתניה - הפועל פ"ת  -  0-6

נתניה הגיעה לחצי הגמר כשהיא מציגה זר חדש בקבוצה אותו כבר ראינו בעבר במדי ראש העין - ציקי, שמגיע על חשבונו של ריידר. המשחק נפתח בצורה שקולה מאוד ופ"ת הגיעה למצב נהדר של מראדונה שפוגש את העמוד, דקה עוברת וחואן מנצל טעות קשה של נמרוד כהן, שוערה של פ"ת ומעלה את נתניה ליתרון, 0-1 לנתניה. 

 

זר ענק יש לנתניה, חואן - מלך השערים (מני בן ארי) 

 

בדקה ה-5 הרכש החדש של נתניה עם ביצוע ענק, מכפיל את היתרון של נתניה לאחר מספרת גדולה וקובע 0-2 לנתניה. עד לסיום השליש הראשון ראינו מספר החמצות של פ"ת שלא מצליחה לצמק את התוצאה ויורדת להפסקה בפיגור של שני שערים. שתיים וחצי דקות בשליש השני חואן כובש את שערו השני וזה כבר 0-3 למכבי נתניה. רגע לפני סיום השליש השני משה בוחבוט מורה על בעיטת חצי לזכותה של נתניה, אלון לוי עם בעיטה אדירה מסובב לחיבורים וקובע 0-4 לנתניה. כמו שני השלישים עד כה, גם השליש השלישי היה כולו של נתניה שסיימה אותו עם שני שערים נוספים של חואן (שמסיים עם שלושער) ופארן ללא כל מענה של הפועל פ"ת שמסיימת את המשחק ללא כיבוש של שער! לאחר שהניצחון הובטח, מאמנה של נתניה - לירון פרטוק, עלה על החול למספר דקות וירד מנצח. בסיום 0-6 למכבי נתניה שתפגוש בגמר את פלפלה כפר קאסם.

 

ומה תגידו על פראן? שחקן העונה (מני בן ארי)

משחק ההישרדות!

הפועל חולון - בני סכנין  -  4-5

שתי הקבוצות החלשות של הליגה הגיעו כצפוי ליום האחרון וכל שנותן להן הוא להשיג ניצחון ראשון על מנת להישאר בליגה. 8 מפתיחת המשחק, חמאדה ג'אברין כובש שער יפה עבור בני סכנין ונותן להם תקווה שהעונה תסתיים עם טעם מתוק, 1-0 לבני סכנין. עד לסיום השליש סכין יכולה הייתה להכפיל את היתרון, אך טבצ'ניק מצליח להוריד את חולון בפיגור מינימלי בסיום השליש הראשון. 7 דקות בתוך השליש השני חולון מקבלת פנדל גבולי, את הפנדל לוקח אופיר חלוואני וקובע שוויון, 1-1. 

 

אופיר חלוואני משאיר את חולון במשחק (מני בן ארי)

 

בדקה העשירית בשליש השני, סכנין מחזירה לעצמה את יתרון לאחר בעיטה טובה של שלאטע שקובע 2-1 לסכנין בסיום השליש השני. עם פתיחת השליש השני ועם בעיטת החצי אלון זבולון עם שער שמטעה את הגנת סכנין וקובע 2-2. המומנטום עובר לחולון שמצליחה לקבוע מהפך לאחר שער של יוסי מכלוף שקובע 2-3 לחולון.  היתרון של חולון לא החזיק הרבה זמן עד שהגיע חמאדה ג'אברין שעם מספרת נהדרת מחזיר את סכנין למשחק, 3-3.

6 דקות בתוך השליש השלישי, שגיא קופרמן נותן לחולון את היתרון שכרגע היא רק צריכה לשמור עליו על מנת להישאר בליגה, 3-4 לחולון. 

שתי דקות לסיום המשחק וסכנין חוזרת, חמאדה ג'אברין עם מבצע ענק משאיר לבדראן כדור מול שער ריק שקובע שוויון דרמטי! 4-4! ושולח את המשחק להארכה. בתוך ההארכה, יניב סבג כובש שער נהדר עבור חולון ומשאיר אותם בליגה בזכות שער זהב, 4-5 לחולון ששווה עונה נוספת בליגה!

 

כמה לב הכניס יניב סבג בבעיטה האחרונה של העונה (מני בן ארי)

 

הגמר הגדול! מכבי נתניה - פלפלה כפר קאסם

משחק הגמר יצא לדרך כששתי הפייבוריטיות של הליגה משחקות בגמר - מכבי נתניה מול פלפלה כפר קאסם. שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה במסגרת הבתים, בו כזכור נתניה הביסה את כפר קאסם והנחילה לה הפסד לאחר 20 ניצחונות רצופים. נתניה רוצה להחזיר לעצמה את התואר ולהשיג אליפות שלישית, כשלעומתה כפר קאסם רוצה להשיג אליפות חמישית בשש שנים. המשחק נפתח שקול מאוד כששתי הקבוצות מחפשות להשיג יתרון מוקדם כשכפר קאסם מסוכנת יותר עם מספר מצבים טובים שנעצרו אצל חן ברקוביץ, ומנגד נתניה שמשחקת טקטי הרבה יותר ועדיין לא מגיעה למצבים מסוכנים, השליש הראשון מסתיים בתיקו מאופס ומראה על משחק הלחימה של שני הצדדים.

12 שניות מפתיחת השליש השני דינו משתלט על הכדור, עובר את אדם לם ומכניע את אבי גבאי - 1-0 לכפר קאסם! עוד שתי דקות עוברות ועאמר יתים מכפיל את היתרון של כפר קאסם, 2-0 לכפר קאסם. נתניה לא איבדה את הראש וכבר לאחר 10 שניות חזרה למשחק משער של בן בריגה שמצמק ל-2-1.

בדקה ה-5 אבי גבאי מוציא את הכדור לא טוב שמגיע היישר לנור סרסור שמנצל את הטעות וקובע 3-1 לכפר קאסם! 

 

נור סרסור כובש ורץ ליציע (מני בן ארי)

 

נתניה החלה ללחוץ גבוה מאוד (מאוחר מדי), אך עד לסיום השליש השני לא הצליחה לכבוש את השער השני כשכפר קאסם מרגיעה את המשחק ויורדת ביתרון של שני שערים לפני השליש השלישי.

 

ההרחקה של עאמר יתים - יש שיגידו ששינתה את המשחק (מני בן ארי)

 

10 שניות בתוך השליש השלישי עאמר יתים מורחק שצהוב שני לאחר הכשלה על אדם לם, נתניה צריכה לנצל את ההרחקה הקריטית הזאת כשתשחק במשך 2 דקות ביתרון מספרי, אך למרות היתרון נתניה לא מצליחה לחזור למשחק. 6 דקות לסיום המשחק, אלון לוי עם המון נחישות מצליח לכבוש לאחר שהכדור פוגע בדרך באנדריי דה סילבה וחודר פנימה, 3-2. 3 דקות לסיום קיבלנו את שיא הדרמה!!! דניאל דה סילבה עם יהירות גדולה מאבד את הכדור לפארן וציקי מצליח לקבוע שוויון דרמטי!!! 3-3! 

 

הבאתו של ציקי התבררה כמהלך ענק של נתניה (מני בן ארי)

 

נתניה עושה את הבלתי יאומן ומשלימה מהפך ענק וקובעת 3-4 דרמטי לאחר שער של פארן שקובע - מכבי נתניה אלופת ליגת החופים בפעם השלישית!

 

דניאל דה סילבה ממרר בבכי בסיום (מני בן ארי)

נתניה מניפה את הגביע בפעם השלישית (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות