"אוהב לשחק בקבוצה עם מטרות"

כך אמר קובי דומר, חלוצה החדש של צעירי טייבה מליגה ב'. דומר שנחשב לחלוץ טוב בליגות הנמוכות ומי שהיה מלך השערים בעמישב אשתקד עם ראיון קצר לקראת העונה הבאה בו הוא מסביר מדוע בחר דווקא בטייבה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-07-2017
  • 17:44

קובי דומר גדל בהפועל כפ״ס מגיל 5, שם שיחק עד הבוגרים. ומשם הוא מספר שדחקו אותו הצידה ללא שום סיבה. דומר היה מלך שערים של הנוער ושימש כקפטן כל החיים...לאחר מכן שיחק כ-5 שנים בבית"ר כפ״ס, וסיים כמלך השערים ב-3 עונות מתוך 5. לאחר מכן עבר לקרית אונו יחד עם המאמן עמי נמני, שיחק גם שנתיים בבית"ר פ"ת עם 'דודו הגדול', ובעונה שעברה כאמור שיחק בעמישב פ"ת וכבש 12 שערים.

 

על החתימה בטייבה מספר קובי: "חתמתי בטייבה העונה כי זאת הייתה ההצעה הכי אטרקטיבית שלי מכל הבחינות. מבחינת זה שצביקה מאמן, מבחינה כלכלית, ומבחינה מקצועית. הם נתנו לי להבין שבונים פה משהו חזק ואני אוהב לשחק בקבוצות עם מטרות לא סתם להעביר עונה". 


איך התנאים לפי מה שאתה רואה מהמועדון? 
"נדירים - ממש ליגת העל. מגרש מצוין עם קהל של 500-1000 כל משחק. איפה יש דבר כזה בליגה ב'? הספיקה לי פעם אחת לשבת עם ההנהלה בשביל להבין שמדובר באנשים אמינים עם לב זהב ורצון להצלחה. שמעתי דברים טובים ואחרי שיחה של 5 דקות חתמתי".


מה המטרות שלכם לקראת העונה הבאה: "פלייאוף עליון עם כוונות חזקות לעלות ליגה בעזרת השם".

איך אתה רואה את יחסי הכוחות בליגה?
"הליגה נראית כמו כל שנה, 3-4 קבוצות מעל כולם וכל השאר אותו רמה פחות או יותר. לפי דעתי כפר קאסם שעלו ליגה בנו קבוצה חזקה עם שחקנים מנוסים, אור יהודה ואנחנו".


מילה לסיום: "תודה לכל מי שתומך ועוזר לי..וכמובן לקדוש ברוך הוא על הכל! בשם השם נעשה ונצליח".

קובי דומר בעת החתימה בצעירי טייבה

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק טייבה עולים ליגה (אדום 23-07-2017, 22:10)
    רק טייבה עולים ליגה
  2. צעירי טייבה שבו בשקט (אמיר 24-07-2017, 19:48)
    יש רק קבוצה אחת בעיר וזה בני טייבה שעושה קבוצה חזקה