הפועל כפר שלם פותחת עונה!

הפועל כפר שלם, מי שהגיעה אשתקד עד לגמר הפלייאוף הדרומי, פתחה אמש את העונה עם מאמנה החדש - שוקי סדיס. מלבד מאמנה החדש ראינו כמה פרצופים חדשים כדוגמתו של משה סולימנוב... אשר עזרן: "ישנה התרגשות גדולה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-07-2017
  • 17:52

אשר עזרן מנכ"ל הפועל כפר שלם: "ישנה התרגשות גדולה לקראת העונה הקרובה. רוב הסגל נשאר משנה שעברה ואני שמח על כך. לגבי המטרות, מקווה שנעשה עונה לא פחות טובה משנה שעברה".

 


אשר עזרן, מנכל הקבוצה הגיע להסתכל מקרוב על אימון הפתיחה 


שוקי סדיס, מאמנה החדש של כפר שלם: "מתרגש מאוד לפתוח עונה בכפר שלם. זאת קבוצה שאימנתי בעבר במשך שלוש עונות מוצלחות ואני מקווה שגם העונה תהיה לא פחות מוצלחת מהעונה שעברה. לגבי מטרות השאיפה היא תמיד להיות כמה שיותר גבוה. יש לנו חומר שחקנים שיכול להתמודד עם כל קבוצה בליגה".

 


הצוות המקצועי של כפר שלם


קשר הקבוצה שי מזור: "מתרגשים לקראת העונה הקרובה. מצפים כמובן לעשות עונה טובה ולא פחות מעונה שעברה. יש סגל טוב שמורכב משחקנים טובים. השאיפה כמה שיותר להיות בצמרת הגבוהה".

 


טל משען ושי מזור 


טל משען מגן הקבוצה: "עונה חדשה ואנחנו מתרגשים כמו כל עונה. העונה הצלחנו לשמור על רוב הסגל משנה שעברה וזה מראה על המשכיות, כשהכוונה היא לעשות עונה טובה לא פחות משנה שעברה. שיהיה לנו בהצלחה".

חלוץ הקבוצה מאור לובין: "שמחים שהתחילה העונה. כיף להמשיך עוד עונה במקום שאני מרגיש שהוא כמו הבית שלי. מקווה שתהיה עונה טובה ומוצלחת".

בלם הקבוצה יהודה חוטה: "תמיד כיף לפתוח עונה חדשה. יש התרגשות גדולה ואני מקווה שנעמוד במטרות שלנו שהן להיות קבוצה חזקה ותהווה יריב שקול לכל קבוmה בליגה. שיהיה בהצלחה".

קארלוס צ'אקנה, אחד השחקנים המנוסים בסגל של כפר שלם: "מאד שמח שהתחלנו עם האימונים, עוד עונה חדשה. אני שמח שאני ממשיך עוד עונה. יש לנו מטרה העונה והיא להגיע כמה שיותר למעלה. שנה שעברה הגענו לפלייאוף והשנה רוצים להמשיך באותה דרך. שיהיה בהצלחה. רק להאמין ולעבוד להגיע למטרה".

 


קרלוס צ'קאנה פותח עונה נוספת בכפר שלם


שחקן הרכש שהגיע ממכבי יפו: "אני מבסוט להיות פה. הגעתי למקום טוב. השאיפות הן כמה שיותר גבוהות. אני מודה ליפו על שנתיים ושיהיה להם בהצלחה . וכל כולי בכפר שלם".
 

שחקנה החדש של כפר שלם - סולימנוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם! (אוהד 25-07-2017, 23:35)
    אוהבים!
  2. שוער דחוף (יוני 26-07-2017, 08:03)
    ללא שוער אין זכות קיום לשום קבוצת נא להתעורר השוער הצעיר חלש מאוד בלשון המעטה
  3. יחיא סגור לנו את העולה והיורדת מהמחוז תודב (יאלללה המכורים החלו להתאמן יחיא סגור מקום 4 26-07-2017, 16:15)
  4. אביחי (שוקי 26-07-2017, 17:01)
    הדבקתם חתרן לשוקי אייל מנחוס למה סירוטקין זרק,אותו הוא מנחוס,שוקי אייל יחליף אותך באמצע העונה אתה לא פחות חתרן ממנו ואתה אשר החתרן הכי גדול שמו אותך בתור קוף של אביחי ואדון אביחי הבאת עוד בובה כמאמן כמה כסף אתה רוצה לקחת דיי זה מגעיל בעזרת השם תרדו ליגה עם המנחוסים שהבאת