אסי גלבוע עולה שלב בגביע

ניצחון 1-0 קטן ומתוק מול הפועל הרצליה, סידר לאורחים כרטיס לשלב הבא. המשחק הלך לטובת המארחת אך עקיצה קטנה הספיקה לקבוצה מהצפון כדי לכבוש שער חשוב ולעלות לשלב הבא בגביע המדינה. מוריס:" זה ליגה א'. באים מוכנים, כובשים שער ובעיקר עומדים כמו שצריך ושומרים על הניצחון. הרצליה קבוצה טובה"

  • על ידי: רועי מור
  • 02-09-2017
  • 08:04

משחק הגביע בין הפועל הרצליה ואסי גלבוע התחיל בסערה כאשר כבר בדקה ה-13 טעות קשה של בלם הרצליה,גיל סלם אשר מסר את הכדור היישר לרגלו של חלוץ אסי מוחמד קנאוותי, שבעט לחיבורים והעלה את האורחים ליתרון 1-0.

מספר דקות לפני השריקה להפסקה הגיעה ההזדמנות הגדולה של הרצליה במחצית הראשונה, כאשר סתיו בן אהרון פורץ יפה קדימה ומעביר רוחב טוב לגל פורת, פורת במצב של אחד על אחד מול שוער אסי בעט על השוער והריבאונד הגיע למתנאל טדסה שהחמיץ ממצב קורץ. הרצליה היתה ראויה לשיוויון ופיספסו הזדמנות טובה להשוות.

 

ארז בנודיס מאמנה של הפועל הרצליה 

 

המחצית השנייה הייתה כולה של הרצליה, מתנאל דסטה בעט מרחוק אך פספס את המסגרת עם פתיחת המחצית, ניר דרור שהציג יכולת מצוינת לאורך כל המשחק פרץ על הקו והעביר רוחב היישר לרגלו של גל פורת שלא הצליח לתרגם את המצב לשער.

בדקה ה-70 דור חמו הרים כדור טוב, אך סתיו בן אהרון פספס הזדמנות אדירה להשוות, בדקה ה-90 גיל סלם נגח מקרוב את ההזדמנות האחרונה של הרצליה אך לא הצליח לייצר מספיק עוצמה כדי להכניע את איתי שאול שוערה של גלבוע.

 

איתי שאול, קיבל הזדמנות ושמר על שער אסי גלבוע.

מוריס אוזן עולה לשלב הבא בגביע המדינה 

 

מוחמד קנוואתי כובש שער הניצחון אמר בסיום המשחק: "אין יותר כיף מלהבקיע שער ניצחון לפני החג שלנו ולפני פתיחת הליגה. אנחנו מסתכלים על שבוע הבא ונבוא לבאקה במטרה לנצח".

 

איתי שאול שוערה של אסי גלבוע: "אני שמח על הניצחון, הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה שקשה להבקיע מולה והפנים כבר למשחק מול באקה".

 

 

איתי שאול, שוערה של אסי. קיבל הזדמנות ושמר על שער נקי.

ארז בנודיס מאמנה של הפועל הרצליה: 

"לוקחים את המשחק כעוד משחק הכנה לטבריה בליגה בשבוע הבא, ראיתי כמה דברים טובים היום וגם מגיעות מחמאות לאסי גלבוע שבאו ועשו את העבודה שלהם, את המסקנות שלנו נסיק ונגיע מוכנים לליגה בשבוע הבא. יש לנו בעוד מה להשתפר ואני מאמין שהבמשך ניראה הרבה יותר טוב". 

 

קהלה של הפועל הרצליה מאוכזב

הוסף תגובה
תגובות
  1. החתולים בשק של בנאודיס (הלוחש לחתולים 02-09-2017, 12:13)
    די להביא חתולים בשק להרצליה