שלום עקיבא: ״אני רוצה לסיים את הקריירה בטבריה״

חודש ימים התרוצצה חרושת השמועות על חזרתו של שלום עקיבא לעירוני טבריה, הקבוצה בה הפך למלך הבלתי מעורער. אז קצת אחרי כל ההמולה והחתימה הרשמית, פגשנו אותו לראיון בו הוא מספר על הכל... טבריה, כפר כנא, השמועות, והחתימה... שלום עקיבא בראיון של פעם ב-9 שנים שווה קריאה!

  • על ידי: רועי סימוני
  • 12-09-2017
  • 08:17

בשנות ה-90 בעונת השיא של הקבוצה שנקראה דאז הפועל טבריה, היה כוכב שקראו לו עופר דן. כל איש, אישה ילד או ילדה הכירו אותו בעיר, מאז עברו הרבה מים בנהר והפועל טבריה נמחקה, ולימים קמה עירוני טבריה שהפכה לקבוצה העירונית. לפני כ-9 שנים הגיע לקבוצה הקשר שלום עקיבא שבכלל נולד בקריית שמונה, וכבר בעונה הראשונה הפך ליקיר האוהדים ולימים הפך לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה מאז ועד היום. אחרי שבשנה שעברה עזב את הקבוצה לטובת עירוני קרית אתא ואחר כך לבית שאן, לכולם היה ברור שלמרות שהוא נמצא אי שם הלב שלו תמיד כאן... אחרי חודש של חרושת שמועות, לבסוף בלחץ בלתי פוסק של אוהדי הקבוצה הוא חזר שוב לטבריה... האם ההיסטוריה תחזור? שלום עקיבא בראיון של פעם ב-9 שנים שווה קריאה!

 

שלום, סוף טוב הכל טוב אתה שוב בעירוני טבריה. איך ההרגשה?

״את ההרגשה אי אפשר לתאר במילים, אני הבנאדם השמח ביותר, חזרתי לבית האמיתי שלי בטבריה מחכה כבר לאימון הראשון לפגוש את החברים שלי ובעיקר את הקהל הנהדר של הקבוצה, שלא הפסיק להעריף עליי אהבה גם בזמנים קשים וגם שלא שיחקתי כאן״.

 

איך התמודדת כל הזמן הזה עם השמועות, חוזר לא חוזר?

״זה באמת דבר לא פשוט במיוחד שהיו פעמים שלמרות שרשמו עדיין אף אחד לא דיבר איתי בכלל, מה גם שהייתי חתום בכפר כנא והיה חשוב לי להתרכז בקבוצה בה אני נמצא ולא איפה רוצים אותי, אבל זה ברור שזה דבר לא פשוט ואני שמח שזה מאחוריי ״.

 

היית תקופה די קצרה בהפועל כפר כנא, וגם הסיום לא היה מרשים מה קרה?

״אני לא יודע מה זה תקופה קצרה בשבילך, הייתי שם כמעט חודשיים, אנשים מדהימים ומאמן מצוין שנתן לי להרגיש בבית. לגבי מה שקרה בשישי זה גם מאחוריי ואין מה להוסיף אני מאחל להם את כל הטוב שיש בעולם מכל הלב״.

 

העונה בנו בטבריה קבוצה שרוצה לעלות ליגה האם זה אפשרי?

״בליגה הזאת הכל אפשרי. כמובן שיש קבוצות כמו איכסל ו״רובי שפירא״ שהתחזקו בצורה טובה מאוד אבל אם נאמין והכל יתחבר, אני מאמין שאפשר לעשות את זה ולהשיג את המטרות של הקבוצה העונה״.

 

למרות שאתה לא טברייני, אומרים שאתה אבי נמני של עירוני טבריה איך זה?

״מחמיא לי שאני נמצא באותה משוואה עם שחקן כמו אבי נימני, אני פה תשע שנים ופשוט התחברתי למקום כאילו נולדתי כאן. כיף לי, יש לי כאן חברים שהם כמו משפחה עבורי, וכיף גם לדעת שמעריכים אותי ואוהבים אותי כאן״.

 

אתה כבר לא ילד, אתה בן 33 איפה תרצה לסיים את הקריירה שלך?

״זה נכון שאני כבר לא ילד, אבל אני מתכוון להמשיך לשחק עוד כמה שנים טובות, אני מרגיש מצוין וכמובן שארצה לסיים את הקריירה כאן בעירוני טבריה בקבוצה שבה אני משחק את רוב שנותיי, אין יותר מתוק מזה עבורי אם זה יקרה. אבל זה עדיין רחוק ממני״.

עקיבא, המלך הבלתי מעורער של עירוני טבריה!צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתב לאן עפת?? (בית שאני 12-09-2017, 09:17)
    אחלה שחקן קצת מבוגר... אבל להשוואת לאבי נמני? נוו באמת
  2. שלום עקיבא (קרייתי 12-09-2017, 09:31)
    היה יכול לשחק כל הקריירה שלו בליגת העל בקלות.כישרון מבוזבז וחבל !
  3. עקיבא (צחי 12-09-2017, 09:41)
    מזמן לא אותו שחקן שיהיה בהצלחה
  4. גם בב"ש אמרת שזה הבית שלך (בית שאן 12-09-2017, 10:52)
    בכדורגל הכל יכול להשתנות ברגע כי כך היום זה עובד.
  5. רועי סימוני אתה מה זה מגזים (טברייני 12-09-2017, 14:17)
    קודם כל איפה עופר האגדי ואיפה שלום מה שעופר נתן לטבריה שלום באמת עם כל הכבוד לא יתן עוד 400 עונות , ולגבי זה שאתה מייחס את חזרתו של שלום ללחץ האוהדים זה טעות כי הסיבה היחידה ששלום חזר זה בגלל שראש העירייה בגלל שנת הבחירות רוצה לזכות בקולות של בוחרים אז הוא עשה את המהלך . בוא נראה אם תפרסמו את התגובה
  6. רועי סימוני אתה מה זה מגזים (טברייני 12-09-2017, 14:17)
    קודם כל איפה עופר האגדי ואיפה שלום מה שעופר נתן לטבריה שלום באמת עם כל הכבוד לא יתן עוד 400 עונות , ולגבי זה שאתה מייחס את חזרתו של שלום ללחץ האוהדים זה טעות כי הסיבה היחידה ששלום חזר זה בגלל שראש העירייה בגלל שנת הבחירות רוצה לזכות בקולות של בוחרים אז הוא עשה את המהלך . בוא נראה אם תפרסמו את התגובה
  7. טברייני בנשמה (rl 12-09-2017, 14:57)
    ברוך הבא עקיבא חיכינו לך יאללה אתה לירון ומערבי קדימה ביחד לאומית
  8. קנאים תתפוצצו (אוחנה 12-09-2017, 17:15)
    ברוך הבא שלום אוהדי עירוני טבריה מחבקים אותך באהבה על שובך הבייתה אל תתייחס לפוסטים של אוהדים מתחזים מקבוצות אחרות בסוף כרגיל כולם אוכלים תכובע ברכה והצלחה לך ולכל משפחת עירוני טבריה
  9. שנת בחירות... (אוהד אמיתי 13-09-2017, 00:17)
    רוב הסיכויים ששלום חזר זה בגלל לחץ האוהדים וגם בגלל שיש שנת בחירות שלום אחלה שחקן ואני מקווה הקבוצה תצליח בלי קשר כל עוד יש מאפיה בקבוצה ושמור לי ואשמור לך וקומהינות עם ראש העיר גם ! אז זה בעיה רחוק מהעין רחוק מהלב ועוד ענין נראה את כל האוהדים האסוסייתים שחושבים את עצמם שלא תמכו בשלום עקיבא בחזרה שלו נראה אותם יבקיע גולים ויבשל ףהתגובה שלהם בטח תהיה כמו שניצל הפוך מאה פעם איכסה פשוט גועל נפש של לקקנים .
  10. הסמל זה עופר דן לא שלום עקיבא לדעתי (הדייג 14-09-2017, 07:42)