אוהד רון מארח את קובי סוויסה: תחזית ליגה א' דרום מחזור 3

השבוע לקראת מחזור אמצע השבוע ולקראת השנה החדשה, החלטתי לארח את ה"איש החזק" קובי סוויסה. מעניין לראות איך חושב קובי שיסתיים המשחק בין מכבי יפו, הקבוצה אותה הוא אוהד, להכח ר"ג שמאכזבת עד עכשיו. האם נס ציונה תמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה...? האם כפר קאסם תחזור לנצח מול כפר שלם או שמא כפר שלם תשיג ניצחון ראשון העונה...? האם הוד השרון תשיג נקודות ראשונות...? וגם מה תעשה חולון בקרית גת...? שווה לקרוא..

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2017
  • 10:23

השבוע החלטתי לארח את קובי סויסה שבעיני הוא האוהד מספר 1 של מכבי יפו. ולא סתם מחשיבים אותו כ"איש החזק" בכדורגל הישראלי. קובי חושב שהוא יוכל לגבור עלי בתחזית השבועית, האם יצליח? אם הוא יגבור עלי......

 

קובי, מה דעתך עד עכשיו על ליגה א' דרום?

"עד עכשיו רואים שהקבוצות לא יציבות מלבד נס ציונה. לדעתי יש קבוצות שמאכזבות מאוד כמו הכח ר"ג, כפר קאסם שכנראה הסתנוורו מהניצחון על הוד השרון המפורקת והפסידו נקודות השבוע.  ולעומת זאת את ירמיהו חולון אהבתי מאוד, קבוצה צעירה שעלתה ליגה העונה שמשחקים בצורה מצוינת עומדים יפה על המגרש רואים שיש מאמן שעושה עבודה טובה ואני בטוח שחולון תיקח הרבה נקודות העונה. ולדעתי תסיים בפלייאוף העליון".

 

ונעבור למשחקים:

מ.ס. דימונה-הפועל אזור, דימונה, 15:00

אוהד: דימונה בנו קבוצה חזקה מאוד. אהוד כחילה מאמן הקבוצה עם ניצחון גדול בשבוע שעבר מול כפ"ס, מגיע מול חניכיו של יוסי חכים. אזור עם שתי תוצאות תיקו ינסו לבוא טקטי מול דימונה ולהפתיע. לדעתי יהיה משחק סגור ללא שערים. הימור שלי: תיקו. 

קובי: הפועל אזור לא טובים מספיק. ראיתי אותם פעמיים מול יפו והם לא הרשימו אותי. דימונה במשחק בית יבואו ויעשו את העבודה וינצחו את המשחק הזה. הימור שלי: ניצחון בית לדימונה.

 

יוסי חכים, יסתפק בעוד תוצאת תיקו? מאמן שיודע להוציא משחקניו ברגע האמת... (מני בן ארי)

 

מחנה יהודה- נס ציונה, מושב סינטטי, 16:00

אוהד: מחנה יהודה בסינטטי במושבה הוכיחה לפני שבוע מול הכח ר"ג שהיא יודעת לשחק ובעיקר לנצל את תנאי המגרש, כדי לצאת עם נקודה. השבוע מול נס ציונה הם יעשו אותו דבר וינסו לחלץ תיקו. נס ציונה עם פתיחת עונה מושלמת, אומנם לא מציגה יכולת טובה אבל במחזורים הבאים יחד עם הפצועים שצפויים לחזור, הם יראו יותר טוב. במושבה בסינטטי לא רואה שאפשר לכבוש שער אי פעם. ולכן תיקו יסתיים גם במשחק הזה. הימור שלי: תיקו.

קובי: נס ציונה פתחו את העונה בתוצאות מצוינות, עם יכולת פחות טובה והם מזכירים לי את פתיחת העונה של עונה שעברה. מחנה יהודה עצרו את הכח לפני שבועיים גם בסינטטי, אבל לא יצליחו לעצור את נס ציונה. הימור שלי: נס ציונה טובה יותר והם ינצחו.

 

עופר טסלפפה רוצה להמשיך את פתיחת העונה הטובה (איתן ידגר)

 

מכבי יפו-הכח ר"ג, שכונת התקווה, 16:00

אוהד: הכח ר"ג זאת אכזבת העונה עד עכשיו בעיני. מחזור שני והם עם נקודה אחת בלבד, הקבוצה לא נראית טוב וציפינו להרבה יותר. מכבי יפו עם אותן נקודות אבל מבחינתי זאת הצלחה ביחס לסגל החלש שיש להם. אומנם שתי הקבוצות עם נקודה, אחת יכולה לשמוח בהצלחתה ואחת מאוכזבת, הכל תלוי בתקציב. מכבי יפו בבית, השחקנים יבואו עם ההתלהבות והרצון להוכיח לקבוצות טובות שהם מסוגלים לעשות משהו כדי שאולי קבוצה בינונית תיקח אותם עונה הבאה. הכח עדיפים וחייבים לחזור עם ניצחון. הימור שלי: ניצחון הכח. למרות שגם תיקו אפשרי ביותר פה...

קובי: ראיתי את מכבי יפו השבוע נגד אזור, קבוצה מאוד חלשה. מאמן הקבוצה אורי קרגולה לא הכין את הקבוצה כמו שצריך. שחקן כמו סאן טוריאל שהוא היחיד שמסוגל לתת גול ביפו לא פותח בהרכב, שחקן בית שבמקום לגדל אותו נותנים לשחקן מבחוץ שלא יותר טוב ממנו. הקהל של יפו כבר לא צעיר וממעט להגיע למשחקים, אני זוכר את המשחקים שמושכים את הקהל, בקיצור יפו לדעתי קבוצה חלשה, הכח ר"ג שעד עכשיו מאכזבת אותי חייבת לקחת נקודות מול קבוצה חלשה כמו יפו, וחיים סירוטקין במשחק מאד גורלי והכח ר"ג תיקח את הניצחון הראשון שלהם. הימור שלי: ניצחון להכח.

 

ישיג ניצחון ראשון? חיים סירוטקין (רמי גרידיש)

 

מכבי יבנה-בית"ר כפ"ס, יבנה, 18:00

אוהד: מכבי יבנה עם ניצחון ענק על כפר שלם ובעיקר הצהירה כוונות. כפ"ס עם הפסד מאכזב לדימונה. מכבי יבנה עם סגל שחקנים מהטובים בליגה חייבים לנצח בבית ולהוכיח שהניצחון על כפר שלם לא היה מקרי. הימור שלי: ניצחון יבנה.

קובי: מכבי יבנה הוכיחה ביום שישי שהיא קבוצה מצוינת. כפ"ס הפסידו בבית אומנם ב-10 שחקנים מול דימונה, אבל מול יבנה הם לא יפסידו פעמיים. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

 

הסגל הטוב של יבנה צריך לנצח בבית (גיא צמח)

 

מ.ס. כפר קאסם-פועל כפר שלם, וינטר, 16:00

אוהד: כפר קאסם לדעתי עם פתיחת עונה טובה. אומנם רק ניצחון ותיקו, אבל ניצחון ענק על הוד השרון ותיקו מול חולון שבעיני נחשבת לקבוצה אחת הטובות בליגה. כפר שלם עם תבוסה ליבנה ירצו לשכוח מזה כמה שיותר מהר, ויתנו הכל על מנת לנצח את כפר קאסם. כפר שלם לא יוכלו להפסיד פעמיים ברציפות ויסיימו בתיקו מול כפר קאסם. הימור שלי: תיקו.

קובי: שתי קבוצות שאכזבו אותי אותי מאוד ביום שישי האחרון. מפלס העצבים מתחיל לעלות בכפר קאסם כי בכפר קאסם האוהדים רוצים תוצאות ומהר. נגד כפר שלם הקבוצה שהובסה נגד יבנה, היא צריכה לנצח אחרת הבלגן יתחיל והלחץ על שי מאור מאמן הקבוצה יגבר. מצד שני, יש את כפר שלם שהם קבוצה טובה לדעתי, ויעשו הכל נגד כפר קאסם אבל בסופו של יום יסתיים בתיקו המשחק. הימור שלי: תיקו.

 

יוני רביבו, יוביל את כפר קאסם לניצחון ביתי מול כפר שלם? (מני בן ארי)

 

עירוני קרית גת-ירמיהו חולון, קרית גת, 16:00

אוהד: קרית גת עם ניצחון ענק בהוד השרון, ולמרות הבלגן שחוגג בקרית גת ולמרות חוסר הארגון ששמענו על פי מקורות שיש בקבוצה, הם ירצו לנצל את הבית שלהם לנצח את חולון. חולון מנגד חייבים לנצח, אומנם משחק קשה בחוץ, אבל הם עדיפים. חולון מנוהלת נהדר וחשוב שיוכיחו שניהול נכון מקרין על הקבוצה. מוסא חייב לנצח. הימור שלי: ניצחון לחולון.

קובי: קרית גת בזכות המאמן חיים לוי, עשתה ניצחון גדול שבוע שעבר על הוד השרון, ולדעתי למאמן חולון נמאס מתיקו אפס וירצה לעשות הכל כדי לנצח או לפחות לכבוש שער. לדעתי שחקני חולון וקשרה, איציק בן סלומון שהיה מצטיין בשני המשחקים הראשונים של העונה יעשו הכל כדי לנצח את המשחק הזה. לדעתי המשחק יהיה קשה לשתי הקבוצות. הימור שלי: חולון ינצחו.

 

"מוסא חייב לנצח" (מני בן ארי)

 

הפועל הוד השרון-מכבי שעריים, הוד השרון, 16:00

אוהד: הוד השרון, הקבוצה הכי מושפלת בליגה א' עד עכשיו, שחוטפת מכל עבר, פוגשת עוד קבוצה שהארגון שלה כקבוצה וכמועדון ממנה והלאה על פי מקורות. מכבי שעריים היורדת מליגה הלאומית בנתה קבוצה של שחקנים צעירים, שחלק גדול מהם לא מצאו קבוצה ולכן חתמו בשעריים. איזה קהל גדול היה לשעריים, כמה חבל שמי שעומד בראש המועדון לא יודע להחזיר את הקהל הגדול למגרשים. לשעריים יש קהל גדול שעם ניהול נכון הכל יראה טוב יותר. הוד השרון כבר שחררה מספר שחקנים אבל עדיין לא רואה אותם מנצחים. הימור שלי: תיקו ושני הצדדים יחגגו. 

קובי: הוד השרון קבוצה מאוד חלשה, שעריים קבוצה הרבה יותר טובה. הימור שלי: שעריים תנצח את המשחק הזה. 

 

ניהול נכון של שעריים יחזיר את הקהל בהמוניו (מני בן ארי)

 

א.ס. נורדיה ירושלים-הפועל בקעת הירדן, לוד, 19:00

אוהד: איזה קהל אדיר יש לנורדיה. קהל שלא מפסיק לעודד ולשיר ללא קשר למה שקורה במגרש. ממש חוויה! בקעת הירדן מרגישה שזה סוג של דרבי מבחינתם כי הרבה שחקנים שיחקו בירושלים בשלב כזה או אחר, בקעת הירדן נחשבת בעיני ההפתעה אולי הכי נעימה בליגה א' העונה אבל מול נורדיה בחוץ היא תשמח גם לתיקו. הימור שלי: תיקו.

קובי: הקבוצה עם הקהל הכי טוב בליגה, תרצה להדליק את הנרות בראש השנה עם ניצחון. בקעת הירדן קבוצה נחמדה עם פתיחת עונה מרשימה, אבל הקהל של נורדיה ידחוף לניצחון. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

הקהל של נורדיה חוויה! (איתן ידגר)

 

לסיום אומר קובי לקראת השנה החדשה: "שנה טובה לכל מעריציי ולכל בית ישראל. אני אוהב את כולם ובעיקר את אלה שמחזקים את ידי ותומכים בדברי. האיש החזק מוסר לכם שנה טובה ומתוקה הרבה בריאות ופרנסה".

אוהד רון מארח את קובי סוויסה: תחזית ליגה א' דרום מחזור 3

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון - אתה גונב דעת ! (אוהד שעריים 19-09-2017, 10:54)
    יותר מ600 אוהדים הגיעו למשחק של שעריים ביום שישי, יותר מ200 אלף ש"ח נתרמו השנה על ידי אוהדי שעריים (מעולם לא היה ) יותר מ100 אלף ש"ח במנויי זהב (מעל 100 מנויים), מעולם הקהל לא היה מחובר לקבוצה יותר מעכשיו. שעריים = אוהדים אוהדים = שעריים . אתה יכול להמשיך עם חוסר הפירגון, הקול הוא קולך אבל המילים הם של אנשים אינטרסנטים! נראה אם תפרסם את התגובה
  2. קובי (יוזי 19-09-2017, 11:03)
    אוהד רון אתה בדיוק כמו קובי לא מבין כלום קובי האיש החזק הצחקת אותי ביום שישי ישב בצד של אזור
  3. טמבל (חי בסרט 19-09-2017, 11:20)
    מי אתה בכלל האיש החזק חחחחחח אתה איש קטן וסמרטוט
  4. סויסה אתה ההצגה הטובה בעיר (אשקלון עולה 19-09-2017, 11:25)
    מלך מלך מלך שנה טובה לך האיש החזק
  5. סויסה אתה ההצגה הטובה בעיר (אשקלון עולה 19-09-2017, 11:25)
    מלך מלך מלך שנה טובה לך האיש החזק
  6. קובי סוויסה (בבר 19-09-2017, 11:43)
    קובי מי שחלש זה אתה יטמבל
  7. אורן (קובי 19-09-2017, 18:52)
    איש חזק חחחיח איזה סרט אתה חי מי זה קובי כולה אוהד מספיק עם החארטות
  8. אורן (קובי 19-09-2017, 18:52)
    איש חזק חחחיח איזה סרט אתה חי מי זה קובי כולה אוהד מספיק עם החארטות
  9. אוהבים אותך (קובי המלך האיש החזק 19-09-2017, 19:16)
    קובי האיש החזק זה רק תגובות של קנאים סמרטוטים של אוהדי יפו מקנאים בך האיש החזק קובי סיוסה המלך אוהבים אותך
  10. אוהבים אותך (קובי המלך האיש החזק 19-09-2017, 19:16)
    קובי האיש החזק זה רק תגובות של קנאים סמרטוטים של אוהדי יפו מקנאים בך האיש החזק קובי סיוסה המלך אוהבים אותך
  11. אוהד תמשיך להתכופף לפני משחקים ושעריים ימשיכו להשחיל לך (ישי 19-09-2017, 21:21)
  12. קשקושים (הוגה דעות 20-09-2017, 07:14)
    איך אפשר להסיק מסקנות אחרי שני משחקים ⁉ ......חוץ מזה נראה לי כי בשעריים בנו קבוצה נהדרת וכל הכבוד למי שדאג לכך
  13. יאללה מוסא (חולוניה 20-09-2017, 14:16)
    שעריים עושים הרבה רוח וצילצולים שיחקו עם שתי קבוצות שבורות , קרית גת והוד השרון ומתלהבים מהנצחונות. השבוע נגדנו נוכיח לכם שאתם בלוף - מוסא מכיר אתכם
  14. יהיו הפתעות משעריים (הבורר 21-09-2017, 20:57)
    לשעריים חזרה הנשמה מי שמכיר את שעריים יודע הכוח שלה זה האוהדים שלה לא מצפים לעלות אבל ניהיה חזק למעלה ולא למטה בינואר תגיע ההפתעה ולמגיב מחולון מוסה באמת מכיר את הכוח של שעריים ושעריים ינצחו את המשחק