איכסל בשלב הבא אחרי דרמה ענקית, כפר קאסם הדיחה את חולון

היום התקיימו משחקי ההשלמה של גביע המדינה בליגה א' צפון, רובי שפירא הדיחה את קריית אתא לאחר 108 דקות של משחק, עירוני טבריה ללא שלום אדרי הודחה ע"י מכבי דליה, הפועל בית שאן והפועל איכסל עלו לאחר דו קרב פנדלים, טירה ממשיכה בשלה ומודחת גם מהגביע... במשחק בודד במחזור הדרומי, מ.ס. כפר קאסם הדיחה את 'ירמיהו' חולון והרגיעה את המערכת

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 02-10-2017
  • 22:09

עירוני קרית אתא של אורן פלאש אירחה את רובי שפירא של עודד קוטר רצתה להמשיך את המומנטום האדיר לאחר הניצחון על איכסל. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו ללא שערים לאחר 90 דקות, אך 18 דקות בתוך ההארכה, הגיע שחר בן ארי וקבע 1-0 לרובי והעלה אותם לשלב הבא.

 

מכבי דלית אל כרמל אירחה את עירוני טבריה שנמצאת בתקופה טובה בליגה, למרות זאת דווקא דליה הייתה זו שעלתה ליתרון לאחר שער של עלי חביבאלה על סף סיום המחצית הראשונה, היתרון נשמר עד לסיום קבוצתו של אלי מזרחי עלתה לשלב הבא ונתנה אילן סוויסה ושחקניו לתרכז בליגה. מכבי דליה בשלב הבא.

 

הפועל מגדל העמק אירחה את הפועל שפרעם, למרות כל הצרות של קבוצתו של אבורקיק, שחקניו ידעו לשים את הכל בצד ולנצח ולעלות לשלב הבא בגביע. בילאל סבע וקאסם נאג'ר העלו את שפרעם לשלב הבא. 

 

המשחק של היום הגיע מהמפגש האדיר בין הפועל איכסל (עדיין ללא מאמן אך עם אלירן חודדה על הקווים) להפועל אום אל פאחם, האורחים עלו ליתרון של שני שערים כבר לאחר 19 דקות משערים של מחמוד עבאס ותאאר כתאנה, איכסל חזרה למשחק משערים של ניר אברג'יל ומועמר קראקה, אום אל פאחם עלתה שוב ליתרון אך איכסל הצליחה לאזן משער של אלקנתי ולשלוח את המשחק להארכה. בהארכה ניר אברג'יל העלה את איכסל ליתרון שכבר חשבה שהיא בשלב הבא, אך מוחמד עקל איזן וקבע 4-4 מטורף בין השתיים שהלכו לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה! בפנדלים איכסל הייתה גדולה על אום אל פאחם וניצחה 2-4 בדרך לשלב הבא!

 

מ.ס טירה שממוקמת במקום האחרון בליגה, אירחה את הפועל ירושלים של דוד מרטן. מיכאל קירטבה העלה דווקא את המארחת ליתרון בדקה ה-20, אך הייתם חלבי (צמד) ומיכאל בן ברוך הפכו את התוצאה עבור הפועל ירושלים. טירה הצליחה לכבוש שער נוסף אך זה לא הספיק לה וירושלים בשלב הבא!

 

עוד משחק מרתק התרחש בין הפועל כפר כנא והפועל בית שאן, קבוצתו של איתן טייב הובילה ראשונה ואף עשתה מהפך משערים של מיכה לאוטה ושלומי מראד,  אך שחקניו של פאיד חסון ידעו לחזור משערים של אמיר נפעא ובאסל טאהא (עצמי) ולהגיע להארכה ולפנדלים, אך זה לא הספיק להם. בפנדלים ניצחה בית שאן ועלתה לשלב הבא גם היא. 

 

מכבי צור שלום אירחה את הפועל באקה אל גארביה של רונן ויינשטיין שמתחילה להתחבר, ובמגרש די קשה הצליחו חניכיו של וינשטיין להשיג ניצחון חשוב לעבר השלב הבא. אופק יפרח, פיני מתנה ואלון כהן כבשו לבקה, ניסן רביבו הצליח רק לאזן זמנית. בקה בשלב הבא.

 

ניצחון שמרגיע את המערכת (רמי גרידיש)

 

במשחק היחיד בהתקיים במחוז הדרומי, אירחה מ.ס. כפר קאסם של שי מאור שלא נמצאת בתקופה טובה בליגה, את 'ירמיהו' חולון. כפר קאסם נשארה ב-10 שחקנים לאחר 35 דקות ונותרה ללא השוער שלה לאחר שגיא סלם הורחק. למרות זאת הצליחה כפר קאסם לנצח משער של אלון סולטן שהעלה אותם לשלב הבא בגביע.

קראקה חוגג בדרך לשלב הבא (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגדל (מתן 03-10-2017, 10:49)
    בדיחה
  2. אכסאל (אשרף 03-10-2017, 12:18)
    קדימה הפועל אכסאל