"כפר שלם באים אחרי התבוסה לנס ציונה, הם יבואו לנצח"

כך אמר סולי צמח, אחד הבלמים הוותיקים והטובים שיש בליגה א שמשחק העונה בבית"ר כפ"ס מסכם בראיון אישי את המשחק מול חולון, מדבר על המשחק שיערך היום בלויטה מול כפר שלם (בשעה 19:00), ובעיקר מדבר על החיבור הטוב בקבוצה שמביא את התוצאות הטובות לקבוצה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-10-2017
  • 13:10

סולי צמח, אחד  הבלמים הוותיקים והטובים בליגה א, שחקן ששיחק ברמות הגבוהות בארץ והעונה משחק בביתר כפ"ס, מדבר על הניצחון המרשים על חולון ואומר:" אכן אני חושב שזה היה ניצחון גדול שלנו מול קבוצה טובה, באנו אחרי רצף של שני נצחונות ובמומנטום טוב. כל משחק אני מרגיש שהמשוכה קשה יותר וכך זה ימשיך עד סוף העונה.  שיחקנו בצורה חכמה ממושמעת ובאנו על שכרנו בניצחון יפה ועליה למקום השלישי בטבלה."

 

אתם סופרים כבר שלושה ניצחונות רצופים ועליה מרשימה למקום השלישי. האם זה יכול להימשך? האם את יכולים להתמודד מול נס ציונה ומכבי יבנה? 

"כן זה נכון שמתחיל להיות חיבור טוב אצלנו. למרות שאנו סובלים מפציעות של שחקנים כמו אלירן ג׳ורג׳, אלנתן סלמי ועכשיו גם אפי אלון  ושי דוד שהיה מורחק 4 משחקים. את האמת אני לא מסתכל על נס ציונה ויבנה זה לא הזמן למרות שאני יכול להגיד לך שבליגה הזו כל קבוצה יכולה לנצח את האחרת על אחת כמה וכמה בית"ר כפר סבא. נס ציונה ויבנה חזקות מאוד וכולם רואים זאת אבל שוב אנחנו באים כל משחק ומשחק במטרה אחת וזה לנצח מה יהיה הלאה אלוהים גדול."

 

 לקראת יום שלישי בו כפ"ס מארחת את כפר שלם, סולי אומר:" יום שלישי משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה שכבר כמה שנים לא בדיוק סופרים אותם והם מתברגים בחלק העליון של הטבלה מה גם שהם מגיעים אחרי תבוסה 4-0 מול נס ציונה והם יבואו להחזיר מה שאומר שמשחק קל לא מצפה לנו מולם".

 

 לגבי ההכנה לקרת כפר שלם, ומה הנקודות תורפה וחוזקה של הכפר סולי אומר:"נקודות חוזקה ותורפה זה תפקידו של נועם שכל משחק ומשחק עושה את זה בצורה יסודית מאוד ולא מחסיר מאיתנו פרט."

 

 לסיום סולי מסכם ואמר לגבי הליגה:"לדעתי הליגה השנה יותר קשה משנים עברו, הקבוצות שעלו העונה טובות יותר בהרבה מהקבוצות שירדו ככה שהליגה התחזקה. לסיום מקווה שנמשיך בצורה הזו של לצבור עוד ועוד נקודות, שנוכל לדבר על צמרת כי במשחק אחד או שניים הכל יכול להתפוצץ ואתה מוצא את עצמך קרוב לתחתית. מחכה לנו עוד עבודה רבה ואסור לנו להוריד רגל מהגז כי אנחנו במומנט טוב וכידוע חייבים להכות בברזל בעודו חם."

 

שיהיה בהצלחה!

סולי צמח, לקראת המשחק היום בלויטה מול כפר שלם. צילום: אביחי חיים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוד (חולוני בנשמה 31-10-2017, 14:26)
    סולי שכחת לציין ששדדו את חולון .שני פנדלים שלא נשרקו ושער חוקי שנפסל.גם השער שלכם מפאול שלא היה .
  2. גועל (הנמר 31-10-2017, 14:28)
    שופט שבא עם תוצאה מהבית.שוד לאור יום.
  3. שקר וכזב סוויסה וסוסן קונים שופטים (סיפורי פוגי דני סוויסה קנה תשופט 31-10-2017, 15:00)
    דני סוויסה ומקסים סוסן מלכי הקומבינות גורלכם נחרץ אתם עוד תשלמו על קניית השופט ביום ו
  4. סולי אתה דוגמא ומופת - ועוד משו לאוהדי חולון (איציק הגדול 31-10-2017, 16:01)
    מדהימה הנחישות והמקצוענות שלך - בהצלחה היום בערב!! ולגבי כל שאר המגיבים מתחילת המשחק אתם צועקים ומקללים את השופט ומבלבלים את המוח ככה לא תשרדו בליגה ...אתם חדשים פה אז תתחילו להירכע עם ההאשמות ..קנו שופטים עלאק..מחלק מהקללות שלכם ביציע אפשר היה לאבד כליה - תתביישו