גביע המדינה סיבוב ו' : אור יהודה ועירוני אריאל חולמות על גביע המדינה.

הדרך לנשיא ארוכה ואפילו מייגעת עבור קבוצות הליגות הנמוכות אבל אחת לכמה שנים ישנה סינדרלה מהליגות הנמוכות ,שמגיעה עד לשלבים מאוחרים לדוגמא מעלות תרשיחא לפני כמה שנים הגיעה עד רבע הגמר כשבדרך קטלה קבוצות מליגות בכירות . דוגמא נוספת מלפני יומיים כאשר מוסמוס מליגה ג' הדיחה את הפועל ירושלים ומעניין באיזה שלב היא תעצר ? מחר תארח מחזיקת הגביע של ליגה ג' מחוז שרון עירוני אריאל את מחזיקת הגביע של ליגה ב' דרום א' עירוני אור יהודה.

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-11-2017
  • 19:16

אור יהודה בהנהגתו של המאמן יעקב טל  נבנתה השנה עם סגל שחקנים מצויין בתקציב שפוי על מנת להצליח ב2 המפעלים: בגביע - להגיע לשלב הכי גבוה שהם יכולים , בחלומות שלהם כנראה קברניטי הקבוצה וראש העיר חולמים ללחוץ את ידו של הנשיא אבל זה ככל הנראה לא יתממש , בנוסף בליגה תנסה אור יהודה להתמקם בצמרת הגבוהה ואולי בסיום העונה אף להעפיל לליגה א' , לשם כך הגיעו שחקני מפתח כדוגמת ארנון טמיר , משה עמר , קובי בדש והשוער עדי בויטר . אור יהודה פתחה את העונה מצוין ונמצאית בצמרת של ליגה ב' דרום א' , במקביל זכתה בגביע המדינה של דרום א ותנסה מחר להתקדם עוד שלב לעבר מפגש עם הנשיא .

אור יהודה תפגוש את עירוני אריאל של המאמן עידן ליטבק שבשורותיה משחקים שחקנים עם עבר ארוך בליגות הנמוכות וחלקם גם בליגות גבוהות יותר כדוגמת גרי שפורקין  ודנדי אוקוגגו .

אריאל עם פתיחת עונה לא טובה ממוקמת במקום ה - 10 בליגה ג' מחוז שרון אבל לקבוצה סגל טוב לראיה זכתה בגביע המדינה לליגה ג .

אריאל תארח את המשחק מחר בג'לג'וליה ותקווה לעשות הפתעה, אבל מנגד אור יהודה קבוצה טובה ואיכותית  יותר תרצה לנצח ולהתקדם עוד שלב בגביע על מנת לשמח את  המערכת והעיר כולה ולחזור ולהתמקד במטרה החשובה באמת שזו הליגה .

תגובתו של מאמן אור יהודה יעקב טל :

" שמחים שלקחנו את גביע הליגה זה הישג ראשון של המועדון אחרי הרבה זמן, אנחנו   רוצים להמשיך  גבוה כמה שאפשר ולהגריל קבוצה אטרקטיבית בהמשך אבל קודם צריך לעבור את אריאל מחר. בליגה מעדנו בשני המשחקים האחרונים אחרי פתיחה טובה  אבל סוף סוף מישחק הבית הבא שלנו יתקיים  באיצטדיון המחודש שלנו , זה לא פשוט לשחק שנה וחצי בחוץ ולהגיע לאן שהגענו בשנתיים האחרונות  ופה צריך להגיד כל הכבוד לשחקנים"

תגובתו של מאמן עירוני אריאל עידן ליטבק :

 "יש לנו קבוצה טובה ואני עומד מאחורי המילים שלי, עד עכשיו אין ספק שבליגה כרגע אנחנו לא מספקים את מה שמצפים מאיתנו, אך אני מאמין שבמהלך הפגרה נתחזק במספר שחקנים ובתוספת הסגל הקיים נחזור למסלול הניצחונות.

הגביע זה מסלול אחר לקחנו את הגביע מחוז שרון בפעם השנייה ברציפות קיבלנו בהגרלה קבוצה מצויינת עם מאמן מצויין בדמותו של יעקב טל,קבוצה מאומנת  עם חומר שחקנים טוב ,אנחנו מבחינתו נבוא לעשות את המקסימום וננסה לעשות היסטוריה במועדון ובעיר אריאל בכלל".

איך זה יגמר ? לדעתי אור יהודה עדיפה והיא תנצח מחר אבל זה לא יהיה פשוט , בהצלחה .

יעקב טל וראש העיר ליאת שוחט חולמים להגיע לנשיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור יהודה (באריאל כולם פצועים 09-11-2017, 20:36)
    מנצחים קלללל
  2. ניצחון (אור יהודה 09-11-2017, 21:54)
  3. כנסו דחוף (סטנדאפיסט 10-11-2017, 08:30)
    יש לי בדיחה חזקה-עידן ליטבק חחחחחחחחחחחחחחחחח
  4. עידן ליטבק הנפוח (לידו 10-11-2017, 08:32)
    אתה אומר שיש לך קבוצה חזקה....אם ככה אז יש לאריאל מאמן חלש....טמבל חסר שכל....
  5. אור יהודה עייפים (אריאל 10-11-2017, 09:18)
  6. עגלות (מבין עניין 10-11-2017, 10:23)
    אור יהודה עד עכשיו נפילה. אריאל קבוצה פח,עם מאמן חלש מאד ושחקנים גמורים.