עו"ד אוהד כהן במתקפה נגד צור שלום

בן סירי, שחקנה של צור שלום תבע את קבוצתו באמצעות עו"ד אוהד כהן לקיום פסק בורר שהתקבל לפני מספר שבועות וטרם בוצע... ההתאחדות טיפלה בנושא במיידי והשחקן שוחרר מקבוצתו. לגבי החוב? צור שלום לא תוכל להתחמק ממנו להרבה זמן

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-11-2017
  • 20:45

בהמשך לכתבה שפורסמה באתר 'גולר', לעניין פס"ד התקדימי שנתקבל בעניינו של השחקן בן סירי נגד קבוצת הכדורגל מכבי צור שלום, הוגשה תלונה לפני מספר ימים בנוגע לאי כיבוד פסק הבורר של התאחדות לכדורגל בישראל ע"י עורך דינו של השחקן עו"ד אוהד כהן.
כאמור היה על קבוצת מכבי צור שלום לשחרר את השחקן לאלתר ולשלם לו סך של 11,160 ש"ח הכולל בתוכו הוצאות שכ"ט בורר, שכ"ט עו"ד ואגרת הבוררות.
 

בן סירי, שוחרר בזכות עו"ד אוהד כהן. צילום: יח"צ.


בעקבות אי כיבוד ההחלטה, פנה בן סירי באמצעות עורך דינו לתובע וליועמ"ש של ההתאחדות לכדורגל בישראל בדרישה לשחרר את השחקן לאלתר ולשלם לו את חובו תוך דרישה להעמיד את המועדון לדין בבית הדין המשמעתי.
יאמר לזכות התאחדות לכדורגל שהתלונה טופלה במיידי בעקבות מכתב התלונה שהוגש, וביום שלישי האחרון השחקן נגרע מרישומי קבוצת מכבי צור שלום והפך בצורה רשמית לשחקן חופשי.

 

לגבי החוב שטרם שולם, נעשתה בקשה לאישור פסק הבורר בביהמ"ש המחוזי שבחיפה במטרה לגבות את החוב שנפסק בלשכות ההוצל"פ. טרם ידוע אם הקבוצה תיענש ואכן תזומן לוועדת משמעת בבית הדין על אי קיום פסק הבורר.

בן סירי (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה בן (שחקן 18-11-2017, 22:18)
    עשית בשכל שנלחמת נגדם כל הכבוד וגם מילה טובה להתאחדות ולעורך דין שלך