בן חיים: "חייבים לנצח את יפו", אלי כהן: "נצטרך להגיע מוכנים כדי לנצח את יפו"

היום יתקיים משחק ההשלמה של המחזור התשיעי בליגה א' דרום, בו תארח השנייה בטבלה, מכבי יבנה את מכבי 'קביליו' יפו הממוקמת במקום העשירי בטבלה. לקראת המשחק שמענו את מאמנה של יבנה אלי כהן, וקפטן הקבוצה, תומר בן חיים שמחכים למעידה של נס ציונה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-11-2017
  • 15:08

תומר בן חיים לקראת משחק ההשלמה מול מכבי יפו היום: "מצפה לנו משחק קשה מאוד אחרי הפגרה, אבל אנחנו מקווים להמשיך את מסלול הניצחונות. ליפו יש מאמן שמכיר מצוין והוא יכין אותם מצוין למשחק. 'קביליו' יפו קבוצה טובה וקשה אני צופה משחק קשה, אבל כמו שאמרתי אנחנו חייבים לנצח. הכל תלוי בנו, אם נשחק את המשחק הטוב שלנו ונעשה את מה שאנחנו יודעים אנחנו ננצח".

ערב המשחק, אתם במרחק 7 נקודות מנס ציונה. אפשר לסגור את הפער?
"כן ברור שאפשר! אני מאמין בזה שזה אפשרי וכך גם כל הקבוצה. עם כל הכבוד לנס ציונה שהיא קבוצה מצוינת, אבל כולנו יודעים שאי אפשר לנצח במשך עונה שלמה וכשתגיע המעידה שלהם אנחנו נצטרך להיות שם". 

 

אלי כהן גאה בשחקניו (מני בן ארי)


לקראת יפו, שמענו גם את מאמנה של מכבי יבנה, אלי כהן: "יפו קבוצה עם הרבה צעירים נמרצים, יש להם מאמן מצוין וכמה שחקנים עם ניסיון. כל משחק מאתגר בפני עצמו וגם במשחק הזה מצפה לנו אתגר לא קטן. אנחנו לא מקלים ראש ביפו ונצטרך להגיע מוכנים על מנת לקחת את הנקודות". 

על המשך הליגה: "הליגה עוד ארוכה והכל פתוח. אנחנו כרגע מסתכלים רק על עצמנו, עובדים קשה באימונים ומחויבים במשחקים. חשוב לנו להמשיך וליהנות ממה שאנחנו עושים. כשאני רואה את השחקנים שלי משקיעים ככה, זה גורם לי להיות גאה בהם והשמיים הם הגבול".

בן חיים יודע שיבנה חייבת לנצח את המשחק (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי שלא בא למשחק של יבנה מול יפו הפסיד 4. 2. ליבנה (אלי 20-11-2017, 21:55)
    וואו כנסו לפורטל יבנה תראו תקציר
  2. לדימונה (משה 21-11-2017, 07:08)
    חייבים לנצח ביום שישי את יבנה ליבנה 2 שחקנים מורחקים הכי טובים תומר בן חיים ודור אלקבץ מורחקים
  3. אוהד רון (כתום בנשמה 21-11-2017, 08:41)
    יש הרגשה שאתה מחכה לנפילה של נס ציונה יותר מכולם זהו סיימת עם יפו התחלת איתנו? תתחיל לסקר כדורגל באובייקטיביות ולא עלפי אהדה לקבוצה כזו או אחרת זה נקרא מקצוענות משהו שאתה כנראה לא שמעת עליו!!!
  4. למשה מנס ציונה שב בשקט (אלי 21-11-2017, 08:44)