קובי סוויסה מארח את דור לוי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 10

מחזור מספר 10 הגיע בליגה א' דרום, מחזור בו נס ציונה ויבנה ממשיכות את המסע... האם כפ"ס תעצור את נס ציונה? האם דימונה תוכל על יבנה? והאם דור לוי יוכל לנצח את קובי סוויסה בתחזית ליגה א' דרום של השבוע...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-11-2017
  • 12:05

השבוע קובי סוויסה החליט לארח את אחד המאמנים המוכשרים והמבטיחים אשר מסומן כמאמן העתיד של הכדורגל הישראלי, דור לוי (28), אימן במחלקות נוער של מכבי נתניה ובית"ר נס טוברוק. כיום הוא מאמן בקבוצת הנערים של הוד השרון תחת שרביטו של המנהל המקצועי של המועדון אסי דומב.

 

קובי סוויסה, האם נראה אותו קונה קבוצה בעונה הבאה? 

 

על ליגה א' דרום חושב דור: "נס ציונה, מכבי יבנה וכפר קאסם, אחת מהשלוש היא זאת שתעלה לליגה הלאומית... מלבד השלוש, הליגה השנה שוויונית וקשה, כל קבוצה יכולה להיכנס לפלייאוף וכל קבוצה יכולה להסתבך בתחתית".

קובי סויסה חושב על הליגה: "ליגה א' דרום זו ללא ספק ליגה של שתי קבוצות. נס ציונה היא ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר והמאומנת ביותר בליגה, עופר טלספפה, עושה את העבודה ולדעתי נס ציונה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. מנגד קבוצה כמו הוד השרון עושה בושות לליגה, ומתחילים להזכיר לי לאחרונה את האורתודוכסים שהיו לבשר תותחים בליגה. סה"כ אני חושב שהליגה די משעממת, יש עולה ויש יורדת, רוב הקבוצות באותה רמה, רמה נמוכה".

קובי, לקראת העונה הבאה, על פי שמועות אתה קונה קבוצה, מה יש להרחיב בנושא? "בשלב זה אנשי עסקים שמתחברים אליי ביקשו ממני לשמור על פרופיל נמוך. ולכן אני לא יכול לפרט יותר מדי כי אני מכבד אותם, אבל בקרוב נצא בהודעה רשמית. רק לאחר שיהיו סיכומים סופיים".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל מחנה יהודה-מכבי שעריים, מושבה סינטטי, 12:00

קובי: מחנה יהודה קבוצה שבשנים האחרונות הייתה עושה קושי רב להרבה קבוצות במגרשה הביתי. אבל היות והמשחק יהיה בסינטטי, אין שום יתרון למחנה יהודה. מנגד מתייצבת שעריים, קבוצה בינונית ומטה, שלא מזכירה במאום את שעריים מלפני שנתיים ולכן אני צופה משחק משעמם של תיקו. הימור שלי: תיקו.

דור: שעריים מגיעה במומנטום טוב, מנגד מחנה מגיעה לאחר תבוסה לקריית גת... משחק שעל הנייר שעריים פייבוריטית אך הביתיות תביא למחנה נקודה... הימור שלי: 0-0 משעמם. 

 

הפועל בקעת הירדן-הפועל הוד השרון, מושב תומר, 12:15

קובי: בקעת הירדן קבוצה ביתית מאוד, מנגד עומדת הוד השרון - קבוצה מאוד חלשה ולמרות החיזוק שעשתה לאחרונה אני לא רואה אותם לוקחים נקודה בבקעה. הימור שלי: ניצחון לבקעה.

דור: בקעת הירדן קבוצה צעירה ונמרצת שרוצה לברוח כמה שיותר ממאבקי התחתית... מנגד הוד השרון, ליבי ליבי עם עזרא חלף ויוסי שאבי שעושים הכל בשביל שהקבוצה תשרוד בליגה... אבל היה אסור להם לוותר על דודו חלף מאמן שמכיר את הליגה ואת הקבוצה! עם דודו הקבוצה לא הייתה עם 0 מ-9, באחריות! ובפרט שחקנים כמו: בהונקר, חן שאבי, ליאור ראובן, אוריאן יעקב, מאור חלבי לא שווים 0 מ-9..! אני הולך על הפתעה! הימור שלי: 0-1 להוד השרון. 

 

דודו חלף, אסור היה להוד השרון לוותר עליו

 

מ.ס. דימונה-מכבי יבנה, דימונה, 12:30

קובי: השבוע ראיתי את מכבי יבנה נגד מכבי קביליו יפו, אני חייב לציין את השחקן תומר בן חיים, שהוא מעל הליגה ושחקן שובר שוויון. כאשר הוא במגרש הוא מניע את הקבוצה שלו בצורה מצוינת. אני הבנתי שיש לו צהובים והוא לא ישחק השבוע, ולמרות חסרונו מכבי יבנה קבוצה טובה יותר מדימונה והיא תעשה הכל כדי לא לאבד נקודה במירוץ אחרי נס ציונה. לכן אני צופה שיבנה ינצחו גם בחוץ מול דימונה בגלל שלדעתי דימונה קבוצה חלשה מאוד. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

דור: לא ברור לי מה עובר על דימונה, אבל ברור שחייבים זעזוע וחריש עמוק. סגל שחקנים ששווה לפחות מקום בפלייאוף... יבנה לא מרשימים אבל יעילים. הימור שלי: 0-2 ליבנה. 

 

תומר בן חיים, שחקן מעל הליגה! ייחסר ליבנה? (מני בן ארי)

 

נס ציונה-בית"ר כפ"ס, נס ציונה, 13:00

קובי: הקבוצה הטובה בליגה במגרשה הביתי, מול הקהל הנפלא שחוזר למגרשים, אני צופה ניצחון קליל מול בית"ר כפ"ס שהיא קבוצה מאוד נחמדה אבל לא יותר מזה. הימור שלי: נס ציונה תנצח.

דור: שאפו ענק לעופר טסלפפה! הקבוצה שלו דוהרת לליגה הלאומית, מנגד בית"ר כפר סבא עושה עונה מצוינת עד כה בזכות המאמן נועם שוהם שעושה עבודה אדירה עם הקבוצה! הימור שלי: 3-1 לנס ציונה.

 

שאפו ענק למאמנה של נס ציונה! (רמי גרידיש)

 

הכח ר"ג-מ.כ. ירימיהו חולון, וינטר, 13:00

קובי: שני המאמנים הטובים בליגה יפגשו השבוע. מצד אחד יש את חיים סירוטקין ומצד שני את המאמן הצעיר והמוכשר מוסא בן חיים. אני חייב להיות אמיתי כי יש לי חברים גם בחולון וגם בהכח ר"ג. לדעתי הקשר איציק בן סלומון שהוא הקשר הכי טוב בליגה, ומולו יש את המאמן הטוב בליגה חיים סירוטקין. ולדעתי המשחק יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

דור: משחק שעל הנייר הכח פייבוריטים, במיוחד שחולון תחסר את הבלם שחף הלמן והקשר המצוין איציק בן סולומון, אבל עם גל גניש (שחקן מצוין), אורן אסיף וחלימי, שלושה שחקני רכש טובים המשחק יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו 1-1.

 

מוסא בן חיים פוגש את חיים סירוטקין (מני בן ארי)

 

מכבי יפו-מ.כ. כפר קאסם, שכונת התקווה, 13:00

קובי: לכפר קאסם יש סגל שחקנים מצוין, אולי הכי טוב בליגה. יש להם מאמן מוכשר כמו אוהד בוזגלו ועוזרו שי חג'ג'. לדעתי אם אנשי כפר קאסם והאוהדים המצוינים שלהם יתנו לו זמן, תהיה להם קבוצה מצוינת בעתיד שבסופו של תהליך תגיע ללאומית.  מצד שני יש את מכבי 'קביליו' יפו שזאת הקבוצה שלי, למרות ששיחקו טוב מול מכבי יבנה ואם היו שחקנים מוכשרים היינו מנצחים. אבל במשחקים שצפיתי של יפו יש כושר לקוי החל מהדקה ה-70. למרות יתרון ברור לכפר קאסם וסגל שחקנים עדיף לכפר קאסם אני לא יכול ללכת נגד הלב שלי. הימור שלי: רק מכבי יפו ינצחו.

דור: יפו קבוצה צעירה שרוצה להעביר עונה בשקט... ובינתיים עומדים במטרות, תפגוש את כפר קאסם, קבוצה טובה עם סגל מצוין, עם מאמן טוב - אוהד בוזגלו. הימור שלי: 2-0 לכפר קאסם.

 

הפועל אזור-הפועל כפר שלם, אזור, 13:30

קובי: אזור קבוצה מצוינת, יש לה את השחקן ה"כל בו" הטוב בליגה קובי כהן. מנגד יש את החברים היקרים שלי מכפר שלם ואת החלוץ האגדי אלירן מגול. שהוא יאמן את קבוצת החופים שלי העונה, ואת החברים אביחי יחיא ואשר עזרן. שתי קבוצות טובות אבל אני יודע שאזור לא ניצחו את כפר שלם כבר כמה שנים והם למעשה נחשבים המנחוס שלהם בליגה, אבל גם השבוע אזור לא ינצחו את המנחוסים שלהם. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

דור: אזור קבוצה ביתית מאוד עם סגל שחקנים לא רע שעושים עונה טובה עד כה, כפר שלם קבוצה יותר טובה. הימור שלי: תיקו 2-2.

 

קובי כהן, שחקן הכל בו של הפועל אזור (מני בן ארי)

 

בית"ר נורדיה ירושלים-עירוני קרית גת. הר חומה סינטטי, 12:15

קובי: השבוע נורדיה החתימה את חבר שלי - המאמן המצוין ויקטור גניש, נורדיה תשחק נגד קרית גת שרוב הסגל שלה עזב ולמרות המאמן המצוין חיים לוי, אבל הקבוצה שלו התפרקה וויקטור גניש בבית ינצח ומכאן אני מאחל לו המון בהצלחה בקבוצתו החדשה. הימור שלי: ניצחון לנורדיה.

דור: גילוי נאות, אני הבן של חיים לוי מאמנה של קרית גת... נורדיה במומנטום רע ועם הגעתו של ויקטור גניש, מקווים בקבוצה לצאת לדרך חדשה מנגד קרית גת, חיים לוי ודודו בן לולו היושב ראש זה סיפור אהבה... אחרת ממזמן חיים לוי היה קם והולך! קשה להתנהל ככה... שחקנים לא מתאמנים, שחקנים עוזבים, שחקנים לא מקבלים משכורות... סגל של 13 שחקנים! כואב לי על האוהדים!!! אדון ראש העיר תתעורר אתה חייב להבין שקרית גת זאת עיר של כדורגל, אחרת בבחירות הבאות אתה תהיה בלי קולות!!! הימור שלי: 2-1 לנורדיה. 

 

לסיום אמר דור לוי: "תודה רבה לקובי סויסה! זה איש שאני מאוד אוהב ומעריך.באמת אוהב אותו מאוד".

קובי סויסה במילת סיום: "בהצלחה לכל הקבוצות. שהכדורגל ינצח".

קובי סויסה מארח את דור לוי לתחזית ליגה א דרום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קןבי לפרגן למלכה שמביאה את הכסף (סיגלית 23-11-2017, 12:46)
    אוהד בוזגלו בהצלחה
  2. סויסה. האיש החזק (אשקלון 23-11-2017, 14:35)
    מלך מלך. מלך
  3. דור תוקע את אבא (בני 23-11-2017, 14:48)
    דור אל תגיע הביתה .לא בשישי ולא בחגים .ככה אתה אומר על הקבוצה של אבא שלימד אותך הכל .
  4. קובי קונה את יפו (יפואי 23-11-2017, 15:21)
  5. תמיד יפו בלב שלו (יפואי 23-11-2017, 15:21)
  6. לסיגלית (יפואי 23-11-2017, 16:01)
    עם איחולים כאלה אל תראי את הפנים שלך פה. לזה שאומר שקובי קונה את יפו: אל תצחיק. בשביל לקנות, צריך למכור.
  7. קובי בוא לאזור יש לנו אחלה קבוצה (אבי 23-11-2017, 16:25)
    עם תמיכה שלך אנחנו חזק למעלה
  8. אני מופתע טוטאלית מסגנונו המאופק של קובי מול אזור (נת 23-11-2017, 16:31)
  9. קובי בוא במקום סאלם כולנו נשמח (בוא לאזור קובי 23-11-2017, 19:32)
    בליגה א הכל אפשרי
  10. וואלאק אזור, מתאים לכם קובי (יפואי 23-11-2017, 20:37)
    מפזר הבטחות, דביל ונקמן.
  11. הסוכן (אורן יחזקאל 23-11-2017, 21:35)
    דור לוי מאמן מספר אחד לא למכירה.
  12. קובי המלך, קובי האיש החזק , קובי קונה את יפו. (יפואי שפוי 23-11-2017, 22:32)
    קובי אתה "ארס" אתה "סמרטוט"אתה "דפוק" ראש "בלטה" .אתה חי באשליות יא אפס מאופס.
  13. לא רוצים באזור מפזר הבטחות דביל ונקמן כבר יש לנו אחד (רוצים קובי סוויסה במקומו 24-11-2017, 00:49)
    מאיר סאלם הביתה
  14. ראש העיר (שלומי 24-11-2017, 06:41)
    נמאס לנו מהמצב בקרית גת ראש העיר שלא תומך בקבוצה נבוא איתו חשבון בבחירות מתארגנת קבוצה גדולה של אוהדים להדיח אותו ,מה כבר יש לנו חוץ מכדור רגל תחזיר לנו את החיוך ......
  15. עכשו אחרי התוצאות תקראו שוב את התחזיות (נתי 24-11-2017, 15:34)
    שניים שמבינים לא יותר ממני
  16. זאת התשובה שלנו לכתב גולר שאינו חדל מלקנא ליפו (שמעון כהן-רמת השרון 24-11-2017, 16:56)
    אני משער שאחרי הניצחון של יפו נתכרכמו פניו של אוהד רון, בשרו נעשה חידודין חידודין, שיער ראשו סמר וליבו חמרמר. צר לנו על כי הפעם השבתנו לכתב גולר את שמחת השבת. הוא כנראה עצוב שיפו ניצחה. איננו כועסים עליו. כבר אמרו לפניי שמוטב שיקנאו בנו מאשר שירחמו עלינו.