ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-12

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 22 שערים, המוליכה שמשון כפר קאסם מנצחת, צעירי טייבה מנצחת בדקה ה-90, אור יהודה מביסה, שמשון ת"א מסיימת בביתה בתיקו נגד שמשון בני טייבה, בית דגן ושועאע כפר קאסם מנצחות בביתן ומשחקיהן של קרית אונו נגד נחלת יהודה ובני ג'ת נגד עמישב פתח תקוה מסתיימים ללא הכרעה.... ורק א.ס חולון עדיין ללא נקודת ליגה . הכל בסיכום של המחזור ה-12 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-12-2017
  • 12:22

פרדסייה – שמשון כפר קאסם : 1-0

שער בודד של שחקן הרכש, שהגיע השבוע, עידן חג'ג' שכבש בפנדל כבר בדקה ה-23 קבע את תוצאת המשחק. קבוצתו של שי מאור שלטה לאורך כל המשחק אבל הייתה חייבת להגדיל את התוצאה, מנגד פרדסייה שנלחמה על חייה ניסתה בכל דרך אפשרית לנסות להוציא לפחות נקודה מהמשחק אבל פערי הרמות נראו בבירור במשחק ושמשון כפר קאסם שומרת על מקומה בפיסגה שבוע נוסף.

 

שי מאור שומר על מקומו בפיסגה מחזור נוסף

 

צעירי טייבה – רו"ח תל אביב : 0-1

השניה בטבלה צעירי טייבה אירחה במגרשה את קבוצת התחתית מתל אביב ופערי האיכות בלטו. המשחק היה בשליטתה המוחלטת של טייבה אבל טייבה לא הצליחה לתרגם את היתרון במגרש לשערים. החל מהדקה ה-65 טייבה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של בן בריגה ומרגע זה המשחק הפך שקול ורו"ח יצאה להתקפות ויכולה הייתה אפילו לנצח את המשחק. דווקא בנחיתות מספרית צביקה לוי בצעד אמיץ הכניס שחקני התקפה בידיעה שתיקו במשחק כזה הוא כמו הפסד ובדקה ה-90 זה השתלם לו, איתי אוחיון החלוץ מהטובים בליגה לקח את המשחק עליו והרשית בדיוק בזמן לקבוע ניצחון יקר מאד לקבוצתו.

 

איתי אוחיון עושה צדק ומנצח את המשחק עבור קבוצתו בדקה ה-90 (הפועל צעירי טייבה)

 

בית"ר פתח תקוה – עירוני אור יהודה : 5-1

קבוצת הצמרת מאור יהודה מביסה את בית"ר פ"ת משערים של עמית יוסילפיץ, משה עמר, ארנון טמיר וצמד שערים של מתן ארביב. מנגד פתח תקוה הצליחה רק לצמק מפנדל של דור אזולאי. אור יהודה ממשיכה לשמור על פער 5 נקודות מהמוליכה ותנסה לצמצם את הפער בהמשך העונה במטרה לנסות ולעלות מהמקום הראשון.

 

 

מתן ארביב כובש צמד לאור יהודה בדרך לחגיגת שערים (מ.כ אור יהודה)

 

שמשון תל אביב – שמשון בני טייבה : 1-1

משחק כדורגל טוב ואיכותי התפתח בין 2 קבוצות מהיותר טובות בליגה. יוסף אבו צעלוק העלה את טייבה ליתרון מבטיח אך ריף פרץ השווה כבר במחצית הראשונה ולמעשה קובע את תוצאת המשחק. זהו שערו השני של ריף פרץ במשחקו השלישי במדי שמשון תל אביב, אכן בלם כובש .

 

בית דגן – בני יפו אורתודכסים : 1-4

בית דגן עם עונה ענקית ממוקמת במקום החמישי, נתון מדהים לקבוצה בסדר גודל שלה ועל זה שאפו ענק ליהודה זגורי. שלושער של אלמוג סמט כהן ושער של הבלם המצוין רז משען נתנו לבית דגן את הניצחון, יפו הישוותה זמנית מרגליו של לואי אבו גאנם.

 

שועאע כפר קאסם – א.ס חולון : 0-3

משחק חד צדדי התפתח בכפר קאסם כאשר שועאע המקומית מנצחת ללא תנאי את הקבוצה החלשה בליגה, ואחת החלשות אי פעם שהייתה בליגה ב׳. כבשו לכפר קאסם מוחמד סרסור, עאמר מעאד ועמיד קשוע.

 

קרית אונו – נחלת יהודה : 2-2

קרית אונו קיוותה לנצח במגרשה את הקבוצה הלא יציבה מנחלת יהודה, ועד הדקה ה-89 הוליכה בבטחה משערים של דיאב חמדאן וויקטור חג'ג'. אבל צמד שערים של יניב סבג הקפטן הבלתי נגמר של נחלת יהודה בדקות הסיום של המשחק קבעו חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

צמד שערים של יניב סבג בדקות הסיום מעניק נקודה יקרה לנחלת יהודה 

 

בני ג'ת – עמישב פתח תקוה : 0-0

אין יותר מדי מה לומר על המשחק החלש שהתפתח בין 2 הקבוצות שבעיקר לא רצו להפסיד, כל אחת מסיבותיה שלה ובסיום חלוקת נקודות.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אלמוג סמט כהן חלוצה של בית דגן כבש שלושער בניצחונה של קבוצתו על בני יפו אורתודוכסים, והוא אחד האחראים לפתיחת העונה המצויינת של קבוצתו. הוא זוכה הארוחה זוגית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

עוד ראוי לציון: יניב סבג שחקנה של נחלת יהודה שכבש צמד תוך 3 דקות ממש על סף סיום המשחק של קבוצתו בקרית אונו, והשיג נקודה יקרה  לנחלת.

 

מאמן המחזור: יהודה זגורי משיג 3 נקודות יקרות עבור קבוצתו בבית נגד בני יפו אורתודוכסים, ואחראי העיקרי על עונה ענקית של בית דגן עד כה, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

עוד ראויים לציון: יעקב טל, מאמון עאמר, שי מאור וצביקה לוי שקבוצותיהן עשו ניצחונות יפים.

 

אור יהודה קבוצת המחזור מביסה את בית"ר פ"ת 5-1 וחוזרת למקום השלישי.

 

קבוצה מצטיינת: אור יהודה מתחילה להיראות בדיוק כמו שהיא צריכה, קבוצת צמרת שחוגגת על המגרש וכך עשתה השבוע כשהבקיעה חמישייה לרשתה של בית"ר פתח תקוה. הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-12

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (אפי מימון 12-12-2017, 14:40)
    אני עושה הכל שאור יהודה תעלה השנה כל הייתר קבוצות חלשות אני מתחיל לעבוד
  2. יפת (5 12-12-2017, 18:41)
    משהו יודע מה קרה ליפת מנחלת עם הפציעהה??
  3. אפי מימון (משה 12-12-2017, 22:35)
    אני לא מסוגל לנהל כלום, לך תבדוק כמה אנשים מתעלמים ממך, עלק האבא של החיילים חחחח אתה לא מסוגל להיות אבא של הילדים שלך
  4. האבא של החיילים (אפי מימון 14-12-2017, 18:13)
    עים ניסיון כמו שלי והיכולות הרבות בהן אני ניחן אני יוביל את אור יהודה למרומים עד
  5. הניצחון הוא שלי (אפי מימון 17-12-2017, 07:56)
    בזכות הנוכחות שלי כוחות העל שלי ניצחנו בשישי את טייבה נמשיך לנצח רק בזכותי קדימה