"כבר שיחקתי בליגה הלאומית והשאיפה שלי בעתיד היא לחזור לרמות הכי גבוהות"

כך ציין אסף לוי קשרה הצעיר והכישרוני של הפועל ירושלים, מי שאשתקד היה בורג משמעותי בעלייה של נורדיה לליגה א' ובחלק ניכר מהעונה הוסב לעמדת המגן השמאלי במערך שלושת הבלמים של ירושלמים. לוי מסכם את העונה, מספר על התפקיד החדש ועל האכזבה שירושלים בסופו של דבר לא הצליחה להתברג בפלייאוף. זה ועוד בכתבה הבאה

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-05-2018
  • 08:34

אסף לוי (23), קשרה הצעיר והכישרוני של הפועל ירושלים, גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים שעימה עלה לליגת העל לנוער ושותף ב-12 משחקים בקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית. בעונה החולפת, לוי היה בורג חשוב בעליית הליגה של בית"ר נורדיה והשנה הוא עשה חיל בהפועל ירושלים כאשר במערך שלושת הבלמים של הקבוצה עשה הרבה עבודה הגנתית ותרם רבות לעובדה שהפועל ירושלים היתה קבוצה שהיה קשה להבקיע מולה.


איך אתה מסכם את העונה בהפועל ירושלים?

"בסך הכל זאת היתה עונה מאוד מאתגרת. תחילת העונה היתה מורכבת ופתחנו את העונה לא הכי טוב, אבל אחר כך התחברנו ועשינו בסך הכל עונה טובה. חבל שבסופו של דבר זה לא הספיק לנו בשביל להתברג בפלייאוף העליון. פספסנו את זה ממש במחזורים האחרונים. ברמה האישית אני מרגיש שהיתה לי עונה טובה וחשובה, בחלק מהעונה שיחקתי כקשר במרכז המגרש ובחלק כמגן תומך עם הרבה משימות הגנתיות והתקפיות במערך שלושת הבלמים. אני שמח על הניסיון ועל ההתפתחות שעשיתי השנה"

 

אסף לוי, היה חלק מחוליית ההגנה של ירושלים שהמעיטה לספוג שערים העונה.

 

מרגיש אכזבה שממש במחזור האחרון יצאתם מהפלייאוף העליון? מה היה חסר לכם כדי להיות בפלייאוף?

"אכן זה מאכזב שבסופו של דבר לא לקחנו חלק בפלייאוף. התחלנו את העונה פחות טוב ובסוף העונה היתה חסרה לנו טיפת מזל. הגענו לאן שהגענו עם הרבה לב ונשמה, אנחנו קבוצה צעירה ששואפת הכי גבוה שאפשר וזה לא סוד שהיה קשה להבקיע מולנו. זה הראה על החוזק של קבוצה במשחק ההגנה בכלל ובחלק ההגנתי בפרט". 

 

בית"ר נורדיה שאיתה עלית ליגה שנה שעברה, כן הגיעה לפלייאוף בעונתה הראשונה בליגה א'. אתה מרגיש פספוס שלא נשארת בנורדיה?

בית"ר נורדיה זה מקום מצוין עם קהל נהדר. עבורי זאת היתה חוויה והישג אישי נהדר לעלות ליגה. אבל הייתי שם בהשאלה וחזרתי אחרי העונה הטובה שהיתה לי שם להפועל ירושלים".

 

מה דעתך על ליגה א' צפון השנה? האם לדעתך יש לאחת מקבוצות הפלייאוף סיכוי לעלות ליגה?

"ליגה א' צפון זאת ליגה עם המון מגרשים קשים, עם קבוצות שבאות לתת הרבה מלחמה, לצד קבוצות שבאות במטרה לשחק כדורגל חיובי במטרה לנצח.

הקבוצות בחלק העליון של הטבלה הן קבוצות חזקות, עם שחקנים מוכשרים. אני מאחל לעירוני טבריה בהצלחה בהמשך הפלייאוף".

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"עוד מוקדם לדעת, ננוח כמה ימים ונתחיל לחשוב על העונה הבאה. אני מקווה למצוא את עצמי במקום עם שאיפות שיילחם חזק למעלה, בכל ליגה שתהיה. כבר שיחקתי בליגה הלאומית והשאיפה שלי בעתיד היא לחזור לרמות הכי גבוהות".

אסף לוי, כבר שיחקתי בליגה הלאומית והשאיפה שלי בעתיד היא לחזור לרמות הכי גבוהות (חגג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן חייב לעזוב את ירושלים ולהתקדם (גלעד 17-05-2018, 09:46)
  2. הבחור תותח (אוהד 17-05-2018, 10:22)
    שחקן מוכשר מאוד ראיתי אותו עונה שעברה בכמה משחקים הבחור עם ראיית משחק נכונה חייב להתקדם הלאה
  3. תחזור לצד הצהוב של העיר (נורדיאן 17-05-2018, 12:14)
    תהמקום הטבעי שלך זה בית"ר, לא הפועל. תחזור ילד, מחכים לך