חנא פרהוד: "מאמין ובטוח שדבוריה תחגוג עליה לליגה א' בסוף העונה"

המאמן שרשם כבר כמה עליות ליגה בשנים האחרונות בראיון אחרי ניצחון החוץ נגד סנדלה גלבוע: "לא מובן מאליו להפוך ככה את התוצאה נגד סנדלה בחוץ". ולא שכח לפרגן ל"אקסית המיתולוגית" שנראית כמועמדת הבכירה לעלות ללאומית

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 20-12-2017
  • 17:02

מ.ס. דבוריה אמנם נקלעה לפיגור של 1-0 במשחק החוץ שלה נגד סנדלה גלבוע, אך במחצית שנייה נהדרת הפכה את התוצאה, ניצחה בענק 3-1 ויכולה בהחלט להסתכל למעלה בתקווה להיאבק על המקום הראשון בליגה ב' נגד בני זלפה.

 

חנא פרהוד מאמן דבוריה אמר לאחר המשחק: "כל הכבוד לשחקנים שלי שנלחמו עד הדקה ה-90, היה משחק קשה מאוד, היינו פחות שחקן אחד רוב המחצית השניה, ולא מובן מאליו להפוך ככה את התוצאה בחוץ נגד סנדלה גלבוע. זה מוכיח שיש לנו קבוצה שלא נשברת ואני מקווה שזה יסחף אותנו קדימה".

 

על הסיכויים לעלות לליגה א': "הפער הוא בינתיים 6 נקודות וזה לא פער גדול. אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולהסתכל על עצמנו, ואם זלפה ייפלו אז ייפלו ואם לא אז לא. זה היופי בכדורגל שזה קשה, אבל אם מצליחים למרות הקושי אז זה הכי מתוק".

 

על הקבוצה שקיבל בדבוריה באמצע העונה: "קיבלתי את הקבוצה חסרת ביטחון והיו חסרים עוד כמה דברים, אבל ראיתי שיש כמה שחקנים שלא התאימו גם למערך שאני רציתי, אז רעננתי את הסגל, והשחקנים שהבאתי פורעים את השטרות כמו גם השחקנים שנשארו, והקבוצה עלתה על דרך המלך. אני מאמין ובטוח שבעזרת השם דבוריה תחגוג בסוף העונה הזאת עלייה לליגה א'".

 

על ה'אקסית המיתולוגית' שנראית כמועמדת המובילה לעלות ללאומית: "רק מילים טובות יש לי אליהם, ואם הפועל רובי שפירא יעלו ללאומית זה יהיה דבר ענק ולא מובן מאליו שקבוצה שלפני 4 שנים לא הייתה קיימת תגיע ללאומית, גם עכשיו כשהם בליגה א' זה הישג ענק שהרבה קבוצות היו מוכנות להתחלף איתם ולהגיע לזה".

 

והוסיף: "אני מכיר את המועדון הזה היטב, המועדון הזה שונה ממועדונים אחרים כי הם נותנים שקט גם כשלא הולך, נותנים גיבוי למאמן ולשחקנים. אם גם אכסאל וטבריה יתנו את השקט הזה, אז יהיה מאבק עד הסוף ואם לא אז הפועל רובי שפירא תעלה ליגה בהפרש גדול".

 

ועל חלקו בהסטוריה הקצרה של הפועל רובי שפירא: "אני בניתי את הקבוצה הזאת מליגה ג' והבאתי אותם עד לליגה א'. הם לא יכולים להתעלם מזה, השם חנא פרהוד יצלצל להם עוד הרבה שנים, ואין ספק שאם הם יהיו בלאומית, החלק שלי בהישג צריך להכתב באותיות זהב במועדון הזה. מי יודע אולי אני עוד אחזור אליו בעתיד".

(מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חנה (שחקן 20-12-2017, 18:02)
    אתה לא תעלה...... אתה מאמן פח!