גביע המדינה: האם אור יהודה תהיה הסינדרלה של סיבוב ז' ?

הדרך לנשיא ארוכה ואפילו מייגעת עבור קבוצות הליגות הנמוכות, אבל אחת לכמה שנים ישנה סינדרלה מהליגות הנמוכות, שמגיעה עד לשלבים מאוחרים. מ.כ אור יהודה הממוקמת במקום השני בליגה ב' דרום א', תתארח בעילוט אצל מכבי אחי נצרת מצמרת הליגה הלאומית, ותנסה להפתיע... האם זה אפשרי? נדע הערב בסביבות השעה 22:00... בינתיים באור יהודה לא רוצים להתעורר מהחלום

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-12-2017
  • 08:56

אור יהודה בהנהגתו של המאמן יעקב טל  נבנתה השנה עם סגל שחקנים מצויין בתקציב שפוי, על מנת להצליח בשני המפעלים בליגה – עליית ליגה, ובגביע - להגיע לשלב הכי גבוה שהם יכולים. בחלומות שלהם כנראה קברניטי הקבוצה וראש העיר חולמים ללחוץ את ידו של הנשיא, אבל זה ככל הנראה לא יתממש, במיוחד כשהיא תפגוש מחר בשעה 19:30 בעילוט את הקבוצה החזקה של מכבי אחי נצרת מצמרת הליגה הלאומית.

אין ספק שאחי נצרת פיבוריטית ברורה וכנראה תעפיל לשלב הבא, אך גם אם לא תנצח, אור יהודה צריכה להנות מהחוויה ולהתרכז בעיקר בליגה, אבל רק מי שחולם מגיע!

 

אדהם האדיה מאמנה של מכבי אחי נצרת רוצה לעבור שלב בגביע . באדיבות אתר ONE - איתי כהן

 

תגובתו של מאמן מכבי אחי נצרת אדהם האדיה לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים בהתאם, תמיד יש את הסינדרלות של הגביע ואני מקווה, שנעבור את המשחק הזה בשלום. כמובן שנשתף שחקנים שלא משחקים בדרך כלל. מדובר בקבוצה מליגה ב', שתבוא עם התלהבות ואני מקוווה שנעבור את המשחק הזה עם ניצחון ונעפיל לשלב הבא. תמיד משחקי גביע כאלה של ליגה ב' נגד ליגה לאומית זה כיף".

 

יעקב טל ואור יהודה חולמים לעלות שלב בגביע

 

תגובתו של מאמן אור יהודה יעקב טל: ״משחק קשה, הכי קשה שיכולנו לבקש וגם בחוץ, רצינו משחק טוב לפחות בבית, שתהיה חוויה לעיר ולאוהדים. אנחנו הולכים משוחררים וגם נותנים דקות לכמה שחקנים שצריכים את זה בשביל הליגה".

 

איך זה יגמר? ככל הנראה מכבי אחי נצרת תעלה לשלב הבא אבל ניסים קורים ומי שמאמין לא מפחד! בהצלחה לשתי הקבוצות.

הדרך לגביע ארוכה - האם אור יהודה תהיה הסינדרלה של סיבוב ז?

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (אפי מימון 19-12-2017, 09:33)
    הנצחון בדרך אני מארגן 5 אטובוסים לנצרת וקדימה