אחד על אחד עם מ"מ יו"ר איגוד המאמנים אמיר כהן

אמיר כהן שאימן בעברו את מכבי קרית גת בליגה הלאומית ופתח את העונה הנוכחית בצוות המקצועי של מוטי איווניר והפועל תל אביב וכיום מאמן במחלקת הנוער של הפועל אשקלון מדבר על הכל באחד על אחד

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-12-2017
  • 10:29

אמיר, ברכות על היבחרך לתפקיד כה בכיר: "תודה, אני מאוד שמח שציבור מאמני הכדורגל בישראל נתן בי אמון ובחר בי בבחירות האחרונות".

 

לפני שנגיע לאיגוד, מה אתה עושה מעבר לאיגוד?

"עד לאחרונה הייתי יחד עם מוטי איווניר בהפועל תל אביב, אני ומוטי חברים מאוד טובים וזו הזדמנות לאחל לו בהצלחה בצ'כיה, כיום אני מאוד נהנה להיות חלק ממחלקת הנוער בהפועל אשקלון ביחד עם צוות ניהול מצוין חנוך עמר וללו אנקה עם מנהל מקצועי באמת אישיות משכמו ומעלה מוריס זאנו מאמן הכושר יוסי קקון ומאמן ההתקפה ברוך דגו, פשוט חוויה לעבוד בצוות כזה בהפועל אשקלון, למעשה במקביל אני כיום בקורס הפרו ובעזרת ה' בעונה הבאה אני מתכוון לצאת לאלבניה כדי לממש את האופציה שיש לי, אם לא יקרה משהו קיצוני אהיה באלבניה בעונה הבאה".

 

אלבניה??

"כן, בקיץ האחרון הייתי שם בהתרשמות ותוך כדי התחיל למעשה משא ומתן עם אחת הקבוצות שם, זו שנה שלישית שאני מוזמן לאלבניה כמאמן אורח למחנה כדורגל בפרויקט מצוינות. אני שמח מאוד שמעריכים אותי במדינה הזו, לא מובן מאליו למאמן ישראלי לצאת לאמן בחו"ל".

 

אמיר כהן, רואים שמשהו טוב קורה באיגוד המאמנים מאז שנכנס לתפקיד...

 

ספר לנו על איגוד המאמנים...

"שאני מציב מטרות אני שואף לעמוד במטרות ,מי שמכיר אותי יודע כמה אני עקשן למטרה, מעמד מאמני הכדורגל היה מאוד נמוך, לא היה למאמן אבא ואמא בענף, היום תשאל כל מאמן בארץ הוא יגיד לך שהוא מרגיש שינוי. בתקופה קצרה עשינו המון והחשוב ביותר החזרנו את אמון ציבור המאמנים באיגוד. לא ארחיב פה על פעילות האיגוד כי זה ספר שלם, אבל כל מי שמעוניין לעקוב מוזמן לחפש בגוגל איגוד מאמני הכדורגל בישראל ויראה את הפעילות שלנו"

 

מה עם קבוצת בוגרים בתקופה הקרובה לפני היציאה לאלבניה?

"האמת שהיו לי 2 הצעות מקבוצות בליגות הנמוכות, לא חושב כרגע שלשם אני מכוון, יש לי עדיין שאיפות וחלומות, תן לי לנסות להגשים אותן. כיום התנאים שאני מקבל באשקלון לא נמצאים בליגות הנמוכות ואני מעדיף ליהנות כרגע במקום שבו אני נמצא".

 

לסיכום?

"תודה לאשתי סיון ולילדי היקרים. לא מובן מאליו לצאת מוקדם בבוקר לאיגוד לטובת העשייה למעמד המאמן לחזור בערב לאימון ולהגיע הביתה חזרה ב22.00 בלילה, בלי תמיכה של המשפחה זה היה בלתי אפשרי ועל כך תודה".

אמיר כהן, איש כדורגל יסודי. ללא ספק שעשה שינוי לטובה בכל הקשור לאיגוד המאמנים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שינוי מקצה לקצה (אפיק 28-12-2017, 06:10)
    סוף סוף אנחנו המאמנים באמת מרגישים איגוד חזק שאפו אמיר וכל הצוות
  2. אלופים (דני 28-12-2017, 06:11)
    מרגישים את האיגוד בשטח