״שאפו ענק למאמן ולשחקנים, רוצה לקבל קבוצה בכירה״

כך אמר מקסים סוסן, בעלי בית״ר כפ״ס לאחר שזו העפילה לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שניצחה את הפועל קטמון י-ם 2-1 בטדי. נועם שוהם:"יש לי שחקנים עם לב ענק". סולי צמח:"יש לנו קבוצה של ווינרים". אלברט זנאפט:"ניצחון של הרבה גאווה". עידן סרור:"הרגשה מפחידה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-01-2018
  • 11:08

מקסים סוסן בתגובה לאחר העפלת קבוצתו לשמינית הגמר: ״שאפו גדול לשחקנים ולמאמן שעמדו במשימה, אומנם לא היה קל ואפילו מאד קשה. ידענו לנצל את המצבים למרות שבמחצית הראשונה התוצאה הייתה יכולה להיות יותר גבוהה והיו לנו הרבה החמצות. במחצית השניה קטמון רצו יותר להשוות והם היו עדיפים. קיבלנו אדום לא מוצדק, אך למרות זאת השחקנים גילו אופי ונחישות לא לאבד את המשחק. ושאפו ענק לשחקנים. הכי חשוב לדעתי זה לשחקנים הצעירים שיראו אותם ויתקדמו הלאה והבמה יותר חשובה להם ובעיקר לצעירים שביניהם וגם כבוד גדול למועדון שלנו! מאחל שהחשיפה הזאת תפתח להם דלתות לליגות בכירות יותר אבל הכי חשוב לנו זה הליגה. משחק הבא נגד יפו יותר חשוב מהכל".

 

לקראת הסיבוב הבא: ״אני מקווה להגרלה טובה מול אחת הבכירות שלא תהיה רק תהילה אלא גם הכנסה יפה שנוכל לצ׳פר את השחקנים. כי בסופו של דבר למעמד הזה יש סוף כי אנחנו מליגה א׳. תודה לכולם ושוב שאפו גדול לכל הצוות״.

 

שחקני כפ"ס חוגגים. עונה גדולה לחברים בצהוב שחור.  צילום באדיבות וואן צילם אורן בן חקון.

 

נועם שוהם, מאמנה המצוין של כפ"ס בתגובה: "אין ספק שעשינו משהו גדול. יש לי שחקנים עם לב ענק שמפתיעים אותי כל פעם מחדש .אנחנו עושים את הניצחונות בדרך שמאפיינת אותנו מתחילת העונה. הקרדיט כולו לשחקנים באמת שמגיע להם".

 

סולי צמח השחקן הוותיק והטוב בכפ״ס אמר בסיום הניצחון הגדול: ״משחק נגד קבוצה חזקה ומאמן אחד הטובים בלאומית בטדי, מה עוד אפשר להגיד? באנו במטרה לנצח, נכון שזה לא אחד המשחקים הטובים של בית״ר כפ״ס אבל הייתה לנו לחימה אדירה ונהנינו מניצול מצבים מקסימלי. יש לנו קבוצה של ווינרים, נכון שעשינו ניצחון ענק אבל אותי אישית מעניינת אותי הליגה, ועוד שבועיים כבר יש לנו קרב איימים נגד יפו. בינתיים קיבלנו מתנה לשבת קודש. מודה לבורא עולם על הכל. ויאללה בית״ר כפר סבא״.

 

 

נועם שוהם, מאמן מהטובים שיש בליגה א. יש לו את כל היכולות והכישרון להצליח בליגות בכירות. צילום: באדיבות וואן צילם אורן בן חקון.

 

אלברט זנאפט, דובר בית"ר כפ"ס, מסכם: "כל השחקנים כולל המחליפים נתנו פייט חזק עם כל הנשמה. ניצחון שנותן הרבה גאווה למועדון המשפחתי של ביתר כפס בראשותו של מקסים סוסן היו"ר ושל כל צוות ההנהלה המסורים של המועדון. נקווה להמשיך ולהצליח בהמשך משחקי הליגה וגביע המדינה לאחר פגרה של שבועיים".

 

עידן סרור, מהמצטיין במשחק וכובש השער הראשון בתגובה: "אין מאושר ממני בעולם. הרגשה מפחידה הייתי במקומות האלה וזה מחזיר לי את התמונות, וזה הכי כיף בעולם. יש לנו קבוצה של גברים עברנו שני משחקים קשים מול קבוצות מהליגה הלאומית אבל ידענו שאנחנו לא נופלים מהם עם כול הכבודלהם. אנחנו נחגוג כול השבוע וחוזרים לליגהמול יפו משחק על עונה שלמה. רוצה להגיד שאני אוהב את החברים שלי והמאמן שלנו הכי טוב בליגה. מגיע לו לשמוח".

שחקני כפ"ס עם ההישג המדהים מול קטמון. צילום באדיבות וואן צילם אורן בן חקון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו שחקנים גברים ומאמן שצריך להיות בליגת העל מזמן (ירון 05-01-2018, 11:30)
  2. אתם ווינרים גאוה למועדון (ציפי 05-01-2018, 12:55)
    יאלה ביתר בכל הכח ...תודההההההה
  3. קבוצה שעובדת על המרש (אלי 05-01-2018, 13:49)
    מאמן מקצוען שלא מובן לי מה הוא עושה בליגה הזאת ושחקנים גברים מוכשרים עם לב ונשמה
  4. שפורי (נועם שוהם 05-01-2018, 17:54)
    זה גאון כדורגל!! אין מאמנים כאלה גם בליגת העל.. יגיע לרמות הגבוהות אין ספק בכך
  5. עידן סרור (הבוררר 05-01-2018, 19:08)
    עידן תפסיק עם השוארמה תוריד 6 קילו ותחזור לליגה הלאומית שם המקום שלך
  6. כמה נחת תענוג (יחיאל 06-01-2018, 09:19)
    שחקנים פייטרים גיבורים . ומאמן שצריך לאמן בליגת העל יישר כח לכולם בהצלחה בהמשך הדרך
  7. אין דברים כמוכם (איציק הגדול 07-01-2018, 09:16)
    ממש הישג מטורף ונדיר!! כל הכבוד לכל אחד ! מחמם את הלב ופשוט תענוג היה לראות את המשחק הזה וגם לפניו - יאללה ביתר חיים טובים בכפר - להמשיך כך !!