ליגה ב' דרום ב': סיכום מחזור 17

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו... רק 13 שערים ב-7 משחקים בלבד... 3 ניצחונות לקבוצות הבית והחוץ, תוצאת תיקו אחת ומשחק שכלל לא התקיים עקב אי הימצאות חובש. מחזור שבו האשדודיות מנצחות לאחר שירקו דם... קרית מלאכי מפסידה בביתה, ירוחם ושדרות מנצחות בבית, ומעלה אדומים מנצחת בחוץ... הסיפור ההזוי מגיע מרחובות שם הייתה אמורה לארח בית שמש לקרב תחתית לוהט את גבעת זאב, אך החובש לא הגיע ושופט המשחק לא היה מוכן לשרוק לפתיחה. הכל בסיכום של המחזור ה-17 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה – הרבה מתח!

  • על ידי: גיא צמח
  • 16-01-2018
  • 09:29

שיכון המזרח - הפועל אדומים אשדוד : 1-0

המוליכה הגיעה למשחק חוץ קשה מאד בראשון לציון נגד שיכון המזרח החזקה שמגיעה למשחק עם שני ניצחונות רצופים והקשתה מאד על המוליכה במשחק שאם היה מסתיים בתיקו היה עושה צדק. אבל באשדוד יש שחקני הכרעה ואחד כזה הוא נועם תרועה שמבקיע שער יקר בדקה ה-33 ומעניק ניצחון יקר מאד לקבוצתו, בשורות שיכון המזרח הורחק שוער הקבוצה סער אפרתי כפר בדקה ה-44 .קבוצתו של פיני עייש ששומרת על פער שתי הנקודות מהשנייה עירוני אשדוד.

 

אדומים אשדוד מנצחת במגרש קשה מאד (מדיה אדומים אשדוד)

 

עירוני אשדוד – עירוני נתיבות : 0-2

קבוצתו של שרון מרציאנו מצליחה לצאת עם מלוא 3 הנקודות במשחק קשה נגד נתיבות ממרכז הטבלה שהגיעה משוחררת והיוותה יריב שקול לעירוני אשדוד . למרות שלל הכוכבים של עירוני אשדוד מי שניצח לאשדוד את המשחק הם הבלם שגיא כהן והמחליף רועי בראון, הניצחון שומר את פער ה-2 מהפסגה, מה שכן מי ששובר שיאים שבוע אחר שבוע הוא שוער הקבוצה גל אנגלשטיין שסוגר משחק מספר 16 ללא ספיגה משמע 1440 דקות ללא ספיגה – נתון מדהים ללא ספק!

 

 

עירוני אשדוד מארחת את נתיבות ומנצחת 2-0 (מדיה עירוני אשדוד- מוטי קדוש)

 

שגיא כהן מעלה את עירוני אשדוד ליתרון (מדיה אדומים אשדוד - מוטי קדוש)

 

קרית מלאכי – מ.ס באר שבע : 2-0

קבוצתו של פרדי צרפתי הופתעה בביתה וספגה את הפסדה השני העונה הפעם למ.ס באר שבע החזקה , צמד של אופיר נסימי נתן את הניצחון החשוב לחניכיו של מוטי עטר, 2 הקבוצות ממוקמות בצמרת וככל הנראה יסיימו בפליאוף העליון , קרית מלאכי תצא בשבוע הבא לאשדוד נגד האדומים ותנסה להפתיע.

 

עירוני שדרות – עירוני מודיעין : 1-2

עירוני שדרות מתחילה לחזור לעצמה אבל זה כנראה מאוחר מדיי כאשר משיגה ניצחון קשה על מודיעין העיקשת משערים של ערן זגר המצוין ודולב סוויסה, למודיעין צימק שלי בר שמעון, שדרות משיגה את ניצחונה השני ברציפות ואילו מודיעין סופרת 5 משחקים ברציפות ללא ניצחון.

 

ערן זגר כבש את הראשון לשדרות ובישל את השני (אורי גבאי)

 

הפועל ירוחם – בני יצ'אלאל : 0-2

הפועל ירוחם משיגה את ניצחונה השישי העונה כאשר מנצחת את חניכיו של אפריים אינברום מצמד של אלירן וסקר, ירוחם מדורגת לאחר הניצחון במקום השביעי בפער של 7 נקודות מהמקום החמישי וכניסה לפלייאוף העליון מנגד יצ'אלאל הצנועה מרוחקת 4 נקודות ממשחקי ההצלבה על הירידה וביצ'אלאל רק רוצים לסיים את העונה ללא סרטי מלחמה מיותרים.

 

מכבי באר שבע – בני אילת : 1-1

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, בתחילת המחצית השנייה באר שבע עלתה ליתרון מרגליו של סתיו סיסו אבל אילת משווה מרגליו של אקס מכבית תל אביב אורי כהן, אילת ממשיכה במסע ההיחלצות שלה וסופר כבר משחק שישי ללא הפסד מנגד באר שבע ממוקמת במקום ה-13 ותנסה להשיג את הנקודות בשבוע הבא בבית נגד עירוני אשדוד ואם זה יקרה זו תהיה סנסציה.

 

עירוני בית שמש – גבעת זאב - לא התקיים

הסיפור ההזוי של המחזור משחק שאמור  היה להיות על 6 נקודות בין 2 קבוצות שנלחמות על החיים שלהן הסתיים לפני שהתחיל ויכול להיות מוכרע ככל הנראה בהפסד טכני לזכות גבעת זאב , משיחתנו עם יו"ר בית שמש רפי טוביאנה הכל היה מוכן לפתיחת המשחק רק שהחובש הקבוע לא הגיע ולא ענה לטלפון ובניסיון אחרון לקיים את המשחק ניסו בבית שמש להזמין אמבולנס בלות גבוהה אבל גם הוא לא יכל להגיע למגרש והשופט נאלץ לא לקיים את המשחק , ביום רביעי הקרוב תתקיים ועדת משמעת ובה ייחרץ גורל המשחק ואולי גם העונה כולה במידה ובית שמש תפסיד טכני.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אופיר נסימי שחקנה של מ.ס באר שבע מבקיע צמד סופר חשוב לקבוצתו נגד קרית מלאכי החזקה ומנחיל לה את הפסדה השני בלבד העונה.

 

מאמן המחזור: מוטי עמר מאמנה של מ.ס באר שבע שעושה את תוצאת המחזור. עוד ראויים לציון: שרון מרציאנו, פיני עייש ואבי בוחבוט, שהשיגו ניצחונות חשובים מאד לקבוצותיהן.

 

קבוצה מצטיינת: מ.ס באר שבע מנצחת בחוץ בצורה משכנעת את קרית מלאכי השלישית ומנחילה לה את הפסדה השני בלבד העונה והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום מחזור 17

הוסף תגובה
תגובות