פלפלה כפר קאסם מצהירה: "תוך שלוש שנים ניקח את ליגת האלופות"

קבוצת החופים של פלפלה כפר קאסם, היא ללא ספק קבוצת החופים הטובה והמצליחה בעשור האחרון עם שלל תארי אליפות. אמש נערך טקס חגיגי שבו הוזמנו אנשי כדורגל חזקים של ליגת החופים ומחוצה לה. באותו ערב הצהירו בכפר קאסם שהכינו תוכנית לשלוש שנים ושהחתימו את השחקנים הטובים בעולם והצהירו: "תוך שלוש שנים ניקח את אליפות אירופה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-01-2018
  • 12:42

בני פלפלה כפר קאסם היא הקבוצה אולי הכי טובה בהיסטוריה של הכדורגל חופים בישראל. הקבוצה הצנועה מכפר קאסם לקחה מספר אליפויות תוך שהיא שוברת שיאי ניצחונות רצופים במשך שתי עונות וחצי שמלווה בשתי אליפויות רצופות ללא הפסד!! וסה"כ 26 משחקים ללא הפסד שזה שיא עולמי!! (שהשניה להישג הזה היא קבוצה מרוסיה שהגיעה ל 17 משחקים ללא הפסד. )

 

אמש הקבוצה ערכה טקס פתיתת עונה חגיגי לקראת אליפות אירופה שתתקיים בספרד בחודש מאי. לטקס החגיגי הגיעו כל האנשים החזקים של החופים כולל ח"כ עיסוואי פריג, מחזיק תיק הספורט בכפר קאסם וסגנו ראמזי בדיר וניקסון פריג, דודי מור המנכ"ל של ליגת החופים, ואנשי עסקים רבים שתומכים בקבוצה כמו איהאב סרסור הבעלים של שמשון כפר קאסם, ועוד רבים וטובים.

 

תמונה משותפת של הנוכחים בטקס...

 

הטקס הכיל קטעי ווידאו יפים מהאליפויות הרבות מהשנים האחרונות שהקבוצה לקחה, וכמובן הציגו את שחקני הרכש הצפויים והנוצצים שצפויים לקחת חלק באליפות אירופה, ביניהם ברונו חפר קפטן נבחרת ברזיל.

 

יש לציין שהעונה מאמן את הקבוצה כמו בשנים האחרונות מאמון עאמר, שהינו מאמן נבחרת ישראל בחופים. הבעלים של הקבוצה נימא עאמר, שהוא מנהל קבוצת החופים של ישראל, והם צירפו העונה מנהל טכני מהרמות הגבוהות שנקרא אמרלי. 

 

ח"כ עיסוואי פריג,  בעלי הקבוצה נימר עאמר ואיהאב סרסור משמשון כפר קאסם. אהבה גדולה והרבה הערכה יש לכדורגל חופים. 

 

ח"כ עיסוואי פריג' אמר: "שמח מאד להיות באירוע כזה. קבוצת החופים של כפר קאסם מביאה הרבה כבוד כפר וגם לי בכל הארץ מדברים על הקבוצה חופים. עכשיו נשאר לנו להשאיר חותם באליפות אירופה. החוכמה היא לנסות עוד ועוד ולא להישבר וזה בהחלט אפשרי".

 

נימר עאמר וקפטן נבחרת ברזיל בחופים ואולי השחקן הטוב בעולם, ברונו. 

 

נימר עאמר, הבעלים של הקבוצת חופים בתגובה: "שמח שהבאנו כוכבים ברמה של ברונו והאחרים, אני בטוח ומאמין שתוך שלוש שנים נגיע וננצח בגמר אליפות אירופה. יש לנו תוכנית לשלוש שנים לקחת את אליפות אירופה ולשם אנחנו מכוונים".

 

מאמון עאמר, מאמנה של כפר קאסם: "אני שמח לפתוח עונה נוספת בליגת החופים. העונה עשינו מספר שינויים כדי לשדרג את הקבוצה גם מבחינת שחקנים וגם מבחינה מקצועית. הבאנו את הטובים ביותר מכל תחום מאמן מנטלי, מנהל טכני מהרמות הגבוהות שחקנים מהשורה הראשונה בעולם במטרה לזכות בליגת האלופות גם אם לא השנה אז בטח באחת משלושת השנים הקרובות. תודה על התמיכה של כולם, ונקווה להמשיך ולהביא כבוד לכולם".

 

אדם סרסור וברונו, קפטן נבחרת ברזיל בחופים ואולי השחקן הטוב בעולם. 

 

אדם סרסור,קפטן הקבוצה והשחקן מהוותיקים בכפר קאסם בתגובה: "הבאנו שחקנים מהטופ העולמי. יש לנו תוכנית לשלוש השנים הקרובות במטרה לקחת את ליגת האלופות. זה לא חלום זה משהו שאנחנו התחלנו לעבוד עליו מאד יסודי והבאנו מנהל טכני מהרמות הגבוהות, מאמן מנטלי ושחקנים מהרמה הכי גבוהה בעולם. אנחנו נוסעים להתכונן לטורניר החשוב 25 יום. שזה מחנה אימונים ארוך ומאמין שנצליח לעמוד במטרה שהצבנו לעצמו".

 

איהאב סרסור הבעלים של שמשון כפר קאסם שתומך בקבוצת החופים: "הקבוצה הזאת מנוהלת נכון היא השגריר הכי טוב של המדינה באירופה והכל בכבוד רב. אני מאמין שהקבוצה תגיע לשלבים רחוקים ומכריעים בליגת האלופות ובאחד מהשנים הקרובות היא תחזור עם גביע אירופה. בע"ה. שיהיה בהצלחה לכולם".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנציגה של המדינה באירופה !, המון בהצלחהה (כל הכבוד 23-01-2018, 14:12)