אוהד רון מארח את פרדי צרפתי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 20

השבוע לקראת המחזור ה-20 בליגה א' דרום, החליט אוהד לארח את פרדי צרפתי. פרדי מי שאימן שנים רבות בליגה א', והעונה פתח את העונה בהצלחה בקרית מלאכי מליגה ב', חושב שנס ציונה כבר עלו ויסיימו בתיקו מול נורדיה השבוע, מכבי יבנה ינצחו את הכח, וחושב שכפר קאסם יתחילו לתת את התוצאות עד סיום העונה. שווה לראות את התחזית ובעיקר מי ינצח? אוהד או פרדי?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 15-02-2018
  • 13:08

פרדי צרפתי מי שכבר אימן מספר שנים בליגה א' במדי בית"ר כפ"ס ושיכון המזרח, ואף אימן בליגה הלאומית את אום אל פאחם. הצעיד השנה את קרית מלאכי לצמרת ליגה ב', רק לאחר שתי האשדודיות על שלל כוכביהן. מתארח השבוע בתחזית השבועית שלנו.

 

פרדי, מה אתה חושב על ליגה א' העונה?

"השנה ליגה א' דרום לדעתי קצת יותר חלשה משנים עברו. הראיה לכך היא התוצאות הצמודות מידי שבוע, עם תנודות והפתעות כשכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אפילו נס ציונה שתעלה ליגה מהמקום הראשון, הפסידה לבקעה בתוצאה 3-2, אך שומרת על פער בטוח בדרך למטרה. רק בכדי להמחיש, המחזור האחרון סיפק 5 תוצאות תיקו, מה שנותן להבין את היכולות השוות בין הקבוצות".

 

פרדי צרפתי, השנה ליגה א' דרום חלשה משנים עברו (איתן ידגר)

 

מי לדעתך תיקחנה חלק בפלייאוף העליון העונה?

"להוציא את נס ציונה, שכבר עלתה ליגה ומעכשיו צריכה להגיע כל משחק וליהנות מכדורגל ולתת הנאה לקהל שלה. הקבוצות שתגענה לדעתי לפלייאוף העליון הן יבנה, חולון, בקעת הירדן וכפר קאסם. לצערי, אחרי שיצא לי לראות את בית"ר כפ"ס השבוע, הסגל הקיים אחרי השחרורים לא מספיק טוב בכדי להגיע לפלייאוף. מי שכן יכולה להוציא את אחת הקבוצות שנקבתי בשמן היא דווקא בית"ר נורדיה, שמאז הגעתו של ויקטור גניש, ייצב את הקבוצה ועושה עבודה נהדרת".


הפועל כפר שלם - מכבי שעריים

אוהד: כפר שלם ביצעו שינוי בעמדת המאמן, שוקי סדיס עזב ובמקומו הביאו את שרון ברנשטיין. שרון מכיר את המערכת לאחר שאימן אשתקד בכפר שלם והביא אותה עד המקום השלישי המכובד. מנגד מכבי שעריים, מי שהייתה בעבר אחת הקבוצות החזקות, העונה ללא ספק אכזבה גדולה. שלומי עמר מאכזב ובגדול ואם שעריים לא יעשו שינוי הם ירדו לליגה ב', וחבל. הימור שלי: כפר שלם ינצלו את המומנטום של החלפת מאמן וינצחו.
פרדי:
 כפר שלם ביצעה שינוי בעמדת המאמן השבוע, כאשר שוקי סידס התפוטר ובמקומו הגיע שרון ברנשטיין. השבוע הם מארחים את מכבי שעריים שמבחינתי היא אחת מאכזבות העונה. עם סגל שחקנים טוב, בדמותם של האחים מדהלה, רז רחמים, מאור חלבי ועוד... שעריים נמצאת בתחתית ולא מספקת את הסחורה. מולה כפר שלם עם לירן כהן, אדיר רחמים ואיתן אהרון הוותיק והמנוסה, למרות שלא ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים, הם ישאירו את הנקודות בבית. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

מכבי שעריים, אחת מאכזבות העונה, לא מספקת את הסחורה (מני בן ארי)

 

הפועל מחנה יהודה - מכבי יפו

אוהד: מכבי יפו מרשימה העונה. סגל שחקנים צעיר ומוכשר מוביל את יפו לחלק העליון של הטבלה. חבל שהם רואים את המקום הראשון עם טלסקופ במרחק של יותר מ-20 נקודות. יפו חייבת להיות קרובה יותר למקום הראשון אבל יש עוד הרבה שנים לכך. מחנה יהודה חייבת את הנקודות יותר מאשר יפו ולכן הם ירצו לנצח. הימור שלי: אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו.
פרדי:
 אמנם משחק קצוות, אבל במגרש קשה מאוד. מחנה אמנם עד כה קבוצת נדנדה בתוצאות ועם הפתעה מול נורדיה במחזור הקודם בטדי. מהצד שני, לאחר שראיתי את יפו מול הכח, יפו אומנם קבוצה צעירה וממושמעת, אך לא תכליתית בחלק הקדמי. אני צופה ליפו קושי לקחת שלוש נקודות. הימור שלי: תיקו.


הפועל בקעת הירדן - מ.ס. דימונה

אוהד: די נמאס מדימונה! כמה רשמנו עליכם בשבוע האחרון כאילו אתם קבוצה. מתנהלים כמו שוק, פונים למאמנים כאילו אתם אימפריה. אם אני ראש העיר אני מעיף את כולם למרות שממקורות שהגיעו אלי, ראש העיר יודע מהכל ומכוון את הכל, לא יודע אם זה נכון רק מקווה שאת העיר הוא מנהל אחרת, כי זו שכונה ונמאס מדימונה! מקווה שבקעת הירדן יעזרו לקבוצות ליגה א' וילמדו את דימונה איך להתנהג ולא לפנות למאמנים תחת חוזה. בליגה ב' תוכלו לעשות מה שאתם רוצים. שיהיה לכם בהצלחה. ונתראה כשתחזרו. הימור שלי: בקעת הירדן ינצחו.
פרדי:
דימונה בדומה לשעריים סוג של אכזבה ענקית. מועדון עם תקציב מטורף, אך עם הרבה שינויים ורכבת של שחקנים שבאו והלכו. חוסר החיבור בסגל הקיים בעקבות תחלופת השחקנים, ותוסיפו לזה שנכון לעכשיו דימונה גם ללא מאמן, תצא למשחק חוץ קשה במושב תומר מול הקבוצה של חנן אזולאי. בקעת הירדן שהיא הפתעה נעימה השנה, עם עוצמות בחלק הקדמי, עם שחר בלילטי ואליחי צברי, חייבת לנצח בבית. הימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

חנן אזולאי, קבוצתו מבקעת הירדן צריכה להעניש את דימונה על ההתנהלות שלה (גיא צמח)

 

סקציה נס ציונה - בית"ר נורדיה ירושלים

אוהד: דיברתי השבוע עם ויקטור גניש מאמנה של נורדיה שעושה קסמים עם קבוצתו העונה, אבל מול נס ציונה, הקבוצה אולי הכי יעילה בעשור האחרון בפער אדיר, אני לא רואה סיכוי. הימור שלי: נס ציונה ינצחו ויתקרבו עוד שלב אל עבר הליגה הלאומית. 
פרדי:
 כפי שכבר אמרתי, נס ציונה כבר עלו ליגה ולכן הם צריכים להגיע מחויבים, ליהנות מכדורגל ולהסב לקהל הנאה. לצערם השבוע מגיעה אליהם בית"ר נורדיה של ויקטור גניש, קבוצה שהתייצבה מאז הגעתו. עם גובזה המצוין, דיויד גומז, מישל רוס ומאוד תקשה על נס ציונה. הימור שלי: תיקו.

 

הפועל אזור - מ.ס. כפר קאסם

אוהד: הפועל אזור הרשימו מאד שבוע שעבר מול מכבי יבנה החזקה, סיימו איתם בתיקו רב שערים והוכיחו הרבה אופי. השבוע הם פוגשים שוב את אחת הקבוצות החזקות בליגה א', שיש להם סגל שחקנים מהמרשימים בליגה, כפר קאסם קבוצה פשוט יותר טובה מאזור ואין סיבה שלא יעשו ניצחון שלישי ברצף ויכנסו לפלייאוף העונה. הימור שלי: כפר קאסם ינצחו ויחזירו את הקהל שלהם למגרשים.
פרדי:
 אזור מגיעה למשחק אחרי תיקו עם יבנה, אך עם חוסר יציבות על פי חמשת התוצאות האחרונות, שלושה הפסדים, ניצחון ותיקו. אך עם שחקנים כמו מאור עידה ואייל שן, היא פוגשת השבוע את הקבוצה של אוהד בוזגלו, שמתחילה להיראות את העבודה שנעשית שם. כפר קאסם על פי מה שראיתי מהם במחזור האחרון, קבוצה עם עוצמות בחלק הקדמי, קבוצה ממושמעת, שמחה ובעיקר תכליתית. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

בית"ר כפ"ס - עירוני קרית גת

אוהד: קריית גת מתאוששת ולמרות שיש בעיות קשות של תקציב, הקבוצה תחת שלומי משה משחקת כדורגל טוב, צוברת נקודות ובורחת מהתחתית הבוערת. בית"ר כפ"ס אומנם נחלשה בסגל השחקנים, אבל נועם שוהם מאמן מהטובים בליגה והוא יצליח להחזיר אותם למסלול הניצחונות. הימור שלי: כפ"ס ינצחו.
פרדי:
 לגבי בית"ר כפ"ס, כבר אמרתי שלדעתי השחרורים וחוסר צירוף של שחקנים בעמדות שנפגעו, הקבוצה היא אחרת ועדיין לא מתואמת. לעומתה קרית גת מגיעה ללויטה בתקופה של יציבות מקצועית ועם יניב מזרחי המצוין שנמצא בתקופה טובה מאוד. כמו כן מגיעה מילה יותר מטובה לשלומי משה שעושה עבודה שקטה וטובה. הימור שלי: תיקו.

 

נועם שוהם, מאמן טוב שצריך להחזיר את קבוצתו למסלול (מני בן ארי)

 

מ.כ. ירמיהו חולון - הפועל הוד השרון

אוהד: הוד השרון מרוסקים. ירמיהו חולון קבוצה מהטובות בליגה א', עם סגל שחקנים מהטובים בליגה ומאמן מהשורה הראשונה. הימור שלי: ניצחון לחולון.
פרדי: 
ליבי ליבי עם עזרא חלף ועם יוסי שאבי. מה שקורה עם הקבוצה שלהם זה פשוט ביזיון. רכבת של מאמנים, רכבת של שחקנים, וכלום. איפה הכבוד העצמי של מי שמשחק שם? לא רק סגל נוצץ מביא תוצאות. אופי נחישות הקרבה, הם שמביאים תוצאות. במקרה הזה לא כוחות. הימור שלי: ניצחון לחולון.

 

הכח ר"ג - מכבי יבנה

אוהד: משחק חזק צפוי לנו ב'וינטר' ולדעתי המשחק של המחזור! הכח החלה להתאושש ורואים את עבודתו של חיים סירוטקין, שחיזק בפגרה במקומות הנכונים. מכבי תומר בן חיים יבנה, חייבת לנצח כדי להיצמד לנס ציונה למרות שכבר הכל אבוד לגבי המקום הראשון, והיא צריכה כבר עכשיו לחשוב על הפלייאוף ולבוא הכי מוכנים שאפשר. הכח צריכים את הנקודות יותר ואני מאמין שהם ייקחו. הימור שלי: ניצחון להכח ר"ג.
פרדי: 
הכח מגיעה אחרי ניצחון 5-3 על דימונה, משהו שמראה על שינוי בגישה של השחקנים של סירוטקין וחדוות המשחק שכנראה חזרה אליהם. מולם מגיעה יבנה שהבינה שכנראה אם היא רוצה לעלות ליגה זה יהיה מהפלייאוף. למרות זאת אני חושב שיבנה עדיפה במשחק הזה עם שחקנים יותר איכותיים ועם יותר ניסיון. הימור שלי: ניצחון ליבנה.


לסיום: "תהנו מכדורגל, תהיו הוגנים ובהצלחה לכולם".

אוהד רון מארח את פרדי צרפתי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 20

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות אחרי טעות (הוגה דעות 15-02-2018, 13:38)
    להגדיר את שעריים כאכזבה זה הבל הבלים
  2. המאמן הליצן לא יודע לנהל משחק. מזמן היו צריכים לשלוח אותו בחזרה לעדני (שעריים כישלון ניהולי 15-02-2018, 15:21)
  3. לאוהד רון (השהידים של יפו 15-02-2018, 15:43)
    להכנס לג'נין ברכב צבאי יהיה טיול בפארק בהשוואה לכניסה שלך למשחק של יפו.
  4. חבל על הזמן (קרית גתי 15-02-2018, 17:06)
    העיריה לקחה בעלות על הקבוצה כולם שמחו אבל מה שקורה שהשחקנים לא מקבלים משכורות בזמן למה פשוט אין כסף כול עונה זה חוזר על עצמו לא נורא עוד מעט בחירות ואז אולי יגיע בוס חדש שקצת מבין את ערך הספורט בעיר לשחקנים לא נותר מה לאחל בהצלחה בהישרדות שלכם עד סוף העונה הקהל מזמן כבר לא מגיע כי אין על מה
  5. בבלט (המוכתר 15-02-2018, 17:11)
    אני כותב תגובה זאת אחרי ששעריים כבר ניצחו,הפרשנים שלנו ממש שטחיים חוץ מהאחים מדהלה ודסאו כל השחקנים מתחת לגיל 22 לפחות 12 שחקנים בגיל 18 ,אז שעריים הפתעה לא אכזבה ואגב הם נצחו 2:0
  6. חחח אוהד רון תאכל את הלב שעריים ניצחו בכפר שלם (כחול 15-02-2018, 18:58)
    עלק אכזבה עם הסגל הזה שלומי עמר מוציא את המקסימום קבוצת נוער עם ארבע חריגים
  7. שעריים (רחובותי 15-02-2018, 19:12)
    שעריים ירדה ליגה היום אחרי שניצחה בחוץ את כפר שלם חחחחחח פרשני חלם
  8. בדיחה (המוכתר 15-02-2018, 22:32)
    הכי מצחיק שרושמים קבוצה עם שחקן כמו חלבי צריכה להגיע להישגים,חלבי בשעריים בסך הכל שלושה משחקים.איזה חרטה קבוצה שיש בה 12 שחקנים בני 18 דבר שאין לו אח וריע ולמרות הכל שורדת יפה
  9. חררטה (הראיס 15-02-2018, 22:39)
    גולר תתחילו להביא פרשנים יותר רצניים,רושמים דימונה בדומה לשעריים אכזבה ענקית עם תקציב מטורף ,מה משווים בן דימונה לבין שעריים שאים לא גיוס תרומות של אוהדים לא היתה פותחת את העונה ,עם תקציב זעום ו12 שחקנים בני 18
  10. חררטה (הראיס 15-02-2018, 22:39)
    גולר תתחילו להביא פרשנים יותר רצניים,רושמים דימונה בדומה לשעריים אכזבה ענקית עם תקציב מטורף ,מה משווים בן דימונה לבין שעריים שאים לא גיוס תרומות של אוהדים לא היתה פותחת את העונה ,עם תקציב זעום ו12 שחקנים בני 18
  11. לא נלקח בחשבון (לנדו 15-02-2018, 23:04)
    לא לקחתם בחשבון הקומבינות של א ו- א. חחחחח גולים כאלה שחטפו הכפר לא ראינו כבר שנים. חוץ מלבעוט הכדור לשער שלהם עשו הכל. חחחחחח
  12. לראיס (עומר 15-02-2018, 23:36)
    תקרא טוב הכוונה מקצועית טמבל קודם תלמד לקרוא ולהבין אחכ תגיב.
  13. רון ופרדי יצאתם ציפסים ! חחחח (שלומי עמר 16-02-2018, 01:19)
    שעריים נצחו 2-0 אתם מדברים על אכזבה הסיכום והסיקור שלכם אכזבה אחת גדולה פשוט חסרי מושג שמטעים את הגולשים
  14. כפר מוכרים שלם (אוהד מבואס 16-02-2018, 07:48)
    חחחח, איזה דייסה מבשל אביחי, מעניין כמה שווה להעביר משחק לחמישי צהריים ובתמורה לתת שלוש נק' ניסיתי להיזכר מתי נראו גולים הזויים כאלה במגרשי הכדורגל ונזכרתי בית"ר ירושלים - הפועל בית שאן , ליגה פח
  15. עומר הטיפש (הראיס 16-02-2018, 09:54)
    מה אתה מבלבל תמוח יכלומניק,כשרושמים על קבוצה אם היא אכזבה הכל זה ביחס לנתוני הפתיחה שלה התקציב ההשקעה המטרות והשאיפות,טיפש מטופש מי אתה שתקרא לי טמבל אנלפבת שמתייפיף עם משפטים מדוקלמים מאחורי מקלדת לך תמכור נענע בשוק
  16. עומר הטיפש (הראיס 16-02-2018, 09:54)
    מה אתה מבלבל תמוח יכלומניק,כשרושמים על קבוצה אם היא אכזבה הכל זה ביחס לנתוני הפתיחה שלה התקציב ההשקעה המטרות והשאיפות,טיפש מטופש מי אתה שתקרא לי טמבל אנלפבת שמתייפיף עם משפטים מדוקלמים מאחורי מקלדת לך תמכור נענע בשוק
  17. עומר הטיפש (הראיס 16-02-2018, 09:54)
    מה אתה מבלבל תמוח יכלומניק,כשרושמים על קבוצה אם היא אכזבה הכל זה ביחס לנתוני הפתיחה שלה התקציב ההשקעה המטרות והשאיפות,טיפש מטופש מי אתה שתקרא לי טמבל אנלפבת שמתייפיף עם משפטים מדוקלמים מאחורי מקלדת לך תמכור נענע בשוק
  18. לעומר הטיפש (הראיס 16-02-2018, 09:58)
    רשום סגל שחקנים טוב,אך אפשר לרשום דבר כזה על קבוצה עם 12 שחקנים בני 18,מבלי לזלזל בפוטנציאל שלהם הם עדיין חסרי נסיון.אז תנגב אדון עומר את החלב מהשפתיים לפני שאתה כותב
  19. שעריים (יודע דבר 16-02-2018, 10:25)
    יודעים איזה משפחות פשע מנהלות את שעריים זה היה ברור שלא ירדו הכל מכור כפר שלם שעריים מוזר
  20. עלילות שווא (המוכתר 17-02-2018, 23:55)
    את שעריים מנהל אלי מוזס ,בעל תפקיד בכיר במשרד החוץ ועוזר לו גל איילון ,איש רב עשיה ובמכבי תל אביב,ולא משפחות פשע