עידו קרן מארח את איימן חלאיילה: תחזית ליגה א' צפון מחזור 20

השבוע לקראת המחזור ה-20, החליט עידו לארח את איימן חלאיילה, מי שהצליח בצורה נהדרת עם הפועל איכסל, והשנה שימש שעוזר המאמן ואף כמאמן ראשי במספר משחקים בבני סכנין מליגת העל. האם איימן יצליח לגבור על עידו...? מי סוף סוף תיקח נקודות, בית שאן או דליה? האם איכסל תחזור עם נקודות משפרעם? האם טבריה תחזור למסלול הניצחונות דווקא מול ירושלים? ואיך יסתיים המשחק המסקרן בין כפר כנא לאום אל פאחם?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-02-2018
  • 00:38

שלום לכולם,

מחזור 19 מאחורינו ובו היו לא מעט תוצאות מעניינות. התוצאה הראשונה היא הניצחון (הנוסף) שלי על אוהד רון שכבר רגיל להפסיד לי. בנוסף היו עוד מסקנות:

1.משחק העונה בין איכסל לרובי היה משחק השכונה. 2 קבוצות שבאו לא להפסיד ולא לנצח. 0-0 כמעט ונטול אירועים. אם כל קבוצה בעטה 2-3 בעיטות מקסימום, זה אומר הכל.

2.הפועל ירושלים מוכיחים בגרות כל שבוע, ויכול להיות שצריך לחשב מסלול מחדש. אופיר עזו עושה עבודה נהדרת עם ילדי הבירה.

3.בצור שלום הפסידו ושמרו על חוסר יציבות, ושוב חזרו לאזור הדמדומים.

4בקרית אתא כנראה שהחבר'ה עובדים כטבחים, אחרת אי אפשר להבין איך שבוע מנצחים ושבוע מפסידים, שבוע-שבוע, בדיוק כמו טבחים. בר שם טוב חזר סוף סוף לליגה ויחד עם יוחאי כהן שנותן המון ביטחון ושקט (גם כבש צמד), משאירים את הקבוצה חזק בתמונה. גם מתן זלמנוביץ עושה עבודה נהדרת ובן בנימין כבר מזמן הוכיח שהוא אחד הבלמים הטובים בליגה.

5.באסי גלבוע קיבלו 3 בראש, גם הם מסובכים. קבוצה בונים מההגנה - לא מההתקפה.

6.הפועל הרצליה נמצאת ב-'ZONE'. פתאום מקום שני ופתאום עליית ליגה כבר נראית קרובה מתמיד. כל הכבוד לניר שטרית, אלי ג׳מיל ובעיקר לארז בנודיס. עכשיו נשאר לראות אם יש יציבות שם...

7.הפועל אום אל פאחם גם סוגרים פערים. ניצחון חשוב בבית על מגדל העמק, אך בואו נראה אותם חכמים על חזקים. יום שבת יהיה קנה מידה לעניין...

8.הפועל כפר כנא חזרו חזק לעניינים. שיש לך את באסל טאהא, מאיר גבאי בהגנה ובר עמר הצעיר, אתה יכול ללכת למלחמה ושיש לך את הלוחם הטוב בליגה (ואיל חירבאוי) בקישור, אתה מבין שיש לך חומת ברלין. הפועל כפר כנא קבוצה חזקה וגם לה מבחן בגרות בשבת מול פאחם (אני צופה מלחמת עולם).

9.מכבי דליה מפורקת! תם עידן... הכתובת הייתה על הקיר, על השולחן ובכל מקום. הקבוצה הבכירה מהעדה הדרוזית בימיה הקשים ביותר.

10.בבאקה ממשיכים עם הניצחונות. טאראס שלקובסקי (בלם נדיר),עשהאל בן שבת (ניסיון חביבי, ניסיון), אופק ברזני (סדר את הראש ואתה בליגת העל), מהווים הגנת ברזל, והמטרה של הקבוצה היא פלייאוף עליון. אם יגיעו, המאמן הצליח במשימה, אבל אם לא יגיעו הכישלון יהיה גדול מאוד כי חוסני אבו מוך הוציא המון כספים בשביל המטרה הזאת. בינתיים זה נראה טוב!

11.בטבריה עצרו את ההפסדים אך תיקו בבית זה כמו הפסד! משהו לא טוב עובר בקבוצה ושחקנים שבשנה שעברה הובילו את הקבוצה, לא פוגעים השנה. בלמים איטיים ומבוגרים (ביחד בני 68!) לא יכולים להחזיק הגנה. לירון אלימלך לא פוגע, שלום עקיבא נעלם מהשטח, אהוד מערבי פחות טוב משנה שעברה ועושה רושם שאפילו פלייאוף עליון לא יהיה לטבריינים.

12.בבית שאן אין כסף, אין שחקנים בכירים אבל יש מאמנים ונשמה. אם הקבוצה תישאר בליגה זה יהיה הישג גדול יותר מהסרט הראשון של 'בית שאן סרט מלחמה'. אורן פלאש וקובי דנינו לקחו משימת התאבדות וכל הכבוד להם. אם ישאירו את הקבוצה יהיה שם רחוב לכל אחד בבית שאן. בהצלחה!

13.התחתית בוערת ולא פחות מ-5 קבוצות בסכנה מידית, כאשר גם הצמרת אש מתמיד. ליגה א' צפון היא הליגה הכי מרתקת שיש.

 

השבוע החלטתי לארח מאמן ענק, אדם גדול וחבר יקר. איימן חלאיילה שעל שמו רחוב באיכסל על זה שהעלה אותם ליגה וגם השנה עשה עבודה נהדרת בליגת העל כעוזר מאמן ואף בכמה משחקים מאמן ראשי בבני סכנין. אני בטוח שאיימן יחזור מהר מאוד למגרשים. מי שתיקח-תרוויח! בואו נראה אם יוכל לנצח אותי. אין לי ספק שגם השבוע אנצח. ניחוש נכון = 5 נקודות, בינגו = 10 נקודות.

 

מתחילים:

הפועל ירושלים – עירוני טבריה

עידו: ההזדמנות של טבריה לחזור לעניינים. ירושלים באמת טובים אבל אילן סויסה הוא 'מזליקו' וזאת הסיבה היחידה שטבריה תנצח. הימור שלי: 2-1 טבריה.

איימן: הפועל ירושלים חזקה מאוד, טבריה נמצאת בתקופה פחות טובה ואני לא רואה אותם מנצחים בחוץ. הימור שלי: 0-2 לירושלים.

 

אופיר עזו ייקח נקודות גם מאילן סוויסה? (רועי סימוני)

 

הפועל מגדל העמק – עירוני קרית אתא

עידו: משחק תחתית שקול שיוכרע על ידי הברקה אישית. יש חלוץ אחד שהוא מעל הליגה וזה בר שם טוב, תוסיפו את יוחאי כהן שיבטל את הרגשת הבית למגדל העמק ולדעתי המשחק ייגמר ללא הכרעה. הימור שלי: 1-1.

איימן: משחק על הישרדות ומשחק קשה מאוד לשתי הקבוצות. הביתיות של מגדל תכריע ואם מגדל לא רוצים לרדת ליגה, הם חייבים לנצח. הימור שלי: 1-0 למגדל העמק.

 

יוחאי כהן, ייתן לקבוצתו תחושה ביתית (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אסי גלבוע – הפועל הרצליה

עידו: איזה משחק! אחת רוצה לעלות ואחת רק רוצה לשרוד. אם הרצליה מנצחים, זה יראה הרבה על האופי שלהם. מבחן גדול מאוד גם לאסי שכבר 2 נקודות מהמבחנים. הימור שלי: 2-2 שלא ישרת אף אחד מהקבוצות.

איימן: הרצליה מתחילה להריח את הפסגה. יש שם קבוצה מצוינת וקאדר שחקנים טוב מאוד. היא לא תפספס הזדמנות להתקרב למקום הראשון. אסי לא רוצה להסתבך בתחתית אבל אני הולך עם הרצליה. הימור שלי: הרצליה תנצח 1-0.

 

ארז בנודיס, הזדמנות ענקית להתקרב לפסגה (דן יידוב)

 

מ.ס. טירה – באקה אל גרבייה

עידו: איזה מלחמה הולכת להיות בטירה. אם טירה תפסיד היא תמשיך להסתבך בתחתית ואם באקה תפסיד חלום הפלייאוף יתרחק. הימור שלי: 0-0, אחרת יהיה בלגן שם.

איימן: דרבי של המגזר הערבי. יהיה משחק צמוד מאוד, טירה התחברו טוב ולדעתי לא יפסידו. הימור שלי: 1-1.

 

הפועל בית שאן – מכבי דלית אל כרמל

עידו: שתי קבוצות שהמילה כסף היא מילת גנאי שם. הבשורה הטובה היא שסוף סוף בית שאן או דליה יקבלו נקודות. מי זאת תהיה? לדעתי בית שאן. הימור שלי: 2-1 ורוחות של תקווה לבית שאנים.

איימן: קבוצה אחת השלימה עם הירידה. השנייה נאבקת בשיניים. אורן וקובי באו לדעתי מאוחר מידי אך מול דליה זה יספיק. הימור שלי: בית שאן ינצחו 2-0.

 

הפועל שפרעם – הפועל איכסל

עידו: בשפרעם מגרש ביתי מאוד ומוקש גדול לאיכסל, אבל קבוצה שרוצה לעלות ליגה צריכה לנצח גם בשפרעם. אבירן תורג׳מן הוא פקטור משמעותי ויצטרך גם ״לחסל״ את עבד מורג׳ן המצוין של שפרעם. הימור שלי: 2-1 איכסל בשיניים.

איימן: שפרעם ניצחו באיכסל. עוד דרבי של המגזר. לאיכסל יהיה קשה במגרש של שפרעם אבל לדעתי הם יידעו לחזור עם הנקודות. הימור שלי: איכסל ינצחו 2-1.

 

מוריס אוזן, חייב לנצח אם הוא רוצה לעלות ללאומית (מאור אלקסלסי)

 

'רובי שפירא' חיפה – מכבי צור שלום

עידו: רובי 3 משחקים ללא ניצחון, זה לוקסוס גדול מידי עבור קבוצה שרוצה וצריכה לעלות ליגה. צור שלום שוב מסובכים והם רק 2 נקודות ממבחנים. הימור שלי: אין לרובי ברירה והם ינצחו 0-1 קשה.

איימן: משחק עם הבדלים עצומים בין שתי הקבוצות. רובי לא ירשו לעצמם לאבד נקודות נוספות. הימור שלי: 2-0 לרובי.

 

הפועל כפר כנא – הפועל אום אל פאחם

עידו: משחק המחזור ללא ספק! שתי קבוצות שחייבות להיות בפלייאוף. שתי קבוצות חזקות שלא רוצות להפסיד. הימור שלי: 1-1 קשה מאוד במשחק שיהיה פיזי ונוקשה.

איימן: עוד דרבי של המגזר. כפר כנא הפגינו יכולת טובה מאוד לאחרונה, ואיל חירבאוי נתן ביטחון לקישור של הקבוצה. הולך להיות משחק קשה מאוד. הימור שלי: תיקו 0-0.

 

זהו חברים 
שיהיה שבת שלום לכולם ובהצלחה
עידו קרן

עידו קרן מארח את איימן חלאיילה: תחזית ליגה א' צפון מחזור 20

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל האמת בפנים (תחזית אש 16-02-2018, 08:01)
    עידו ״מחסל״ אבל צודק בכל מילה