חזרה לנצח: 1-3 ל'רובי' מול צור שלום

לאחר שהשיגה בשלושת המחזורים האחרונים נקודה אחת בלבד, אירחה 'רובי' את מכבי צור שלום במטרה אחת, לחזור למסלול הניצחונות ולא לתת למתחרות מולה לברוח בפסגה. צור שלום עלתה ליתרון ראשונה משער של שחר בן ארי, אך שלומי בן עשור, נתן נודלמן ואלון בוזורגי כבשו העניקו לעודד קוטר ניצחון חשוב. אור מזמר הורחק במדי צור שלום

  • על ידי: מערכת גולר
  • 18-02-2018
  • 14:30

המשחק התנהל בכוחות שווים עם התקפות לשתי הקבוצות, צור שלום הייתה הראשונה לכבוש, וכבר לאחר 15 דקות עלתה על לוח התוצאה לאחר שער של בן ארי, אקס רובי שפירא, 1-0 לצור שלום.

 

שחר בן ארי כובש וחוגג עם חבריו (מאור אלקסלסי)


לאחר השער רובי החלו לתקוף יותר ויותר, ולאחר 6 דקות גם נותרו ביתרון מספרי לאחר הרחקתו של אור מזמר שהכשיל את הייתם חלבי שהיה אחרון בדרך לשער.

 

אור מזמר מכשיל את הייתם חלבי ומשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים (מאור אלקסלסי)

 

לאחר אותה ההכשלה, 'רובי' הצליחה להשוות את התוצאה משער של שלומי בן עשור שכבש וקבע 1-1, תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית הראשונה. 

 

שחקני 'רובי' חוגגים את שער השוויון של בן עשור (מאור אלקסלסי)


את המחצית השנייה שחקניו של עודד קוטר פתחו בסערה על מנת לכבוש את השני וגם הצליחו, אלון בוזורגי ספק מוכשל ברחבה והשופט שורק לבעיטת עונשין שאותה לוקח נתן נודלמן, מדייק ומשלים את המהפך, 1-2 ל'רובי'. 

 

נתן נודלמן מכניע את תום אלמדון ומשלים את המהפך (מאור אלקסלסי)


לאחר השער השני שחקני צור שלום נסוגו לאחור ויצאו למתפרצות שלא הניבו שערים, המארחים ניצלו את זה כדי לצאת למתפרצות והשער השלישי הגיע מרגליו של המחליף אלון בוזורגי שקיבל מסירה מהייתם חלבי, בוזורגי נותר לבד מול אלמדון, לא התבלבל, כבש את השלישי לזכות האדומים וקבע את תוצאת המשחק. 1-3 ל'רובי' בסיום!

 

אלון בוזורגי קובע את תוצאת המשחק וחוגג עם חבריו (מאור אלקסלסי)

שחקני 'רובי' חוזרים לנצח וחוגגים (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא היה ולא נברא גם ההרחקה וגם הפנדל (צור שלום 18-02-2018, 17:39)
    הניגון חוזר על עצמו מידי שבוע ולא מובן מדוע כל ההנהלות בליגה א' צפון יושבות בשקט ונותנות לגועל הזה לחזור כל שבת. צריך לבדוק כמה הרחקות היו לקבוצות ששיחקו מול שפירא וכמה פנדלים קיבלו בהחלטות שגויות וכמובן לא ברורות בדקות קריטיות כדי להוציא אותם מנצחים וכמובן שהם בפיגור מוסיפים זמן עד שהשיויון יגיע. תתעוררו הרצליה פאחם איכסאל וטבריה אתם שהשקעתם המון כסף צופים ולא מגיבים.
  2. איזה מכביסט מסריח (אריה 18-02-2018, 20:05)
    היי אתה מצור שלום תפסיק ללקק לאיכסל ןשאר הקבוצות. אתה שקרן מסריח וירוק מוצהר
  3. צור שלוש תפסיקו לבכות (שלומי 18-02-2018, 20:39)
    קיבלתם שלישיה בהליכה כי אתם קבוצה פח שאין לה מקום בליגה ב׳. שבו בשקט במקום לבכות על השופטים קבוצה עלובה.
  4. למגיב (אוהד כדורגל 18-02-2018, 20:48)
    חוץ מטבריה ששובתים את האימונים באמת הגיעה הזמן כניראה לאיכסל ופאחם ליבדוק את העניין