נועם שוהם הגיע להיפרד מכפ"ס, מקסים:"הדלת לנועם תמיד תהיה פתוחה"

נועם שוהם מאמנה של בית"ר כפ"ס עד לפני מספר ימים, ושחתם בדימונה, הגיע להיפרד משחקניו. ולאחר שיחה בארבע עיניים עם יו"ר הקבוצה סודרו ההדורים ביניהם. מקסים בתגובה: "נועם מאמן מצוין. הייתה בינינו חוסר תקשורת לגבי המעבר. נועם בחור טוב, הוא יאמן אצלנו בעתיד, אם לא יאמן ברמות הגבוהות כי לשם הוא שייך"

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-02-2018
  • 12:06

נועם שוהם, מאמנה החדש והמצוין של מ.ס. דימונה, הגיע להיפרד מקבוצתו עד לפני מספר ימים בית"ר כפ"ס. נועם הגיע ברוח טובה, נפרד משחקניו בצורה מכובדת ונכנס לשיחה בארבע עיניים עם יו"ר הקבוצה מקסים סוסן. מקסים כזכור לא אהב את ההתנהלות של נועם בשבוע האחרון והיה נתק בין השניים למספר ימים.

 

ואמש כאמור לאחר שיחה שהייתה בין השניים מקסים סוסן מספר: "הייתה לי ולנועם שיחה מאד טובה. הייתה אי הבנה בינינו בימים האחרונים ונוצר הרבה רעש. נועם בחור טוב ומאמן מצוין. אני שמח שליבנו את המחלוקת בינינו ואני מאחל לנועם את כל ההצלחה עם דימונה. הם הרוויחו מאמן מצוין ובן אדם טוב. שמח שהכל הסתיים בינינו על הצד הטוב ביותר, ואני לא פוסל את חזרתו של נועם לאמן בבית"ר כפ"ס בעתיד. סה"כ הוא מאמן מקצועי ביותר שיודע את העבודה ואין לי ספק שהוא עוד יחזור לאמן אצלנו, אם לא יאמן בליגה יותר גבוה כי הוא שייך לרמות הגבוהות ביותר. שיהיה בהצלחה לנועם ולדימונה בהמשך".

 

 

נועם שוהם, "מודה לכפ"ס על הכל, ורוצה להגיד תודה ענקית". 

 

נועם שוהם, בתגובה: "היה לי קשה מאוד להיפרד מהשחקנים ומהאנשים החמים העוטפים את המועדון הזה. אני מאמין שיש לו נדבך חשוב בדרך שלי להשיג את המטרות ולהתקדם. אני רוצה להודות לכל הצוות שעטף אותי בחום ואהבה מהראשון ועד האחרון, ולהגיד להם תודה ענקית מכל הלב. בקשר לאי ההבנה שנוצרה עם מקסים, היא נבעה מחוסר תקשורת והאשמה היא שלי ואולי נבעה מהקושי שהיה לי לעזוב את השחקנים שנקשרתי אליהם מאוד. אני שמח שליבנו את העניינים ונפרדנו כחברים וכאנשים שמכבדים אחד את השני. אני מאחל למועדון הזה רק הצלחות, ולשוקי שהוא חבר אישי הרבה הצלחה. אני בטוח שבית"ר כפר סבא תעשה דברים יפים אם וכאשר תגיע לפלייאוף. מבחינתי הראש והלב עכשיו בדימונה יש לי משימה ואעשה הכל כדי לעמוד בה".

 

יש לציין שמי שתיווך רבות בעסקה היה לא אחר מאשר יו"ר כפר שלם, אביחי יחיא שנחשב ליו"ר חזק בליגות הנמוכות, ולחבר קרוב של מקסים סוסן. אביחי הוא זה שעזר לעסקה של נועם לצאת אל הפועל והוא עזר גם בעסקה של החתמת המאמן שוקי סדיס. 

 

 

 

 

 

נועם שוהם ומקסים סוסן, הכל הסתיים בצורה טובה

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד זאת הדרך לעשות דברים (אמיר 20-02-2018, 13:15)
    הדרך מוסיפה כבוד לכל הצדדים. בהצלחה לכ״ס לנועם ולדימונה.
  2. כסף יעוור עיני חכמים (יובב 20-02-2018, 14:31)
  3. עם זה אמיתי בושה !!! (ציון 21-02-2018, 10:54)
    כן בושה אין לאף אחד כבוד עשיתם סיבוב על דימונה כל אחד קיבל דמי פרוטיקשן חיבים לבדוק את כל הכספים שנזרקו בתקופה ומי יתן את המחיר מאמן פח אישיות פח לא כל מאמן שיודע שהוא מגיע לקבוצה פח כמו דימונה שיורדים ליגה לאמן הוא מאמן רמה ליגה ב ומטה הכסף של דימונה טוב ויש המון ליכלוך הבדיקות התחילו בכל המוסדות.
  4. תגובה (מני 21-02-2018, 12:06)
    לא הכל כסף בחיים יא טמבל זה שאין לך כסף זה לא אומר שכולם רודפים אחרי כסף לך לרמזור תביא כובע אולי ינדבו לך יא מסכן
  5. קצץ שקט בבקשה (רוני 21-02-2018, 22:40)
    די חברים לעיר דימונה חשוב שיש קבוצת כדורגל נכון עשו טעות אוקי נתן קצת שקט אולי יסתדר משהוא אתם כבר רבים על כלום יגיעו הבחירות תציבעו לפי שיקול דעת ואיך לתמוך שהקבוצה תעלה מעלה תודה לכולם שבת שלום תושבים יקרים.