"החברות עם אסי גלבוע בצד ל-90 דקות. אני מחוייב להצלחה באיכסל"

מוריס אוזן, אקס הפועל אסי גלבוע, מגיע למשחק עם רגשות מעורבים שיצטרכו לחכות עד לסיום המשחק. המטרה: צעד נוסף לעבר ההיסטוריה – הליגה הלאומית. קראקה ייעדר לעוד שבועיים לפחות בעקבות עונש הרחקה.

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 21-02-2018
  • 14:30

עם צמד הפסדים בלבד עד כה, הפועל איכסל, הקבוצה של מוריס אוזן, רוצה להמשיך במסע המופלא שלה, בניסיון להעפיל בסוף העונה לליגה הלאומית. בשישי האחרון, במסגרת המחזור ה-20, בליגה א' צפון, נסעה הקבוצה למשחק חוץ מול המועדון המפתיע ביותר העונה – הפועל שפרעם. במשחק לא פשוט, הצליחה איכסל לנצח 2:0 משערים של ניר אברג'יל ואלירן חודדה, השחקן שאינו נגמר. עם סגל שחקנים יוצא דופן, מוריס אוזן יודע שכל תוצאה בשישי, מלבד ניצחון, תהיה אכזבה. אקס הפועל אסי גלבוע, יצטרך לשים את הרגשות בצד לתשעים דקות ולהוכיח לליגה שאיכסל לא תוותר בקלות על המקום הראשון.

מנגד, הפועל אסי גלבוע תבוא למשחק נחושה, לאחר הניצחון יוצא הדופן מול הרצליה בדקות הסיום. רז משולם, מאמן הקבוצה, מנסה להרחיק את המועדון מהתחתית הבוערת ולהניב עבורה שקט תעשייתי. עם שחקנים כמו מוחמד פודי, מוחמד קנואתי, עידן שפשה ופאיק מחאמיד, הקבוצה יכולה להתגאות ב-27 שערים שכבשה עד כה. הקבוצה נמצאת במקום העשירי, עם 24 נקודות. אגב, 7 נקודות בלבד מפרידות בינה לבין הפועל ירושלים, הממוקמת במקום החמישי, הלא הוא המקום האחרון אליו נכנסים בפליאוף העליון.

 

קראקה, חסר מאוד לאיכסל בעקבות עונש ההרחקה שספג צילום: אבי רביבו

 

החיסרון הגדול ביותר של איכסל הוא  של מועמר קראקה המורחק, שייעדר לפחות עוד שבועיים. אוזן התייחס לחסרונו כשאמר "אין ספק שיש לו חלק נכבד בהצלחה של איכסל". לצורך העניין, קראקה כבש עד כה 9 שערים, והוא נחשב לכובש המצטיין של איכסל וחסרונו ניכר בשטח. כבר חודש ימים שהוא בחוץ ובחמשת המשחקים האחרונים, איכסל כבשה חמישה שערים בלבד. כך, למשל, בחמישה עשר המשחקים טרם הפציעה, כבשה הקבוצה למעלה מ-2 שערים למשחק.

בשיחה עם מוריס אוזן, מאמנה של הפועל איכסל, הוא התייחס למיקום בטבלה, החששות והרגשות המעורבים לאסי גלבוע: "המטרה היא ברורה. לעלות ליגה. לשם כך הביאו אותי להפועל איכסל, על מנת לתרום מהניסיון והידע שלי. לתת מאה אחוז באימון ולהגיע לכל משחק במטרה ברורה שהעלייה היא בראש ובראשונה. יש לחץ באויר. לחץ חיובי לדעתי. אנחנו מחוייבים לתת הכל עד סוף העונה. המשחק מול אסי גלבוע רגיש מבחינתי. זאת קבוצה שבניתי בעשר אצבעות והייתי מחובר למקום רגשית, לכן קצת מוזר לפגוש את המועדון כיריבה. אבל אסור למעוד. מבחינתי, יש לשכוח מהחברות למשך 90 דקות ולתת הכל. זאת המטרה". 

המשחק יתקיים במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון, ביום שישי בשעה 14:00 באצטדיונה הביתי של איכסל.

ייפגש עם האקסית, מוריס אוזן (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוריס המלך (גלבוע 21-02-2018, 17:26)
  2. עוד משחק מכור (שלומי 21-02-2018, 18:24)
    לא נורא איכסל, נשאר לכם רק עוד עשרה משחקים לקנות ואתם בלאומית. תראו לשחקנים של אסי גלבוע את הגולים שלכם נגד שפרעם, שילמדו איך פותחים רגליים.
  3. למר שלומי (עלאא משפרעם 21-02-2018, 23:15)
    אדון שלומי הפועל שפרעם לא פותחת רגלים לאף קבוצה נהפוכו אנחנו היינו יותר טובים מאיכסל ונתנו כדורגל מצויין עד הרגע האחרון רק המזל עזר לאכסל באותו יום שני כדורים שפגעו המשקוף יכלו להיות שני שערים בטוחים חוץ מהרבה החמצות והצלות של השוער שלהם לולה המזל אכסל הייתה מפסידה בגדול אבל לפעמים יש ימים כאלה בשפרעם לא מרמים ידים אנחנו קבוצה חזקה היו לנו שחקנים חסרים וגם פצועים במשחק הזה אנחנו עדין חושבים ברצינות על מקום בפליאוף ואתה תראה אותנו שם יש לנו סגל נהדר אבל לא נורא שיכאב לך אם אומר לאיכסל היה מזל של אלופה
  4. תסתכל בוידאו של המשחק (לאללא 22-02-2018, 15:24)
    תסתכל ותראה איך בגול הראשון הבלם שלכם עזב את הכדור והשאיר את החלוץ של איכסל לבד מול השוער ובפנדל זה כבר היה ממש בדיחה כששחקן של איכסל הוכשל כשהוא בכלל עם הגב לשער. מסכים איתך ששפרעם אחלה קבוצה אבל היא נתנה לאיכסל שני גולים במתנה ושלוש נקודות קלות. בו
  5. תסתכל בוידאו של המשחק (לאללא 22-02-2018, 15:24)
    תסתכל ותראה איך בגול הראשון הבלם שלכם עזב את הכדור והשאיר את החלוץ של איכסל לבד מול השוער ובפנדל זה כבר היה ממש בדיחה כששחקן של איכסל הוכשל כשהוא בכלל עם הגב לשער. מסכים איתך ששפרעם אחלה קבוצה אבל היא נתנה לאיכסל שני גולים במתנה ושלוש נקודות קלות. בו