אוהד רון מארח את רונן וינשטיין: תחזית ליגה א' דרום מחזור 21

השבוע אירחתי את חברי, המאמן המצויין רונן וינשטיין. וינשטיין מי שאימן העונה בהצלחה את באקה בצפון ואת הוד השרון אשתקד, חושב שנס ציונה ויבנה ינצחו, אבל הוד השרון לדעתו סוף סוף תוציא נקודה מול כפר שלם. ומה הוא חושב על יפו נגד נורדיה? ועל שאר הליגה? והכי חשוב, האם יגבור עליי בחיזוי התוצאות. שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-02-2018
  • 16:16

מה דעתך על ליגה א' דרום השנה? האם המאבק על הכרטיס לעלייה הוכרע? מי לדעתך תהיה חבורת הפלייאוף?

"ליגה א' דרום השנה היא ליגה דיי משעממת, מכיוון שעולה יש כבר מהמחזור השמיני ויורדת אחת יש כבר מהמחזור השביעי. לכן אין יותר מדי עניין מלבד מי תצליח להיות בפלייאוף ומי תהיה הקבוצה השנייה שתרד. בשנים עברו הליגה היתה יותר איכותית ויותר תחרותית, המאבקים בצמרת ובתחתית הליגה היו כמעט עד המחזור האחרון. לפלייאוף לדעתי יגיעו מכבי יבנה, חולון, כפר קאסם ונורדיה"


מה ההבדלים השנה בין המחוז הצפוני לדרומי?

"ההבדלים לדעתי בין המחזור הצפוני לדרומי זה בעיקר בכך שבמחוז הצפוני המשחקיים יותר פיזיים, המגרשים פחות איכותיים והרמה דיי שיוויונית בצמרת ובתחתית. מנגד בדרום, הכדורגל יותר איכותי והמתקנים טובים יותר. אך כמו שכבר ציינתי, העונה בדרום הליגה פחות מעניינת, מפני שעולה ויורדת יש כבר מהמחזורים הראשונים וזה מוריד את העניין"

 

רונן וינשטיין, לאחר שעלה שלוש פעמים ליגה והגיע לחצי גמר גביע המדינה עם קבוצה מהליגה השלישית, רוצה שוב לטעום את ההרגשה הזאת (מני בן ארי)


מספר קבוצות גם מהצפון וגם מהדרום פנו אלייך בתקופה האחרונה. מה הכיוון?
"זה נכון שמאז שעזבתי את באקה קיבלתי מספר פניות. אבל החלטתי שאני רוצה להגיע למקום שאוכל ליהנות ממנו, שיהיה בו אתגר, מקום עם דרך ואנשים תומכים. בשנים האחרונות עבדתי מאוד קשה, במקומות שהייתי אמור לבנות קבוצה בלחץ של תחילת הליגה עם המון אי וודאות. לאחר שיצבתי את המערכות, דברים אחרים השתבשו שלא באשמתי, וזה גרם לי לא להמשיך וליהנות מהתוצאות. לכן הפעם אני אעשה הכל בכדי לקבל החלטה נכונה היכן להיות, אחפש מקום שיתאים לי, שיאמין בדרך שלי ושנצעד יחד למטרות שנציב. כאחד שעלה שלוש פעמים ליגה והגיע לחצי גמר גביע המדינה עם קבוצה מהליגה השלישית, אני רוצה שוב לטעום את ההרגשה הזאת"

 

הפועל הוד השרון-הפועל כפר שלם, 12:30 הוד השרון

רונן וינשטיין: "כפר שלם נכנסה לתקופה לא טובה ואיבדה גובה. מנגד הוד השרון שעדיין לא טעמה נקודת ליגה, תרצה כבר להרגיש מה זה לסיים משחק עם נקודות. תיקו 1:1".

אוהד רון: "הוד השרון ממשיכה לעשות בושות, אבל מצד שני הם לא מתפרקים, לא מקבלים תבוסות ונלחמים על כל משחק. מנגד כפר שלם, חייבת לנצח כדי להגיע לפלייאוף. קל לא יהיה, המשחק בטח במגרש הביתי בהוד השרון. כפר שלם ינצחו כי הם עדיין עדיפים".

 

מ.ס. דימונה-הפועל מחנה יהודה, דימונה, 12:30

רונן וינשטיין: "לאחר שדימונה סופסוף מצאה לעצמה מאמן שהיא כל כך רצתה ונלחמה עליו, שום תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל. מה גם שלדעתי חומר השחקנים של דימונה איכותי יותר משל הוד השרון. 0:2 לדימונה".

אוהד רון: "דימונה בימים האחרונים מתנהגים כאילו הביאו את מוריניו לדימונה. ממש פסטיבל נועם שוהם יש בדימונה, לא שאני מזלזל בשוהם שלדעתי הוא אחד המאמנים הטובים בליגה א' אבל כל הפסטיבל הזה, בפייס בוק ובעיר חייב להיפסק. אולי בגלל שלא רגילים למאמן ברמה של שוהם.... כמו שזה נראה מחר יפריחו יונים...כולה ליגה א, ואני במקומכם מפסיק את הפסטיבל ומכניס לשחקנים שיתעוררו ומהר כי הפסד מול מחנה ואתם יורדים ליגה...ואז לא יעזור לכם שום מאמן, טוב ככל שיהיה ...דימונה שווה מקום בליגה א' בגלל התקציב הגדול שיש להם והקהל הגדול שתומך בהם. רק נקווה שלהבא, הם לא יפנו למאמנים תחת חוזה ויכבדו גם את שאר קבוצות הליגה. מחנה יהודה יודעת שאסור לה להפסיד ותעשה הכל כדי לצאת עם נקודה ויש להם הגנה חזקה שיכולה להביא נקודה. הימור שלי: ניצחון לדימונה והדרך להישארות מתחילה השבוע...ולא רוצה לחשוב על משהו אחר פרט לניצחון..". 

 

פסטיבל "נועם שוהם" חייב להיפסק וכמה שיותר מהר, כי משחק על עונה שלמה מול מחנה יש לדימונה...,   (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים-ביתר כפ"ס, 13:30, שעריים

רונן וינשטיין: "שעריים חוזרת עם ביטחון מניצחון קשה בכפר שלם ומאמינה שיש לה אפשרות להידבק לפלייאוף. כפ"ס אחרי חילוף מאמנים, גם כן פוזלת למעלה, לכן תיקו יישקף. תיקו 0:0".

אוהד רון: "שעריים עשו ניצחון גדול שבוע שעבר על כפר שלם. כפ"ס עברו שבוע לא קל, כשמאמנם נועם שוהם עזב והגיע שוקי סדיס. שעריים קבוצה שתילחם בבית על הנקודות והם עדיפים על כפ"ס, שלא ברור איך תראה ביום שאחרי נועם שוהם. שעריים ינצחו". 

 

מכבי יבנה-הפועל בקעת הירדן, יבנה, 13:00

רונן וינשטיין: "יבנה תגיע עם מורל גבוה, לאחר ששבוע שעבר היא יצאה ממשחק שכבר היה גמור והצליחה לקחת את מלוא הנקודות ולצמצם את הפער מנס ציונה שאיבדה נקודות, מה שנותן לה את התחושה, שאפשר עדיין להדביק את הפער. מנגד בקעת הירדן עד עכשיו היא ממש הפתעה, אבל יבנה גדולה עליה. 1:3 ליבנה".

אוהד רון: "מכבי יבנה יודעת שאם היא מנצחת את בקעת הירדן הם יכולים לצמצם עוד את הפער מנס ציונה במידה והם לא ינצחו את חולון החזקה. יבנה ניצחה שבוע שעבר את הכח, במשחק של הרבה אופי. עם ההתלהבות של הניצחון על הכח, הם ימשיכו מול הבקעה וינצחו אותם בקלות. נקווה שהקהל של יבנה יעודד אותם ולא יקלל ויזרוק שוב גזרים. הימור שלי: יבנה ינצחו".

 

ביבנה עוד מאמינים שאפשרי לעלות מהמקום הראשון? (איתן ידגר)

 

עירוני קרית גת-הפועל אזור, קרית גת, 13:30

רונן וינשטיין: "קרית גת תנסה לא לחזור ולהישאב למאבקי התחתית. אזור מצידה רוצה להתייצב ולטפס למרכז הטבלה. לכן לדעתי המשחק יסתיים בחלוקת נקודות. תיקו 1:1".

אוהד רון: "איזה משחק אש יש בקרית גת, שתי הקבוצות חייבות לנצח. קרית גת מפסידה והיא מסתבכת חזק בתחתית. אם אזור תפסיד, קרית גת עוברת אותה ואזור נכנסת לאזור המסוכן שממנו אפשר לרדת ליגה. קרית גת בבית עדיפים וחייבים לקחת את שלוש נקודות. לדעתי קרית גת ינצחו".

 

מכבי יפו-בית"ר נורדיה, שכונת התקווה13:00

רונן וינשטיין: "משחק מאוד מעניין. יפו שהיתה בתקופה יפה ודיי נעצרה ומצד שני, נורדיה נראית לאחרונה כקבוצה מחוברת ודורסת. נראה לי שהתנופה של נורדיה לא תעצר גם השבוע. 2:1 לנורדיה".

אוהד רון: "שתי קבוצות האוהדים רוצות פלייאוף עליון. נורדיה ניצחה שבוע שעבר את נס ציונה ולכן לא בטוח שיוכלו לנצח את יפו השבוע עם לא יצליחו שם להנחית את השחקנים אל הקרקע. יפו מנגד מגיעה לאחר משחק לא טוב מול מחנה יהודה. יפו עדיפה על נורדיה וחייבת לקחת את שלושת הנקודות כדי להמשיך במסע אל עבר הפלייאוף העליון המכובד. נורדיה בעונה ראשונה בליגה א' יכולים להיות רוצים. יפו ינצחו".

 

ויקטור גניש, קבוצתו תפגוש את מכבי יפו למאבק על מקום בפלייאוף

 

ירמיהו חולון-נס ציונה, חולון, 14:15

רונן וינשטיין: "חולון לדעתי היא הפתעת העונה. מנגד, סקציה נס ציונה הכי טובה העונה. לדעתי נס ציונה תחזור לנצח. 3:1 לנס ציונה".

אוהד רון: "איזה משחק אש יש לנו בחולון. חולון החזקה מארחת את נס ציונה, שלאחר ההפסד שבוע שעבר, לא יכולה להפסיד שוב. לחולון יש הגנה אולי הכי חזקה בליגה, בטח בעשרת המשחקים האחרונים. נס ציונה עם הפסד מפתיע לנורדיה, לא יכולה להפסיד שוב. לדעתי המשחק יסתיים בתיקו ואם יבנה ינצחו הליגה תפתח..."

 

מ.ס. כפר קאסם-הכח ר"ג, וינטר, 14:00

רונן וינשטיין: "כפר קאסם היא התעלומה הכי גדולה שלי בליגה א', אני בכל שבוע לא יודע מה לצפות מהם. חומר שחקנים מעולה, מאמן מנוסה, קהל טוב, הכל מוביל לכיוון החיובי, אך בשטח זה אחרת והם עדיין לא יציבים. הכח מנסה בכל שבוע לעלות על דרך המלך אך עדיין מתקשה. תיקו 2:2".

אוהד רון: "כפר קאסם המתאוששת, מארחת את הכח ר"ג שרוצה רק להישאר בליגה. לכפר קאסם יש סגל שחקנים מהטובים בליגה, זאת קבוצה שנבנתה להתמודד על האליפות, אבל גם לסיים במקום גבוה בפלייאוף, זה יספק את הקהל הגדול של הכפר. הכח ר"ג משחקת את הכדורגל מרגל לרגל שסירוטקין כל כך אוהב לשחק, אך לדעתי כפר קאסם עדיפה וינצחו בקלות את הכח". 

אוהד רון מארח את רונן ויינשטיין, תחזית ליגה א' דרום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ומה עם גילוי נאות סמרטוטן? (יפו 23-02-2018, 09:34)
    אתה מאמן הוד השרון. תיקו נתת להם. ממש
  2. אוהד רון (סגול 23-02-2018, 16:31)
    חחחח כפר קאסם תנצח בקלות חחחחחחח
  3. אוהד חבר יקר התחזית שלכם לא הייתה משהו!!! (יוסי 24-02-2018, 08:06)
    3:2 לרונן חלשששש אחי