צומת דרכים: טבריה מארחת את ״רובי שפירא״

במשחק המסקרן של המחזור בליגה א׳ צפון, תארח עירוני טבריה את ״רובי שפירא״ חיפה למשחק שיקבע המון עבור שתי הקבוצות. עודד קוטר יפגוש את אילן סוויסה ששיחק תחתיו שלא יוותר על ניצחון. וגם איזה שיתוף פעולה מעניין נעשה בין שני הקהלים של הקבוצות...?

  • על ידי: רועי סימוני
  • 22-02-2018
  • 19:16

המשחק המרכזי של המחזור בליגה א׳ צפון יערך ביום שישי (13:00), בו תארח עירוני טבריה את ״רובי שפירא״ חיפה למשחק שהוא צומת דרכים עבור שתי הקבוצות.

 

הקבוצה מעיר הכנרת ומאמנה אילן סוויסה שלא מצליחה לנצח בשבעת המשחקים האחרונים, אך בשני המשחקים האחרונים השיגה הקבוצה שתי תוצאות תיקו ועצרה את כדור השלג שכלל חמישה הפסדים. שחקני הקבוצה שלא התאמנו מתחילת השבוע עקב אי תשלום המשכורות, חזרו אתמול להתאמן לאחר שתקציב העירייה עבר והמשכורות ישולמו. בקבוצה מבינים כי מה שנשאר העונה הוא להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון וניצחון בשישי יעזור להם מאוד לעשות זאת.

מנגד ב״רובי שפירא״ חיפה מגיעים מעודדים לאחר ניצחון בשבוע שעבר נגד צור שלום, שהעלה אותם למקום השני בטבלה. עודד קוטר יודע שניצחון במגרש בטבריה הוא משוכה קשה מאוד ויעשה הכל בכדי להשיג 3 נקודות שיקדמו את קבוצתו לעבר המטרה והיא לעלות לליגה הלאומית. מי שצפוי לחזור להרכב הקבוצה הוא הקשר המצויין עהאד עזאם שהצטיין בשבוע שעבר כאשר עלה מהספסל.

 

אומנם על המגרש ישנה יריבות בין הקבוצות אך בין שתי קבוצות המדיה, נרשם כבוד הדדי ושיתוף פעולה יוצא דופן בליגה א׳, כאשר המשחק ישודר יחד בעמוד הפייסבוק ״חוג אוהדי הספורט בטבריה״ ובדף הרשמי של ״רובי שפירא״ חיפה, כאשר נציגים מצד הקבוצות ישתפו פעולה בפרשנויות ובשידור המשחק יחד, מצד טבריה אלי סבתי ומצד ״רובי״ שרי אזולאי. בהחלט יוזמה מבורכת, כל מה שנותר לקוות הוא למשחק טוב על כר הדשא.

אילן סוויסה, הצליח לייצב את הקבוצה במטרה להשיג ניצחון ביום שישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. הדגל יורד לחצי התורן טבריה שלום ולא להתראות (שירת הברבור של זוהר יצחק 22-02-2018, 19:39)
  2. היידה טבריה (עמינדב חכמון 22-02-2018, 21:04)
    תהיה דקת דוייה לזכר איצ'ה האוהד ממעגן
  3. היידה טבריה (עמינדב חכמון 22-02-2018, 21:05)
    האוהד הותיק של טבריה ממעגן
  4. איזו שלנו ברוך דיין האמת (אילן 23-02-2018, 00:31)
    איזו איש נשמה ברוך דיין האמת אישה עם נשמה הלך
  5. אילן כנס (נהריני 23-02-2018, 09:03)
    חחח אילן תסביר לכולם שאתה מומחה בקניה ומכירה של משחקים ושעוד מוקדם לעשות את זה בינתיים תמשיך להפסיד כרגיל ויותר מאוחר תתחיל לעדות את מה שאתה יודע הכי טוב. לערבב את כולם. תתבייששששששש!!!!!