טבריה הביסה את 'רובי', נס ציונה ויבנה מנצחות

המחזור ה-21 בליגה א' דרום וצפון הניב לנו תוצאות מעניינות מאוד. איכסל מנצלת את התבוסה של 'רובי', הרצליה תפסה את המקום השני, עירוני קריית אתא והפועל ירושלים ממשיכות את התקופה הנהדרת. מחר אום אל פאחם תוכל לחלוף על פני 'רובי'. בדרום נס ציונה עברה משוכה קשה בחולון, יבנה מנצחת את הבקעה, סירוטקין מנצח את האקסית, ונועם שוהם לא הצליח לנצח בבכורה את מחנה יהודה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-02-2018
  • 17:24

׳ירמיהו׳ חולון - סקציה נס ציונה  2-1

לאחר ההפסד בשבוע שעבר, יצאה הסקציה למשחק חוץ קשה מאוד בחולון במטרה לחזור למסלול הניצחונות. נאור סבג כבש שער נהדר במחצית הראשונה עבור נס ציונה, יוסי אסייג כבש את השני וכבר נראה היה שהמוליכה בדרך לניצחון חלק, אך שער של גיל גילקרוב המחליף צימק את התוצאה, והשוויון לא היה רחוק. בסיום נס ציונה מנצחת ושומרת על פער 9 הנקודות בפסגה.

 

נאור סבג כובש שער נהדר (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה - הפועל בקעת הירדן 2-3
במשחק בין מכבי יבנה לבקעת הירדן שהתקיים באצטדיון אולי הכי יפה בארץ, גברה יבנה על הבקעה. דווקא חיים יוסף האורח כבש ראשון בסללאום בשער יפה. יבנה הגיבה עם שלושה שערים מרגלי נבו מזרחי, אביחי וודגה וסהר שבתאי. בקעת הירדן צימקה שוב מרגליו של אליחי צברי אך זה לא הספיק לה לנקודה. משחק טוב! מגרש טוב! הרבה שערים! כן ירבו משחקים כאלה!

 

יבנה מנצחת את בקעת הירדן לאחר שהייתה בפגרה (אוהד רון)


מכבי שעריים - בית״ר כפ״ס 1-1

מכבי שעריים אירחה את בית"ר כפ"ס שהגיעה לאחר חילופי המאמנים בשבוע האחרון. עומר בן שאנן העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-60, אך לאחר 9 דקות רועי הררי הצליח לאזן את התוצאה. כפ"ס סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ניר שמש. 

 

מכבי יפו - נורדיה ירושלים 0-0
משחק עם מעט מאוד אירועים בין שתי קבוצות ששיחקו בעיקר על מנת לא לספוג, עם יתרון קל ליפו. נורדיה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שבלמה משה כחלון הורחק בדקה ה-76. בסיום תיקו 0-0 מאכזב.

 

תיקו מאכזב בין יפו לנורדיה (גיא צמח)

 

מ.ס. כפר קאסם - הכח ר״ג  2-0
חיים סירוטקין הראה לכפר קאסם שהוא מאמן מצוין וכנראה יותר טוב ממה שיש להם, כשלקח את קבוצתו הכח ר"ג לניצחון מרשים על אוהד בוזגלו ושלל הכוכבים שיש לו בכפר קאסם. הכח ר"ג למרות הסגלהמצומצם והתקציב הלא גדול היו עדיפים לכל אורך המשחק וניצחו מרגלי פיני מתנה וליעד ברקוביץ. לפעמים מאמן טוב שווה יותר מסגל נוצץ ככל שיהיה.....


מכבי עירוני קרית גת - הפועל אזור  1-0

במשחק תחתית לא פשוט, אירחה קריית גת את החבורה של יוסי חכים מאזור. שער בודד של ליאור אסמרה בדקה ה-55 נתן לאזור את הניצחון החשוב שמעט מרחיק אותם מקרבות התחתית. קריית גת עדין במצב קשה כשהיא עם אותו מספר נקודות כמו מחנה יהודה במקום המוביל למבחנים. 

 

עופר טסלפפה, מרוצה מהניצחון של קבוצתו בחולון. צילום: מני בן ארי.

 

מ.ס. דימונה - הפועל מחנה יהודה  1-1

משנה מאמן, משנה מזל? לא בטוח... מ.ס. דימונה עם מאמנה החדש נועם שוהם אירחה למשחק תחתית קריטי את הפועל מחנה יהודה. האורחת עלתה ליתרון ראשונה משער של אדיר חליפה. משה אסולין הצליח לאזן את התוצאה עוד במחצית הראשונה וכך המשחק גם הסתיים. המרחק בין השתיים הוא 4 נקודות, כשבמצב הנוכחי, דימונה יורדת לליגה ב' ומחנה תלך למבחנים, איך זה יסתיים? נראה בסיום העונה...

 

הפועל הוד השרון - הפועל כפר שלם  2-1

האחרונה בטבלה שעדיין מחפשת נקודות ראשונות, אירחה את הפועל כפר שלם שרוצה לצאת מהתקופה הרעה, והיא קיבלה יריבה בהזמנה. יריב קלמרו ומאור לובין כבשו במחצית הראשונה והובילו את כפר שלם לניצחון. ערן זגר הצליח לכבוש בתוך תוספת הזמן אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור הוד השרון.

 

משחקי הצפון:
עירוני טבריה - ״רובי שפירא״ חיפה 0-4 

הצגה של קבוצה אחת! שחקניו של אילן סוויסה הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה. לירון אלימלך כבש ראשון, טריקו גטהון כבש צמד ואושרי טוויל חתם את תוצאת המשחק. עודד קוטר ושחקניו ככל הנראה הפסידו היום לא רק את המשחק, אלא גם את חלום העליה לליגה הלאומית.

 

אור הרשקוביץ מול לירון אלימלך. הפעם ידו של החלוץ הייתה על העליונה! (מאור אלקסלסי)

 

הפועל איכסל -אבי גלבוע 0-2
המנצחת הגדולה של המחזור היא הפועל איכסל. מוריס אוזן השיג ניצחון מול קבוצתו לשעבר ופתח פער של 4 נקודות בפסגה. שמעון הרוש כבש ראשון וניקולאס פלצוק כבש את השני והבטיח את הניצחון. באסי יחפשו נקודות במקום אחר.

 

שחקני איכסל חוגגים ניצחון בדרך לפער של 4 נקודות בפסגה (חגאג רחאל)

 

הפועל הרצליה - הפועל מגדל העמק 0-2
שחקניו של ארז בנודיס חוזרים לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה. רפי בוסקילה ממשיך לצלול בתחתית ורק נס ימנע מקבוצתו לברוח מהמקום המוביל למבחנים.

 

הפועל ירושלים - מ.ס טירה 0-1 
אופיר עזו ושחקניו ממשיכים במסע הקסום שלהם ומשיגים ניצחון חשוב בדרך לפלייאוף העליון. מיקי בן-ברוך כובש את שער הניצחון עבור ירושלים. 

 

אסף לוי וגון גוזלן בניצחון של ירושלים מול טירה (איתן ידגר)

 

עירוני קרית אתא - הפועל כפר כנא 0-2 
הקבוצה של חיים לוי ממשיכה במסע הנפלא שלה. החלוץ המצוין בר שם טוב כבש צמד וקבע את תוצאת המשחק, שחקניו של פאיד חסון ממשיכים להפסיד ומאבדים גובה. 

 

מכבי דליית אל כרמל - הפועל באקה אל גארביה 3-0
היורדת הרשמית לליגה ב׳ ממשיכה להפסיד, מנגד צחי טיאר ושחקניו רושמים נצחון שלישי ברציפות ומתקדמים לעבר הפלייאוף העליון.

 

מכבי צור שלום - הפועל שפרעם 0-1 
במשחק תחתית חשוב, הוכיחו שחקניו של איציק דדון עליונות על שחקניו של איברהים אבו רקיק.  ג׳פרי ניסנבאום כבש בדקה ה-8 וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני נס ציונה עם ניצחון גדול על חולון בחוץ. (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נס ציונה אלופה (אלון 23-02-2018, 18:04)
    הצבא הכתום בדרך ללאומית
  2. נס ציונה דרך הבטוחה ללאומית (אבי 23-02-2018, 19:59)
    יאלללה כתומים עוד קצת זה נגמר
  3. יאלה סקציהההההה (שלי 23-02-2018, 21:27)
    כתום צובע תליגה
  4. נס ציונה מעל הליגה (כתום בנשמה 24-02-2018, 09:29)
    נאור סאבג אייזה גול
  5. נצחון חשוב במשחק לא משהו (מירו 24-02-2018, 13:59)
    מצחיק שבשבוע שעבר הסקציה שיחקה יותר טוב והפסידה. לא ברור מה עובר על גיא עיני. הבלם הבלתי עביר כבר שבוע שני ברצף עושה טעויות של טירון. לטיפול האמא בדחיפות. הערה לגבי הקהל : עשרה חברה נותנים את הנשמה ומוציאים את הגרון והשאר יושבים ואפילו לא מוחאים כפיים וממהרים לבוא בטענות על כל טעות קנטה. לא קהל של ליגה לאומית. בשבוע שעבר הקהל של נורדיה עשה להם בית ספר.
  6. כתום לעד (כתום עולה 24-02-2018, 15:07)
    כתום חזק