דז'ה וו: גדי סולומוביץ' מנצח (שוב) את אליצור יפו בדקה ה-96

בתאריך 18.4.14 רו"ח ת"א מוליכת ליגה ג' אירחה את אליצור יפו שהוליכה בדקה ה-90 אבל מהפך מהיר של אריאל אברם וגדי סולומוביץ בדקה ה-96 הוליכו את רו"ח תל אביב לניצחון שהכריע את גורל העלייה לטובת רו"ח תל אביב לאחר קרב עיקש עם א.ס חולון. קצת פחות מארבע שנים והברק היכה פעמיים, בשישי האחרון אירחה צפרירים חולון במגרשה את אותה אליצור יפו אבל הפעם גדי סולומוביץ משחק במדי צפרירים ושוב כמו בעבר יפו הוליכה לכל אורכו של המשחק , צפרירים השוותה בדקה ה-92 ובדקה ה-96 שוב היה זה גדי סולומוביץ שניצח את המשחק עבור קבוצתו

  • על ידי: גיא צמח
  • 27-02-2018
  • 08:51

במסגרת המחזור ה-21 של ליגה ג' מחוז תל אביב אירחה צפרירים חולון מהמקום ה-11 את אליצור יפו מהמקום ה-14 למשחק בין שני מועדונים שרק רוצים להנות מכדורגל. המשחק נפתח בשליטה של צפרירים חולון אך היתרון לא בא לידי ביטוי בתוצאה ודווקא האורחים היו אלה שעלו ראשונים ליתרון, כדור חופשי מ-40 מטרים של מתן כהן שבעברו שיחק במכבי קביליו" יפו חלף על פני כל הגנת צפרירים, קפץ על הדשא וחדר לשער ובניגוד גמור למתרחש על כר הדשא קבע 1-0 לאליצור יפו. 

שחקני צפרירים לא אמרו נואש ועד למחצית תקפו ללא הרף אבל לא הצליחו להבקיע לשערו של איציק חדד שוערה של אליצור יפו, תוצאת המחצית 1-0 לאליצור יפו.

 

גדי סולומוביץ' עם מספר 9 על הגב כובש את שערו העשירי העונה 

 

המחצית השניה המשיכה בדיוק היכן שהסתיימה המחצית הראשונה בשליטה של צפרירים חולון שתוקפת ומנגד אליצור יפו יוצאת למתפרצות מסוכנות עם החלוצים האיכותיים שלה אבל מעל כולם בחולון בלט איציק נג'אתי בלמה של צפרירים שעצר כל התקפה מסוכנת של יפו.

צפרירים המשיכה לתקוף ובדקה ה-92 מצאה את השיוויון, בישול על מגש של גדי סולומוביץ' לדין וייצן המחליף שמרשית מקרוב וקובע שיוויון 1-1 מוצדק.

המשחק חודש וכבר שהיה נראה כי 2 הקבוצות מסתפקות בנקודה הגיעה הדקה שגדי סולומוביץ' כל כך אוהב , התקפה של צפרירים מגיעה לזיו כבדה האגדי שמגביה לרחבה וסולומוביץ' בחצי מספרת מרשית מהאויר וקובע 2-1 ענק ונותן את האות לחגיגות הניצחון של צפרירים.

 

תגובתו של גדי סולומוביץ' גיבור הניצחון: "האמת שאין לזה הסבר וזה מה שיפה בכדורגל באיזה תוצאה אתה נמצא עד שזה לא נגמר זה לא נגמר וזה הופך את זה להרבה יותר מתוק וכיף".

גדי סולומוביץ מימין ואלון רם משמאל במדי צפרירים חולון

הוסף תגובה
תגובות
  1. נראה לי למדת למען זהבי את התנועות. אתה מזכיר אותו בעיקר ללא כדור.. (לגדי 27-02-2018, 10:14)
  2. עזבו אותכם שטויות אתם לקחתם את השם צפרירים ועשיתם ממנו שכונה (יוגב 27-02-2018, 15:53)
    לקחתם מועדון כדורגל ועשיתם ממנו שכונה קאנטרי הרסתם תשם גדי קח תשקיע ותעלה את הקבוצה ליגה עונה הבאה ככה הקהל יחזור
  3. תומך ביוגב התנהלות הבוגרים הפכה לשכונה (אוהד וותיק 27-02-2018, 18:24)
    מקומה של צפרירים ליגה א לפחות זה לעשות צחוק לספוג כל שבוע רביעיות ותבוסות עם השם צפרירים