ליגה ג': סיכום המחזור ה-22 מחוז מרכז

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז מרכז בליגה ג', מחוז מרכז היינו אחד המחוזות החזקים והמעניינים בליגה ג', השנה עם מספר קבוצות שמושקעות בלא מעט כסף. השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-03-2018
  • 09:10

הפועל לוד - טירת שלום : 5-0

המוליכה מביסה את טירת שלום הצנועה משערים של אושר בן שטרית, ליאור סויסה, איוב בפיקדו, אסי אסולין והשוער שחר שמש בפנדל. לוד עדיין במקום הראשון בצוותא עם גדרה וזה הולך להיות קרב ראש בראש עד הסוף וכנראה שיוכרע במשחק בין השתיים עוד שבועיים – יש למה לצפות !

 

הפועל לוד רוצה לסיים במקום הראשון ולעלות לליגה ב'.

 

עירוני גדרה – בית"ר אשדוד : 3-2

עירוני גדרה השניה אירחה במגרשה את בית"ר אשדוד שבאה להילחם על כל כדור אבל בסיומ של דבר קבוצתו של איציק שלום מנצחת משערים של ניר דדון, גיא צדיק וברוך וולדמן, מנגד אשדוד הצליחה רק להשוות פעמיים משערים של מלסה נגה בפנדל ולירן עזרן , עירוני גדרה בעקבות הניצחון ממשיכה להיות ממקומת במקום השני עם אותן נקודות כמו המוליכה מלוד.

 

איציק שלום מתדרך את שחקניו לפני שריקת הפתיחה (אורית סיני)

 

גיא צדיק עולה גבוה מעל כולם כדי להחזיר את היתרון לגדרה (אורית סיני)

 

הפועל בני אשדוד – בית"ר יבנה : 0-0

קרב ישיר בין השלישית לרביעית על המקום במשחקי ההצלבה מסתיים ללא הכרעה וללא שערים . כרגע יבנה ממוקמת שלישית עם 3 נקודות הפרש על אשדוד הרביעית שעם משחק חסר אבל במידה ואשדוד תנצח את צעירי לוד במשחק החסר תחזור למקום השלישי.

 

יתר התוצאות:

מבשרת ציון – קרית עקרון : 3-1

אבירי בת ים – אבו גוש : 3-9

הפועל רמלה – מ.ס ראשון לציון : 3-7

צעירי לוד – הפועל מצליח : 1-4

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

 

סיכום מחזור 22 ליגה ג' מחוז מרכז

הוסף תגובה
תגובות