נווה גולן מנצחת את בית"ר ר"ג 2-1 במשחק העונה

במסגרת המחזור ה-27 אירחה נווה גולן השנייה את הראשונה בית"ר ר"ג כאשר תיקו יעלה את בית"ר ר"ג רשמית לליגה ב', כאשר 11 נקודות מפרידות בין השתיים, 4 מחזורים לסוף, אבל נווה גולן לא נתנה לבית"ר ר"ג לחגוג עלייה אצלה בבית וניצחה 2-1 במשחק שהתעלה לרמה גבוהה

  • על ידי: גיא צמח
  • 21-03-2018
  • 09:05

סגלי שתי הקבוצות בית"ר ר"ג בחול לבן ונווה גולן באדום 

 

בית"ר ר"ג פתחה יותר טוב את המשחק ושלטה מהפתיחה ואף היתה מסוכנת יותר ובדקות הפתיחה ניסתה להכריע מבעיטות מרחוק כשמאיר דרעי. בן בירו וליאב פרנקו מנסים לכבוש. בדקה ה-32 ההזדמנות הראשונה של נווה גולן כאשר אייל דואק מנווה גולן בועט לשער, אבל אבי ביטון שוער ר"ג קולט בקלות.

3 דקות חולפות ודור שחורי מנווה גולן מרים כדור חופשי 25 מטר מהשער, הישר לראשו של דואק שנוגח אך אבי ביטון קולט.

דקות טובות של נווה שנכנסה למשחק ובדקה ה-41 צחי לוי מנווה גולן מוריד כדור טוב לצח דרעי שבועט מ-16 מטרים סניטמטים מהקורה, בעיטה טובה לחלוץ הצעיר. המחצית הראשונה מסתיימת בתוצאה 0-0.

 

מזהים אותו? יאיר כהן צדק. "האשה ביקשה שאוריד את הזקן". כל הכבוד לבעל המתחשב...

 

יעקב לוי יו"ר נווה גולן הציג קבוצה מצויינת העונה 

 

המחצית השניה נפתחת בצורה שקולה ללא מצבים מיוחדים ליד השערים. בדקה ה-65 קרן מדוייקת של דור שחורי מגיעה לראש של שון אזולאי שמכניע את אבי הביטון ומעלה את נווה גולן ליתרון 1-0.

 

האחים לבית משפחת אזולאי גיא ושון עם האמא דינה שמלווה את הקבוצה כל שבוע

 

2 דקות חולפות ויאיר כהן צדק מכניס כדור לליאב פרנקו שמוכשל ברחבה והשופט מורה על הנקודה הלבנה, אלירן זראי כובש ומשווה את התוצאה ל 1-1.

 

שחקני בית"ר ר"ג חוגגים את השיוויון 

 

בדקה ה-75 ברוך גרגוריאן שרק נכנס כמחליף 2 דקות קודם בשורות נווה גולן מקבל כדור על סף רחבת ה-16 בועט חד חצי גובה ופנימה. שער גדול והיתרון חוזר לנווה גולן 2-1.

 

ברוך גרגוריאן כובש שער ניצחון נפלא 

 

לאחר השער בית"ר ר"ג החלה ללחוץ על שערה של נווה גולן על מנת להשוות ולהבטיח את העלייה ובדקה ה-80 ליאב פרנקו מקבל כדור מול שוער נווה גולן ומנסה להקפיץ מעליו אך הכדור יוצא החוצה. בדקה ה-87 רגע של מחלוקת מאיר דרעי כובש אבל השופט פוסל את השער בטענת נבדל שספק אם היה.

בדקה ה-90 החמצת המשחק לבית"ר ר"ג כדור שמוגבה לרחבה מוצא את ליטף נחום שמוריד ללירון שהרבני שמ-5 מטרים מחמיץ והמשחק מסתיים בניצחון של נווה גולן 2-1 שמנחילה לבית"ר ר"ג את הפסדה הראשון העונה ומעכבת את חגיגות העלייה של בית"ר ר"ג עוד מחזור.

 

אוהד רון מעניק לשי כהן מאמנה של בית"ר ר"ג את מתנת המותג "RUN"

 

מאמני שתי הקבוצות שי כהן מימין וגולן שאול משמאל מפגינים ספורטיביות ראויה לשמה

 

ברוך גרגוריאן כובש שער הניצחון אמר בסיום: "משחק גדול שלנו כקבוצה. שמח שכבשתי את הגול הניצחון בלי החברים אני כלום".

 

קובי רום כוכב הקבוצה ואחד הבעלים: "היה משחק גדול של שתי הקבוצות התעלות של כמה שחקנים בנווה גולן שגמרו את המשחק. משחק נחישות והקרבה והיידה נווה גולן".

 

קובי רום חוגג ניצחון כגדול על ביתר ר"ג. אחד הגדולים ששיחקו בליגות הנמוכות ללא ספק. 

 

כוכב המשחק אדם לוביץ: "המשחק הכי קשה שהיה לנו העונה נגד קבוצה הכי טובה בליגה. ידענו לסגור טוב ולבטל את היתרונות שלהם ולעקוץ במתפרצת וכדור קרן".

 

גולן שאול, ניהול משחק מצויין. ללא ספק מאמן עם יכולות שיכול להגיע לרמות גבוהות יותר. 

 

גולן שאול מאמן נווה גולן: "התמודדנו מול קבוצה מאד חזקה, נערכנו בהתאם ועשינו את כל ההתאמות. השחקנים שלי נתנו לב ונשמה. מחצית ראשונה היה יכול להתפתח לטובת בית"ר ר"ג חצי שני הכנסנו מחץ ושידרתי לשחקנים שלי שאפשר לנצח, ואני שמח שניצחנו".

 

שי כהן, מאמן ביתר ר"ג. יחגוג אליפות שבוע הבא. 

 

שי כהן מאמן בית"ר ר"ג: "היה משחק מצויין וברמה גבוהה, לצערנו הפסדנו ואנחנו מאחלים לנווה גולן בהצלחה בהמשך העונה. אנחנו נשלים את המשימה של לעלות ליגה בשבוע הבא".

 

קובי רום ובן ג'רבי, מנהלים את נווה גולן וחוגגים ניצחון ענק. 

 

צח דרעי, הראה יכולות גבוהות במשחק. 

 

קובי רום ומשה לוי, נהנים מניצחון גדול.... 

שחקני נווה גולן חוגגים ניצחון

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולן שאול (איציק 21-03-2018, 10:31)
    מאמן גדול שיגיע בטוח לרמות הגבוהות ביותר...הוכיח ניהול משחק ברמה הגבוהה ביותר ! נווה גולן קבוצה מצויינת שמועמדת לעלות ליגה ! בהצלחה....
  2. בדיחה (ביתר עזרא אלופה 21-03-2018, 11:43)
    לא יודע מי זה הכתב אבל כנראה הוא לא היה במשחק או שדפק בקבוק ויסקי לפני הכתבה אנשים יחשבו שהיה משחק שקול חחחחחח בית"ר רמת גן 8 רמות מעל הליגה ונווה גולן החמיצו כל המשחק שערים ריקים נווה גולן ניסו להלחם אבל אין להם מה למכור ברמות האלה 90 דקות רדפו אחרי ביתר רמת גן בעיטה אחת לשער שני גולים חחחח ניצחון אחד למיליון בפוקס תתעורר אדון כתב
  3. שוב אני... (ביתר עזרא אלופה 21-03-2018, 12:04)
    לא נגעתם בכדור כל המשחק. איזה ניהול משחק או שיטת משחק היתה לכם ? להתפלל שביתר רמת גן יחמיצו שערים ריקים ? וואלה אחלה שיטה
  4. מאמן גדול (אייל 21-03-2018, 12:40)
    גולן שאול מאמן העינה...עושה בית ספר לליגה בלי שקל תקציב !!
  5. אייל (אייל 21-03-2018, 15:49)
    מחצית שניה נווה גולן שלטה במשחק ויכלה לכבוש יותר, ביתר ר״ג כבשה מפנדל שלא היה.
  6. לא באותה רמה יש הבדל ענק בניהם אבל המוטיבציה נצחה (שי 21-03-2018, 16:03)
    ביתר רמת גן גם היום ברמה של מרכז טבלה ליגה ב' לפחות ומשחקת שוטף ויפה לא דומה לשום קבוצה במחוז שלה.
  7. משחק של מאמן (אוהד ביציע 21-03-2018, 16:22)
    מאמן ר״ג לא שולט במשחק ומנגד מאמנה של נווה גולן שולט במשחק, נותן הוראות 10 דקות אחרונות מכניס עוד חלוץ ולא מסתגר, שאפו יופי של ניהול משחק.
  8. נווה (שבי דיין 21-03-2018, 18:25)
    מה שאתם עושים עם המאמן שלכם בפעם השנייה פעם אחת עלייה והפעם בית ספר לליגה
  9. גולן שאול הוא שליח פיצה (עוזי שמש 22-03-2018, 07:04)
    מאמן הוא לא
  10. נווה גולן והצלחה בליבה. (מיום שרע בי 22-03-2018, 12:30)
    כיף לראות ולשמוע את השחקנים לאחר. שיקים שהם נהנים מהדרך שאנשי המועדון המקצועי והניהול מכוונים אותם להנאהוהצלחה. דוגמה גדולה לקבוצות מליגה אחרת על הדרך.שאפו ענק לקבוצה .ולשחקנים .אהבתי ...למשקיע שער הניצחון אוהב אותך בגלל חוסן.ואולי אימנתי .כל הכבוד.
  11. חלאס כבר גולן (פפ 23-03-2018, 20:30)
    תגיד לא נמאס לך לשלוח לעצמך הודעות ? מאמן גדול מאמן גדול. חלאס כבר איזה מאמן גדול אתה ? כולך מאמן נווה גולן רד מהעץ שמור על צניעות יש לי הרגשה שעכשיו יענה לי מישהו אנונימי ויסביר לי שוב איזה מאמן גדול גולן
  12. גולן שאול (אחד שמבין 05-11-2022, 07:17)
    התאמנתי בנווה גולן במשך שנתיים מה שקורה שם זה בושה לכדורגל גולן שאול לא קובע כלום לא המאמן הוא רועד מפליקס חלפון ושם על תקן בובה שלו