חצי ראשון - סרט טורקי, חצי שני - מארס טורקי

לאחר עונת רבת תהפוכות, בו הייתה גם בצמרת ולצערה גם בתחתית, הגיעה הפועל טירת הכרמל למשחק ההישרדות מול מכבי עין מאהל. במחצית הראשונה טירת הכרמל הייתה חלשה, אך במחצית השנייה לא היה עוררין על המנצחת שכבשה שביעייה ובכך טירת הכרמל הבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה ב'

  • על ידי: ערן רז אור
  • 14-04-2018
  • 08:10

איזו תחילת עונה הייתה לטירת הכרמל, אתם לא יכולים להבין, כמעט אותו סגל, סגל שפתח את העונה בסערה, הניצחונות לא הפסיקו להגיע וכולם היו בעננים. בעצם לא כולם, היו לפחות שני אנשים שנשארו עם הרגליים על הקרקע ובזמן שהאוהדים וחלק מהשחקנים בדקו כל שבוע מה עשו דבוריה, כפר קרע וזלפה, הם דווקא הסתכלו יותר למטה לכיוון התחתית הבוערת. אותם עניינו עין מאהל, דליה וחברותיה לתחתית, השניים האלה זה מאמן הקבוצה שחר סימנטוב והיו"ר שימי פרץ וכמה הם צדקו .

 

מהר מאוד הם מצאו את עצמם במאבקי הישרדות קשים, שהסתיימו על הצד הטוב ביותר. פתאום אתה מגיע למצב שעונה שלמה מסתכמת בתשעים דקות קריטיות  עונה שלמה של עליות ומורדות, תשעים דקות שמפרידות בינך לבין ליגה ג'.

 

שחקני טירת הכרמל חוגגים הישארות בליגה ב' (דף הפייסבוק של הפועל טירת הכרמל)

 

הכל מוכן, הדגלים ביציעים, שלטי תמיכה, קהל ססגוני (כ-600 אוהדים), כל התפאורה מוכנה לשחקנים, נשאר רק לעלות ו"לאכול" את הדשא. אבל למחצית הראשונה הגיעה רק קבוצה אחת, מכבי עין מאהל, שגם עלתה ראשונה על לוח התוצאות ואף הגיעה לעוד מספר מצבים שהרבה בזכות שוער טירת כרמל, אדיר חיון, התוצאה נשארה 1-0 לאורחים.

 

השקט שהיה ביציעי המארחים החריש את אוזניהם של שחקני טירת כרמל, הקהל ישב המום , אף אחד לא ציפה לפתיחה כזאת. כולם ציפו שבחדרי ההלבשה היו"ר שימי פרץ ומאמן הקבוצה שחר סימנטוב "ישתוללו" מעצבים ויהפכו את חדר ההלבשה, אבל דווקא בגלל הפתיחה החלשה, הם נהגו אחרת, הרגיעו את השחקנים, סימנטוב דיבר על הכבוד, על האוהדים שבאו בהמוניהם ואסור להחזיר אותם הביתה מאוכזבים.

 

השחקנים הקשיבו, לקחו אוויר ויצאו לחצי השני כמו מלוע של תותח. רביעיית הוותיקים שחר סימנטוב, עידן אליאס, שי פוליטי ונדיב סימנטוב הרימו את החבר'ה הצעירים וביחד הם יצאו לחצי שלא יישכח עוד המון שנים בטירת כרמל, מסרט טורקי למארס טורקי ענקקק. שבעה שערים הם השחילו לרשתה של עין מאהל שנשארה חסרת אונים.

 

אדיר ללקי (צמד), עידן אליאס (צמד), שחר סימנטוב, נדיב סימנטוב ורביב טורונטו שנעץ את המסמר האחרון בארונה של עין מאהל ונתן את האות לפתיחת חגיגת ההישארות, השמפניה נשפכה כמו מים ולחץ של עונה שלמה התפוגג במהרה.

 

הפועל טירת כרמל נשארה בליגה ועכשיו הראש לעונה הבאה. היריבה, מכבי עין מאהל מחכה ליריבה מליגה ג' באקה אל גרביה או מכבי נווה שאנן, לקרב על המקום בליגה ב'.

טירת הכרמל נשארת בליגה!!! (דף הפייסבוק של הפועל טירת הכרמל)

הוסף תגובה
תגובות