סוכנות הביטוח ״דורות״ נפגשה עם ראש עיריית טבריה לקדם את רכישת הקבוצה

כפי שפורסם כאן לראשונה ובלעדית באתר ״גולר״ נציגי סוכנות הביטוח ״דורות״ נפגשו עם ראש עיריית טבריה יוסי בן דוד ועם יו״ר הקבוצה זוהר יצחק במטרה לקחת את ניהולה ותפעולה של הקבוצה לשנים הבאות אך ככל הניראה זה לא יצא לפועל בעקבות גילויים חדשים שהפתיעו אותם וגרמו ככל הניראה לקחת צעד אחד אחורה.

  • על ידי: רועי סימוני
  • 15-04-2018
  • 20:01

 כפי שפורסם כאן לראשונה ובלעדית באתר ״גולר״ סוכנות הביטוח ״דורות״ נפגשה עם ראש עירית טבריה יוסי בן דוד ועם יו״ר הקבוצה זוהר יצחק במטרה לקחת את ניהולה ותפעולה של הקבוצה לשנים הבאות.

 

בפגישה שנערכה קודם לכן ע״י נציגי החברה בה נכחו המנכ״ל מיקי ביתן ובעלי החברה אריה קלמנזון פרשו בפני ראש העיר בנוגע לחזונם לעתיד הקבוצה וכי הם מוכנים לקחת את ניהולה השוטף כבר בעונת המשחקים הבאה וכמובן לתרום סכום לא מבוטל בכדי שיוכל לעזור לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית, יוסי בן דוד הפתיע אותם ואמר להם שאומנם העיריה היא הספונסרית היחידה שנותנת כספים לקבוצת הכדורגל אך היא נמצאת בבעלות עמותה פרטית של ההנהלה הנוכחית.

 

במילים פשוטות ידיו כבולות ומבלי שינתן האישור ע״י חברי ההנהלה הנוכחית אינו יכול להעביר להם את זכויות הניהול בעקבות כך הציע ראש העיר לצדדים לתמוך בקבוצה בצורה הדרגתית ועם השנים אולי יוכלו לקבל את המושכות באופן בלעדי. כמובן דבר שאינו היה מקובל על נציגי החברה שלא אהבו את הצעתו של ראש העיר שהפנה אותם להפגש עם יו״ר הקבוצה זוהר יצחק במטרה לגבש הסכם שיסלול את דרכם לקבוצה. 

 

לאחר הפגישה עם ראש העיר נפגשו ביתן וקלמנזון עם יצחק וחבר הנהלה שמוליק ברגיק   ופרשו בפניהם את תוכניתם לשנים הבאות לניהול הקבוצה והעברת זכויות הניהול לידיהם, חברי ההנהלה פרשו בפניהם את החובות הרובצים כעת על הקבוצה וגורמים לאי תשלום משכורות לשחקנים ולגירעון בחשבון הבנק וביקשו את תמיכתם כבר כעת בכדי להציל את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת, ביתן (טברייני במקור) לא פסל את האפשרות להעביר לקבוצה סכום של 700 אלף שקלים באופן מיידי בכדי לפתור את בעיית החובות כעת ובהתחייבות של עירית טבריה כי הכסף יוחזר לידיהם כאשר התקציב ממשרד הפנים יועבר לידי הקבוצה, בהנהלת הקבוצה היו שמחים מההצעה אך לרוכשים היה תנאי לקבל את ניהול הקבוצה בעונה הבאה דבר שכניראה לא מצא חן בעיני חברי ההנהלה שביקשו  מהם מנגד להכין תוכנית עבודה מפורטת על ניהול הקבוצה, הכספים שיועברו, ומהם התוכניות שלהם לשנים הבאות.

 מסתמן לכאורה כי חברי ההנהלה הנוכחית שהצהירו יותר מפעם אחת כי אם יגיע מישהו שיהיה מוכן לקחת את ניהול הקבוצה הוא יתקבל ע״י בפרחים אך ככל הניראה זה יקח עוד כמה שנים טובות עד שהדבר הזה יצא לפועל.

 

מנכ״ל ״דורות״ מיקי ביתן הגיב לדברים: ״אכן קיימנו פגישה עם ראש עירית טבריה יוסי בן דוד ויו״ר הקבוצה זוהר יצחק בה פרשנו את משנתנו בכדי לקחת את זכויות ניהול הקבוצה ותמיכתנו בה חשוב לי להבהיר שהתרשמתי מזוהר מאוד לטובה במהלך הפגישה נודע לנו כי הקבוצה נמצאת בבעלות פרטית ולא כפי שחשבנו כי היא שייכת לעיריה במצב הקיים אנו לא נקח את הקבוצה אם לא נקבל את הסמכויות באופן מלא, אני כתושב העיר באתי מתוך רצון להצעיד את הקבוצה קדימה אשמח לשבת עם הנהלת הקבוצה שוב בסיום העונה לנסות שוב וחבל לי על כך שלא אצליח אמשיך לאהוד את הקבוצה תמיד״

תגובתם של יוסי בן דוד,  וזוהר יצחק תובא כאשר היא תתקבל...

יוסי בן דוד עם עוד אחד רצה לעזור לקבוצה והראו לו את הדרך החוצה ירון דוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנהלה מושחטת (טברייני 15-04-2018, 20:07)
    זוהר אייפה הפרחים למשקעים כמו שהבטחת? אים הקבוצה חשובה לכם תפנו תמקום!! תתביישו לכם נכשלתם שחררו תקבוצה.
  2. חבל (דוד 15-04-2018, 21:28)
    כנראה מדובר בפרחי בר טבריה עיר של כדורגל מקומה בליגות מקצועניות כולם צריכים להירתם למטרה
  3. חבל (דוד 15-04-2018, 21:28)
    כנראה מדובר בפרחי בר טבריה עיר של כדורגל מקומה בליגות מקצועניות כולם צריכים להירתם למטרה
  4. מכירת הקבוצה (ימין 15-04-2018, 23:10)
    יושבים נוכלים ומקבלים כסף ציבור חינם למה שיעזבו את הקבוצה
  5. טבריינים אינדיינים (ערן 15-04-2018, 23:26)
    אין מה לעשות טבריינים תמיד ישארו קומבינטורים עד שיש לכם הזדמנות פז שמישהו יסתכל לכיוון שלכם גם את זה אתם לא יכולים לקחת נראה לכם שמר ברזיק וזוהר יתנו לו את הקבוצה ?? חחח הצחקתם אותי ! איך הם יעשו כסף מהצד ? טבריה תשאר בליגה א לעוד שנים רבות זה הדבר הכי נח לקומבינטורים שמנהלים אותה ולכם האוהדים בחייאת צאו מהסרט שלכם טבריה תמיד תיהיה קבוצה בינונית מרכז טבלה תפסיקו לפתח ציפיות בלי לפגוע בכם ושיהיה לכם בהצלחה בליגה א ל 10 שנים הבאות גם ככה יש לכם שיר וחצי וו טבריה ווו טבריה אז תנוחו
  6. מחפשים פירסום (מיקוש 16-04-2018, 07:28)
    ממש לא לעיניין הספונסר מחפש פירסום זוהר מחזיק בקרנות המזבח והמנגינה לעולם נשארת
  7. זוהר כנס (מיקוש 16-04-2018, 07:31)
    ביננו בשביל מה לך כאב הראש הזה זאת ההזדמנות של החיים שלך לשקט הנפשי שלך אם דחיתה את ההצעה ....
  8. מה קרא איפו יש זהב לא הולכים (דני אוהד 16-04-2018, 09:30)
    אמרתם כמו גברים מי שיבוא נזוז הצידה זוהר חשבנו שאתה עם מילה של גבר מה קרא ברזיק לחץ לא ללכת לא יהיה לא איך לעשות כסף ואתה ראש העיר תלך עין חצאית
  9. מה קרא איפו יש זהב לא הולכים (דני אוהד 16-04-2018, 09:30)
    אמרתם כמו גברים מי שיבוא נזוז הצידה זוהר חשבנו שאתה עם מילה של גבר מה קרא ברזיק לחץ לא ללכת לא יהיה לא איך לעשות כסף ואתה ראש העיר תלך עין חצאית
  10. אלה לא יתנו לאף אחד להיכנס (הדייג 16-04-2018, 11:51)
  11. זוהר כנס (מיקוש 16-04-2018, 16:11)
    גם ירון דוד ומאיר שמח רצו לקחת לידהם את הקבוצה וגם כאן העיניין לא הסתדר מעניין?
  12. עירוני טבריה (מוטי (טברייני לשעבר) 20-04-2018, 17:51)
    הגיע הזמן מזמן לשים את האגו בצד ולתת הזדמנות אולי, בלתי חוזרת ,להצעיד את הקבוצה לעתיד טוב יותר ולקדם את הכדורגל בעיר, ויפה שעה אחת קודם. בהצלחה!!!