ליגה ב': סיכום משחקי הפלייאוף העליון ומאבקי ההישרדות בחסות ה''לזרוביץ''

בשישי החלו משחקי הפלייאוף העליון ומאבקי ההישרדות בליגה ב', בפלייאוף דרום א' המשחק באור יהודה נזקק להארכה ואילו המשחק בטייבה נגמר בניצחון חלק של האורחת משמשון, ואילו בדרום ב' עירוני אשדוד הייתה זקוקה לנס ע"מ לנצח בפנדלים ואילו קרית מלאכי הביסה בביתה. במשחקי ההצלבה נגד הירידה ניצלו נחלת יהודה וגבעת זאב והבטיחו את מקומן עוד שנה בליגה ב', ואילו קרית אונו וצעירי רהט ינסו להבטיח את מקומן במשחק המכריע נגד הנציגות מליגה ג' איך זה ייגמר? נדע בשבוע הקרוב

  • על ידי: גיא צמח
  • 16-04-2018
  • 09:08

פלייאוף עליון:

ליגה ב' דרום א'

מ.כ אור יהודה – שמשון בני טייבה : 2-3

חגיגת כדורגל באור יהודה, האיצטדיון המחודש באור יהודה נצבע חג ומעל 850 צופים צפו במשחק רב אירועים, טייבה עלתה ראשונה ליתרון משער של אלעד כהן לאחר בישול גאוני של חי אטיאס, על סף הירידה למחצית אריאל ענבי הישווה, במחצית השניה אור יהודה השתלטה על המשחק וביצעה מהפך מרגליו של מתן ארביב, טייבה לא הרימה ידיים ובדקה ה-92 שער אדיר של אלעד כהן שהשלים צמד הישווה את התוצה, בהארכה טייבה איבדה את הקפטן שלה בצהוב שני ואדום ואז 3 דקות לסיום המשחק פריצה נוספת של מאור מרציאנו שמוצא את ארנון טמיר שמחמישה מטרים בועט חזק ומוצא את הרשת ומעניק לאור יהודה את הניצחון היקר. אור יהודה תארח בגמר המחוז את שמשון ת"א ביום שישי הקרוב בשעה 14:30

 

צמד של אלעד כהן לא הספיק לטייבה לעלות לשלב הבא (גיא צמח)

 

שלמה חזן וכובש שער הניצחון ארנון טמיר 

 

צעירי טייבה – שמשון ת"א : 3-0

לאחר מחצית ראשונה מאופסת שמשון ת"א עלתה למחצית השנייה ופשוט התפוצצה ותוך 6 דקות כבר הובילה 2-0 מפנדל של נאור הלוי ושער של קורל אזולאי, טייבה לא הרימה ידיים וניסתה להשיג את השיוויון אבל מי שכבשה בסופו של דבר היתה שמשון מרגליו של השחקן הכי חם שלה בתקופה האחרונה נתי חגאני שקובע את תוצאת המשחק 3-0. טייבה לאחר עונה מצויינת תכין את עצמה לשנה הבאה ואילו שמשון תמשיך לחלום על העלייה ותפגוש בשישי את אור יהודה.

 

שחקני שמשון מודים לקהל וחוגגים עליה לשלב הבא (ליאור טרי)

 

ליגה ב' דרום ב'

עירוני אשדוד – מ.ס באר שבע : 4-5 (1-1 לאחר 120 דקות)

אשדוד פתחה את המשחק מצוין והשתלטה עליו מהפתיחה, ברוך דגו העלה את אשדוד ליתרון כבר בדקה ה-22 , אשדוד היתה עדיפה אבל לא השכילה להגדיל את יתרונה ובדקה ה-94 באר שבע מתליחה למצוא את השיוויון מרגליו של גבריאל סולומון שכופה הארכה, בתוך 120 דקות התוצאה נשארית 1-1 הולכים לפנדלים . בפנדלים התרחשה דרמה ענקית כאשר באר שבע כבר הובילה 3-1 בבעיטות ההכרעה אבל נדב עמר בקור רוח השאיר אותה בחיים ונתן את האות לדרמה באר שבע החמיצה 2 פנדלים רצופים  ובסיום עירוני אשדוד מנצחת 4-3 בפנדלים ו5-4 בתוצאה הסופית. עירוני אשדוד תארח בגמר המחוז את קרית מלאכי ביום שישי הקרוב בשעה 14:30 באיצטדיון הי"א.

 

עירוני אשדוד עולה לשלב הבא (מוטי קדוש)

 

גל אנגלשטיין "נחנק" מאהבה ע"י אוהדי עירוני אשדוד ובצדק (מוטי קדוש)

 

קרית מלאכי – מעלה אדומים : 0-4

קרית מלאכי היתה עדיפה לאורך כל המשחק ולמעשה חרצה את גורל ההתמודדות כבקר במחצית הראשונה שהובילה 3-0 משערים של דקל כחלון, דוד מנשירוב ועופר אברה, במחצית השניה מלאכי הורידה את הרגל מהגז אבל זה לא מנע ממנה להבקיע את הרביעי מרגליו של דור נגר בדקה ה-90. קרית מלאכי תפגוש בשישי את עירוני אשדוד וזה כבר סיפור אחר.

 

משחקי ההצלבה נגד הירידה:

דרום א' - קרית אונו – נחלת יהודה : 1-3

מחצית ראשונה חלשה בסיומה הובילה נחלת יהודה משער של מוחמד שרבוש, המחצית השניה היתה סיפור אחר קרית אונו עלתה בסערה והישוותה מקרן של יוסי גואטה וכשהיה נראה כי קרית אונו תשתלט על המשחק הגיע האירוע ששינה את המשחק יזהר גרף מבצע עבירה ברחבה והשופט פוסק לפנדל ואדום וקרית אונו נותרת בעשרה שחקנים לחצי שעה האחרונה של המשחק, את הפנדל מבקיע יניב סבג שמעלה את נחלת ליתרון נוסף ובדקה ה-76 רוני אוחנה הבלתי נגמר נוגח פנימה וקובע את תוצאת המשחק 3-1 לנחלת ושולח את אנשי נחלת יהודה לחגוג הישארות בליגה ואת קרית אונו למשחק על ההישארות נגד בני יהוד מליגה ג'.

 

נחלת יהודה חוגגגת הישארות (איתן ידגר)

 

דרום ב' - גבעת זאב – צעירי רהט : 0-1

משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות שיחקו בעיקר על מנת לא לספוג אבל בדקה ה-89 הגיע עוז ימין וקובע את תוצאת המשחק ומשאיר את גבעת זאב עוד עונה בליגה ב', צעירי רהט תקבל הזדמנות נוספת להישאר בליגה כאשר תפגוש במגרש ניטרלי את עירוני כסייפה מליגה ג' לאחר שזו ניצחה את גדרה בגמר המחוזות 3-2.

 

בהצלחה לכל הקבוצות, ניפגש בסיבוב הפלייאוף הבא!

ליגה ב' : סיכום משחקי הפלייאוף העליון ומאבקי ההישרדות

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏בבקשה (צהוב 16-04-2018, 10:27)
    ‏בבקשה מבקש להוריד את התמונה של גל אלגשטיין ‏אם ‏אוהד הכי צבוע ולקקן אושרי
  2. אושרי (גבי קרדי 16-04-2018, 10:29)
    אושרי גובר תפסיק לקללל ‏ובסוף המשחק ללקק את החורים של התחת תתבייש לך
  3. אתה אמיתי אדון כתב שאתה אומר שעיאוני אשדוד הייתה עדיפה (tovi 16-04-2018, 11:20)
  4. היידה מ כ (חוג האוהדים 16-04-2018, 12:29)
    אנחנו באים אלייך ליגה א קבוצה של לוחמים על המגרש נותנים הלב והנשמה זואי קבוצת החלומות מ כ אור יהודה דרך הרוכה עשינו והנה אנחנו בדרך לחלום שלנו אז היידה מ כ אור יהודה לליגה א
  5. המישחק (טל 16-04-2018, 15:36)
    מישחק ביים שישי בשעה 3
  6. גבי (בוסקילה 16-04-2018, 15:38)
    גבי קרדי כמה שאתה צודק חחחח לקקקקקקקקקקקן גדול רעש וצלצולים
  7. איצקו (צהוב 16-04-2018, 17:38)
    איצקו ‏אתה עושה עבודה טובה ביציע רק החיילים שלך ‏עושים בושות טוב שאתה לא חלק ‏מיזה