מתכוננות לפלייאוף: טבריה מארחת את אום אל פאחם

כאשר נותרו 2 משחקים עד לסיום העונה הסדירה, עירוני טבריה תארח את הפועל אום אל פאחם למשחק המרכזי של המחזור. לשתי הקבוצות מטרות דומות בטבריה רוצים להבטיח את הכרטיס לפלייאוף ומנגד אום אל פאחם רוצה להבטיח את המקום השני בכדי לקבל את יתרון הביתיות. שמעון הדרי יערוך הופעת בכורה על הקווים בקבוצה האורחת

  • על ידי: רועי סימוני
  • 19-04-2018
  • 09:40

רגע לפני סיום העונה הסדירה עירוני טבריה תארח את הפועל אום אל פאחם כאשר נותרו 2 מחזורים לסיום העונה. לשתי הקבוצות המטרות זהות, בעירוני טבריה רוצים להבטיח את המקום החמישי בכדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, ויעשו הכל כדי לנצח ביום שישי.

מאמן הקבוצה אילן סוויסה יודע שהגעה לפלייאוף תיחשב עבורו להישג בהתחשב בכך שבמשך שלושה חודשים שחקניו לא מתאמנים באופן סדיר בעקבות אי תשלום המשכורות, אך למרות כל הבעיות הם עדיין בתמונת הפלייאוף.

 

באום אל פאחם יודעים שהמגרש בטבריה הוא אחד הקשים בליגה א׳, וירצו להשיג את 3 הנקודות בכדי להבטיח את המקום השני שיקנה להם לארח את משחקי הפלייאוף במגרשם הביתי, דבר שיוסיף להם המון ביטחון ולא מעט כסף.

מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים הוא שמעון הדרי, מאמנה החדש של הקבוצה שנעדר מהמשחק בשבוע שעבר נגד צור שלום, אך נגד טבריה הוא כבר יהיה וירצה לרשום את ניצחון הבכורה שלו דווקא מול הקבוצה מעיר הכנרת.

 

 שוערה של עירוני טבריה, עדי תדמור אמר לפני המשחק: ״יש לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת שהייתה אחת מהמועמדות לעלות לליגה הלאומית העונה. אנחנו רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון למרות שאנחנו יודעים שזה יהיה דבר לא פשוט עבורינו. אילן מכין אותנו מצוין ואני מאמין שבמגרש הביתי שלנו מול הקהל אנחנו ננצח״.

שמעון הדרי יוביל את אום אל פאחם לניצחון על טבריה? צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמעוןןןן מה עם המזלג איך נשתה מרק? (אוהד טבריה 19-04-2018, 19:29)
  2. עדי, לצאת לכדורים רק אם אתה בטוח שאתה לוקח את הכדור,בהצלחה. (אוהד עירוני טבריה 19-04-2018, 20:37)
    אתה שוער טוב אך רוב הגולים שקיבלת רק מטעויות כאלו.
  3. שוער (אוהד 19-04-2018, 21:28)
    אדי השוער לא בכושר משחק היה אפשר ליראות את זה במשחק האחרון שהוא חזר לשחק יקיר בן הרוש נתן ביטחון במשחקים ששיחק למה להחליף שוער .זה יהיה ההבדל בין עם טבריה תעבור את המשחק מול אום אל פחם ואם לא אשמת ההנהלה ואשמת השוער קבוצה של קומבינות הם חייבים להבין שהקבוצה מעל כולם.