אוהד רון מארח את בילאל בדיר: תחזית ליגה א' דרום מחזור 29

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב בילאל בדיר, היו"ר אולי הכי חזק שהיה בכפר קאסם בשנים האחרונות שהוביל את קבוצתו לפלייאוף העליון בהצלחה גדולה. בילאל שעוקב ומכיר היטב את ליגה א' חושב שכפר קאסם תנצח בקרית גת ותגיע לפלייאוף, יפו וחולון יסיימו בתיקו ונורדיה תנצח בכפר שלם. שווה לראות מה שאר התוצאות שבילאל חושב לשבוע הזה. בילאל יודע שניצחון עליי בתחזית והוא זוכה בארוחה זוגית ב"לזרוביץ"-בר המסעדה השמייח בראשון לציון. שווה להתאמץ...

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-04-2018
  • 16:19

מה אתה חושב על ליגה העונה?

"העונה הייתה עונה לא עונה חזקה במיוחד, בגלל שנס ציונה סגרה את האליפות מוקדם והיו יורדות מוקדם מהצפוי, לכן לא הייתה מספיק תחרות ורק יש תחרות על הפלייאוף העליון. לדעתי מי שתגענה לפלייאוף הן יבנה, יפו, נורדיה וכפר קאסם".

מילה על נס ציונה?

"נס ציונה אלופה ובגדול אפשר להגיד שבצדק. מועדון מסודר עם הנהלה טובה מאד ויש להם את כל התנאים להצליח בליגה הלאומית". 

מה אתה חושב על משחקי הפלייאוף. יש סיכוי לקבוצה מליגה א' לעלות דרך הפלייאוף? 

"יש סיכוי בפלייאוף, אומנם לא גבוה אבל קיים סיכוי שקבוצה נוספת תעלה מליגה א'. חבל שלא משנים את השיטה של העלייה בפלייאוף ומי שתנצח במשחק בין ליגה א צפון לדרום תהיה בלאומית, כי נכון לעכשיו הקבוצה תנצח תגיע מותשת מול הקבוצה מהלאומית".

 

ונעבור למשחקים:

הכח ר"ג – סקציה נס ציונה, וינטר, 14:00

אוהד: שתי קבוצות שסיימו את העונה. הכח בבית צריכה לנצח בטח כשאין לה על מה לשחק ומה להפסיד, מצד שני נס ציונה כבר מפסידה שני משחקים רצוף, והם חייבים להחזיר את מומנטום הניצחונות. הימור שלי: נס ציונה ינצחו ואני מאמין שיהיו הרבה שערים.

בילאל: הכח ר"ג הבטיחה את ההישארות בליגה, נס ציונה הבטיחה את העלייה מזמן. לדעתי זה יהיה משחק שיסתיים עם הרבה שערים, וחיים סירוטקין יפיק כדורגל יפה עם קבוצתו וינצח. הימור שלי: ניצחון להכח.

 

קבוצתו של סירוטקין תשחק כדורגל יפה ותנצח? (איתן ידגר)

 

הפועל אזור - הפועל בקעת הירדן, אזור, 14:00

אוהד: עוד שתי קבוצות שסיימו את העונה. שתי קבוצות שיכולות להיות מרוצות מזה שהגיעו למספר מחזורים לסיום העונה והם לא במאבקי תחתית. כל הכבוד למאמנים חנן אזולאי מהבקעה ויוסי חכים מאזור. אני מאמין שצפוי משחק פתוח, אבל באזור קשה לשחק בגלל תנאי המגרש. הימור שלי: אזור בבית ינצחו את הבקעה.

בילאל: משחק של סוף עונה לדעתי. לשתי הקבוצות אין מה לחפש, המשחק באזור ויש לה יתרון במגרש שלה. לדעתי יוסי חכים צריך להישאר עם טעם טוב בפה ולנצח את המשחק הזה. הימור שלי: ניצחון לאזור.

 

יוסי חכים מסיים עוד עונה בהצלחה (מני בן ארי) 

 

בית"ר כפ"ס - הפועל מחנה יהודה, לויטה כפ"ס, 14:00

אוהד: מחנה יהודה חייבת את הנקודות ולקוות למעידה של קרית גת מול כפר קאסם. מחנה יהודה עדיפים ורוצים לנצח את כפ"ס ששחקניה כבר שכחו את טעמו של הניצחון. אכזבה גדולה יש בכפ"ס מהמחזורים האחרונים, כי הקבוצה הייתה כל העונה בחלק העליון של הטבלה. מחנה יהודה חייבת את הנקודות ומי שרוצה יותר לוקח את הנקודות בטח בשלב כזה של העונה. הימור שלי: ניצחון למחנה יהודה.

בילאל: מחנה יהודה עדיפה על כפ"ס במשחק הזה וזה ברור כי הם צריכים את הנקודות והם יבואו מוכנים והם ייקחו את הנקודות. הימור שלי: ניצחון למחנה יהודה.

 

הפועל כפר שלם - נורדיה ירושלים, שכונת התקווה, 14:00

אוהד: משחק אש יש בשכונת התקווה. שתי קבוצות שנלחמות ראש בראש על מקום בפלייאוף העליון, מי שתנצח סביר להניח שתגיע לפלייאוף. כפר שלם בבית לאור המשחקים האחרונים ובעיקר היכולת, שווה ניצחון על נורדיה ושווה מקום בפלייאוף. שרון ברנשטיין שיפר את הקבוצה מאז הגעתו ורואים את זה בתוצאות. מנגד ויקטור גניש בעונה גדולה מבחינתו, יודע שרק פלייאוף זה המקום לנורדיה. הימור שלי: תיקו.

בילאל: משחק על מקום בפלייאוף! לפי התוצאות האחרונות לנורדיה יש מומנטום טוב. אני מכיר את מאמנם ויקטור גניש מאוד והוא יבוא מוכן למשחק. אני אישית רוצה שהמשחק הזה יסתיים בתיקו בשביל שמ.ס. כפר קאסם תגיע לפלייאוף. הימור שלי: המשחק יסתיים בניצחון של נורדיה. 

 

המקום של גניש ונורדיה הוא בפלייאוף! 

 

ירמיהו חולון - מכבי יפו, חולון, 14:00

אוהד: משחק המחזור! שתי קבוצות חזקות, אולי מהחזקות בליגה שחייבות לנצח את המשחק הזה כדי להיכנס לפלייאוף. חולון ויפו הציגו רמה גבוהה לאורך כל העונה ואני לא רואה מצב שאחת מהשתיים האלו לא תהיה בסופו של דבר בפלייאוף. חולון צריכים יותר את הנקודות, יפו יסתפקו בתיקו. משחק חם לאור הקרבה הגיאוגרפית והשחקנים בחולון ששיחקו בעבר ביפו כמו איציק בן סלומון, מאור אסור ועוד... הימור שלי: חולון חייבים ניצחון אבל יסתפקו בתיקו.

בילאל: משחק אש! שתי הקבוצות בעונה מאד יפה. מי שצריך יותר את הנקודות זו חולון אך המשחק הזה יסתיים בתיקו. כל הכבוד לקרגולה שהצליח מחומר שחקנים צעיר וטוב ליצור קבוצה טובה ולחבר אותה יפה, ולרוץ בצמרת כל העונה. אני מאחל להם שיהיו בפלייאוף, כי קבוצה כמו יפו חייבת להיות כל שנה בפלייאוף וזה המינימום. כל הכבוד לחולון, קבוצה חדשה שרק  עלתה ליגה, והיא כל העונה בצמרת וזה בזכות המאמן מוסא בן חיים, שהוא מצליח להשליט משמעת בקבוצה. הימור שלי: תיקו.

 

 

עונה גדולה לאורי קרגולה! (מני בן ארי)

 

הפועל הוד השרון - מ.ס. דימונה, הוד השרון, 14:00

אוהד: הוד השרון היו שמחים לסיים את העונה כבר לפני חודשיים אם לא בפתיחת העונה. דימונה ירדו ליגה בשבוע שעבר אבל משיחה איתם, הם יילחמו עד סוף העונה ויקוו לעלות כבר עונה הבאה חזרה לליגה א'. לא ברור איך קבוצה עם תקציב של 2 מיליון שקל נראית כמו שדימונה נראית, אבל הם יסיקו את המסקנות ויחזרו חזקים יותר. הוד השרון אני מאמין ינצלו את האכזבה של דימונה וינצחו לראשונה העונה. הימור שלי: ניצחון ראשון להוד השרון.

בילאל: שתי קבוצות שירדו ליגה, אבל דימונה תנצח ואני מאחל להם שיחזרו במהרה לליגה א'. הימור שלי: ניצחון לדימונה.

 

מכבי שעריים - מכבי יבנה, רחובות, 14:00

אוהד: מכבי יבנה עם התבוסה והבושה של העונה, לאחר שהפסידו 7-0 לקרית גת מהתחתית. ביבנה כנראה חושבים שהמציאו את הכדורגל, כי כבר מספר שבועות שהקבוצה לא נראית טוב אבל בעלי הבית חושבים שזאת קבוצה פרטית שלהם והם עושים מה שבא להם. אז לידיעת בעלי הבית ביבנה, ביבנה לא ייסדו את הכדורגל ואתם יותר קרובים לשכונה מאשר לניהול קבוצת כדורגל. הימור שלי: שעריים בבית לא צריכים את הנקודות, אם יבנה ימנו מאמן הם ינצחו את שעריים. אם לא, הם יפסידו. 

בילאל: שעריים סיימה את העונה והבטיחה את הישארותה בליגה. יבנה חייבת לחזור למסלול הניצחונות, אחרת היא לא תעשה כלום גם בפלייאוף. הימור שלי: ליבנה יש חומר שחקנים מעולה והם ינצחו לדעתי.

 

הצליח לחבר את הקבוצה! איסמעיל עאמר (מני בן ארי)

 

עירוני קרית גת - מ.ס. כפר קאסם, קרית גת, 14:00

אוהד: איזה משחק! קרית גת יודעת שניצחון שלה והם נשארים בליגה בלי לבדוק מה קורה במחנה יהודה, כפר קאסם חייבים לנצח כדי להיכנס לפלייאוף. כפר קאסם ברצף ניצחונות אדיר לאחרונה ולמעשה מאז שנפרדו ממאמנם הכושל והביאו את איסמעיל עאמר, הקבוצה נראית כמו קבוצה אלופה וחבל שלא פתחו ככה את העונה. מנגד קרית גת אחראית לאחת התבוסות הגדולת בליגה א' בשנים האחרונות, 7-0 על מכבי יבנה. למרות הניצחון הגדול על יבנה הם חייבים לקחת לפחות נקודה מול כפר קאסם. הימור שלי: כפר קאסם בכושר מעולה, ינצחו את קרית גת ויכנסו לפלייאוף.

בילאל: ליבי ליבי עם כפר קאסם, זאת הקבוצה שלי שאני אוהד וכולם יודעים את זה. אני חושב שיש לכפר קאסם חומר שחקנים הכי טוב בליגה. רק חבל על התקופה שהייתה עם בוזגלו שלא הצליח להשתמש בחומר השחקנים שהיה לו, וכל הכבוד לאיסמעיל עאמר המאמן שהצליח לחבר ובעיקר לנצל את הכישרון והסגל שיש לו. משחק קשה מאד צפוי להם בקרית גת, אבל הם יודעים שהם חייבים לנצח ואין לי ספק שהם יביאו את הניצחון הנחוץ ויכנסו לפלייאוף העליון העונה, ומשם השמיים הם הגבול. הימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

מילה לסיום: "זאת עונה ראשונה שלא הייתי שותף לליגה א' והייתי בליגה ב', אבל כל הזמן עקבתי אחרי הליגה וידעתי מה מתרחש שם. עונה הבאה אלוהים גדול".

בילאל בדיר בתחזית שבועית. ינצח את אוהד רון ויזכה בארוחה זוגית מתנת בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ"?

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנה הם באים הכתומים (כפר 19-04-2018, 17:23)
    אתה מכור בגלל שאתה הייתה יושב ראש של כפר קאסם הכפר מנצחים את נורדים ועולים לפלאוף
  2. כפר שלם (באדיר אתה מכור 19-04-2018, 17:24)
    כפר שלם מנצח מחר ועולה
  3. אחלה בילאל איש כדורגל (מכיר איתו 19-04-2018, 21:37)
  4. בוא תקנה את יפו (לבילאל 19-04-2018, 21:37)
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 19-04-2018, 23:24)
    אוהבים!
  6. יש שחקנים (בילאל 20-04-2018, 03:16)
    בטח יש שחקנים בכפר קאסם ואני אכי מאושר שאתה לא בקבוצה כי אם היתה נשאר היתה הורס את הקבוצה אתה עוד מדבר אחרי הכישלון שלך בטייבה אני חושב שאתה וחיים סרוטקין צריכים לקנות קבוצה כך תהיו אחד עם השני כול הזמן יא כשלון
  7. רק יוסי חכים יוביל את אזור לאליפות (יוסי 20-04-2018, 10:03)
    מה שהוא עשה באזור אפילו זיקני הישוב לא זוכרים
  8. (למספר 7)אכן. חכים יזכר כמאמן ש.... (נתי 20-04-2018, 13:48)
    שחוץ מלהיאבק לא לרדת ליגה -לא עשה דבר