מוכנים לפלייאוף: 4-1 מהדהד להפועל הרצליה על איכסל בחוץ

העולה החדשה ללאומית אמנם הובילה משער מוקדם אבל 4 שערים של הפועל הרצליה בהם צמד ליואל אבוחצירה הפכו את התוצאה ובאופן הכי חד משמעי שיכול להיות, הרצליה נראת מוכנה לפלייאוף, הפועל איכסל נפרדה מהאצטדיון הביתי שלה לתקופה הקרובה כיוון שלא תוכל לארח בו בליגה הלאומית מבלי לערוך בו שינויים.

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 21-04-2018
  • 15:11

הפועל איכסל אירחה את הפועל הרצליה במסגרת המחזור ה-29 בליגה א' צפון למשחק שהיה חשוב בעיקר לאורחים מהרצליה שרצו להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון.

 

עליית השחקנים למגרש באופן חגיגי. צילום: אלעד שומינוב.

 

הקפטנים אלירן חודדה ובר אלסברי. צילום: אלעד שומינוב.

 

למרות פתיחה מצוינת של האורחים מהרצליה, בהתקפה הראשונה של הפועל איכסל היא גם כבשה, כדור רוחב הגיע לחן ידען שמ-16 מטרים בעט שטוח לפינה הקרובה וכבש, 1-0 לאיכסל.

 

בדקה ה-29 התקפה של הפועל הרצליה מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב שהגיע לחלוץ הפועל הרצליה שהוכשל, את הפנדל לקח יואל אבוחצירה ודייק, 1-1.

עוד 10 דקות חלפו וכדור עומק של גל פורת לתוך רחבת איכסל הגיע לסתיו בן אהרון שעבר את השוער אוהד דוד וגלגל לרשת, מהפך, 2-1 לאורחים מהרצליה.

 

יואל אבוחצירה מדייק מהנקודה הלבנה. צילום: אלעד שומינוב.

 

את המחצית השניה האדומים מהרצליה פתחו בדיוק כמו שסיימו את המחצית הראשונה, כדור גובה שהוגבה מצד ימין עבר מעל כל שחקני ההגנה והגיע לעומר הרמתי שבעט ברגל שמאל מהאויר כדור חזק לרשת, לאוהד דוד לא היה שום סיכוי לעצור את הכדור הזה, 3-1 להרצליה.

חצי שעה חלפה ועוד כדור רוחב מצד ימין הגיע ליואל אבוחצירה שבעט לרשת וקבע 4-1 להפועל הרצליה.

 

עומר הרמתי עם השער היפה במשחק. צילום: אלעד שומינוב.

 

כמה דקות לסיום המשחק ניקולס פלצ'וק הוכשל ברחבה ורצה לבעוט את הפנדל, מועמר קראקרה התווכח איתו על הבעיטה ופלצ'וק ירד כועס מהדשא כשהוא רץ לחדרי ההלבשה, גם אלירן חודדה הגיע להתווכח עם החלוץ אך לאחר ויכוחים חודדה שבועט בדרך כלל את הפנדלים של איכסל השאיר את הבעיטה לקראקרה שהחמיץ לאחר הדיפה של השוער ההרצלייני דורון רוזנקוביץ'.

 

חודדה מוותר לקראקרה על הפנדל לאחר ויכוח. צילום: אלעד שומינוב.

 

רוזנקוביץ' עוצר את הפנדל. צילום: אלעד שומינוב.

 

השוער דורון רוזנקוביץ' במשחק טוב. צילום: אלעד שומינוב.

 

בתוספת הזמן עוד הזדמנות מצוינת להפועל הרצליה, כדור חופשי שבעט גיל סלאם הלך למשקוף והחוצה ובסיום 4-1 מהדהד להפועל הרצליה על איכסל בחוץ, הפועל הרצליה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, הפועל איכסל נפרדה לתקופה הקרובה מהאצטדיון הביתי שלה בו לא תוכל לארח בליגה הלאומית בלי לערוך בו שינויים.

 

גיל סלאם כמעט כובש את החמישי. צילום: אלעד שומינוב.

צילום: אלעד שומינוב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד הרצליה (אוהד איכסל 21-04-2018, 16:39)
    מגיע לכם נצחון ומאחל לכם מכל הלב שתעלו מהמבחנים
  2. חודידה קובע הכל (איפה ההנהלה איפה? 21-04-2018, 18:50)
    חודידה האיש החזק באכסל
  3. פחמה איכסאל לא חייבת לכם כלום (איכסאל 21-04-2018, 18:50)
    לכל אוהדי אום אלפאחם שמקללים את איכסאל אנחנו לא חייבים לכם כלום. תנצחו את המשחקים שלכם ואל תחכו שאנחנו נעשה לכם את העבודה. שכחתם את כמות הקללות שלכם כלפינו כל העונה? אנחנו לא שכחנו מצידנו שישפילו אותכם שפירא או טבריה בפליאוף מגעילים. תפסתם תחת הרבו
  4. גל פורת בישל שני שערים וסחט את הפנדל. עם כזה משחק גדול איפה זה משתקף בכתבה הלא מספיק מקצועית שלך? (לאדון כתב 21-04-2018, 21:52)
  5. חן ידען (אוהד טבריה 22-04-2018, 00:47)
    מברוק על הגול יכוכב מקווה שתעלה ותצליח עונה הבאה מגיע לך הכי הרבה יותר מלכל שחקן בליגה הזאת