ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-29 בחסות המותג RUN - מותג הכדורגל של ישראל

מחזור 29 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו הרצליה מביסה את איכסל האלופה... אום אל פאחם מסיימת בתיקו מכובד מול טבריה בחוץ... ורובי לא מנצחת את בקה... אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...בחסות המותג RUN - מותג של הכדורגל הישראלי

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-04-2018
  • 14:25

שוער:

מייקל חכים (בקה אל גרביה)

שוערה של בקה, שמר על רשת נקייה למרות שרובי חיפה לחצה והגיעה למספר מצבים לכיבוש. השרה הרבה ביטחון ושקט לקבוצתו בכל מה שקשור בחלק האחורי. מייקל שהחל את העונה במכבי הרצליה מהלאומית היה שותף לסיבוב שני המצוין של בקה.

 

הגנה:

דניאל גלייך (מכבי צור שלום)

שחקן נוער של צור שלום, שיחק בבוגרים והיה ללא ספק מהבולטים בקבוצתו. משחק עם הרבה ביטחון, משחק ראש מצוין, ונותן הרבה שקט וביטחון לקבוצתו למרות גילו הצעיר. שחקן עם עתיד גדול לפניו...

 

יוני אוחיון ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה של רובי שפירא חיפה, היה מצוין מול בקה. יוני שחקן ממושמע ונותן כל הלב והנשמה בכל משחק ובכל תפקיד שנותנים לו. מול בקה הוא שיחק גם כבלם, לאחר מכן הוסט לקישור ולהבסווף גם בהתקפה. יוני הוא נכס לכל מועדון.

 

יוני אוחיון הוא נכס למועדון שלו (מאור אלקסלסי)

 

נירן רוטשטיין (עירוני טבריה)

מגנה השמאלי של טבריה בעוד משחק נהדר עשה הגנה לכל אורך הקו השמאלי תמך רבות בהתקפת קבוצתו וייצר מצבים רבים לחבריו, שבאחד מהם אף כבשו את שער היתרון. 

 

נירן רוטשטיין משחק נהדר של המגן שסיים את המשחק עם בישול שער

 

קישור:

אור אליהו (הפועל אסי גלבוע)

קשרה הצעיר של אסי גלבוע, משחק אומנם כ-50/50 אבל היה בולט מאד במרכז המגרש ולמעשה רואים שגדל באסי גלבוע בעל בית חדש וצעיר. עשה הגנה, תמך בהתקפה וכבש שער חשוב. 

 

גל פורת (הפועל הרצליה)

בעל הבית של הרצליה במרכז המגרש. היה מעורב במהלך שהוביל לפנדל לזכות קבוצתו, ובישל את שלושת השערים הנוספים של הרצליה במשחק. אין ספק שפורת הוא הברומטר ועושה המשחק של הרצליה ולו יש הרבה מניות בעונה הטובה של הרצליה עד כה.

 

גל פורת, חתום על ארבעת השערים של הרצליה מול איכסל. הברומטר ובעל הבית של הרצליה במרכז המגרש (אלעד שומינוב)

 

אהוד מערבי (עירוני טבריה)

ה"גרזן" במרכז הקישור של אילן סוויסה. במשחק האחרון מול אום אל פאחם עצר את שחקני היריבה ותמך רבות בהתקפה של קבוצתו. ללא ספק מערבי הוא נכס לכל קבוצה.

 

גל שלהבת (מכבי צור שלום)

עוד שחקן נוער מבית היוצר של צור שלום, שנתון 2000, כישרון אדיר ללא ספק. משחק בקישור 50/50, עשה עבודת הגנה מעולה ויצר מצבים לחבריו שלא השכילו לנצלם. ללא ספק גדל בצור שלום קשר עם עתיד גדול. 

 

איילון אלימלך (אום אל פאחם)

קשרה של אום אל פאחם, קשר 50/50 שעושה הגנה במרכז המגרש, משחק ראש מצוין. שולט במרכז המגרש ולצד ההגנה שהוא עושה הוא מייצר מצבים לחבריו. שחקן עם כישרון גדול שיכול להתקדם לרמות הגבוהות.

 

איילון אלימלך בהחלט יכול להגיע לרמות הגבוהות (חגאג רחאל)

 

התקפה:

פאיק מחמיד (הפועל אסי גלבוע)

חלוצה של אסי גלבוע שוב היה המצטיין באסי לאחר שכבש שוב צמד שערים לטובת קבוצתו. פאיק ללא ספק הרכש הטוב ביותר שהגיע לאסי בינואר, ובמשחק מול כפר כנא כבש צמד והיה ללא ספק מסוכן מאד לאורך כל המשחק. 

 

יואל אבוחצירה (הפועל הרצליה) - כוכב המחזור!

צמד שערים לחלוצה המצוין של הפועל הרצליה. היה מסוכן מאד מול איכסל, ומעבר לשערים שכבש הוא הטריד רבות את הגנת היריב שלא יכולה הייתה לעצור אותו. 

 

יואל אבוחצירה - כוכב המחזור של ליגה א' צפון (אלעד שומינוב)

 

מאמן המחזור: ארז בנודיס (הפועל הרצליה)

אלי מזרחי עושה עבודה טובה מאז שמונה למאמן במגדל העמק, איציק דדון בעונתו הראשונה בצור שלום עושה עבודה נהדרת עם ניצחון ענק על קרית אתא החזקה, תוך שילוב של הרבה שחקני נוער מהמועדון. אבל מעל כולם הרשים השבוע ארז בנודיס, מאמנה של הרצליה שהביא ניצחון ענק לקבוצתו על האלופה מאיכסל ועושה רושם שקבוצתו מוכנה לפלייאוף.

ליגה א׳ צפון: נבחרת המחזור ה-28 בחסות המותג RUN - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אוהד 23-04-2018, 16:50)
    איזה מאמן בנודיס תגידו מה יש לכם משחק מכור